Tarviisin lisäansioita, voisiko jotain asiakaspalvelu-chat-työtä tehdä esim. lauantaisin?
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Ihme hinku ihmisillä tehdä extratöitä paskalla palkalla saadakseen lisäansioita. Miksette sijoita ja saa lisäansioita pääomatuloina. Näin minä olen tehnyt ja extrarahaa tulee viikoittain, yleensä useammin kuin kerran viikossa.
Sijoittamalla voi voittaa tai hävitä. Rahan määrä ei lisäänny.
Jos sinä voitat, joku muu häviää.
Aloittelevat sijoittajat on kokeneille sijoittajille henkireikä, siksi sinäkin haluat lisää uusia sijoittajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme hinku ihmisillä tehdä extratöitä paskalla palkalla saadakseen lisäansioita. Miksette sijoita ja saa lisäansioita pääomatuloina. Näin minä olen tehnyt ja extrarahaa tulee viikoittain, yleensä useammin kuin kerran viikossa.
Aloittelevat sijoittajat on kokeneille sijoittajille henkireikä, siksi sinäkin haluat lisää uusia sijoittajia.
Sijoittaminen EI OLE nollasummapeliä. Ja rahan määrä nimenomaan lisääntyy kun OMISTAMALLA yritystä olet oikeutettu sen yrityksen tuottamaan LISÄARVOON eli voittoon. Näin saat osan siitä yrityksen voitosta itsellesi.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sijoituksesta saa viikottaista pääomatuloa? Treidaamisesta vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo neljällä oikein valitulla osakkeella voi saada viikottain osinkotuloa. Lopun jätän sinulle selvitettäväksi.
Viime vuonna lista osinkoja jakavista yhtiöistä oli tällainen:
https://big-divs-eurostoxx600.weebly.com/
Chatejä on monenlaisia apteekista muuhun. Mutta entä jos kriisichat menee näin. Jarkko: Ahistaa. Chat: Ota appelsiinia. Jarkko: Hyvä idea. Kyllä helpotti heti.
Voiko chat auttaa jos tilanne onkin haastavampi vaikka terveysasiat jollakin tai vaatii puhelinkeskustelua.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko tienaan laittamalla kaksi euroa osakkeisiin?
Vierailija kirjoitti:
Ihme hinku ihmisillä tehdä extratöitä paskalla palkalla saadakseen lisäansioita.
Itse kuitenkin varmasti käytät palveluja, joissa työnekijät saavat huonoa palkkaa. Tilaat ruokaa lähettien tuomana, käyt kaupoissa, joissa joku hyllyttää kympillä tunti sinulle tavaroita ja elintarvikkeita, käyt uimahallissa, jossa aspa saa pikkuhiluja tililleen jne. jne.
Nostaisit äläkän, jos kyseiset palvelut poistuisivat kokonaan, tai joutuisit maksamaan niistä tuplahintaa.
Silti kuitenkin nuriset siitäkin, että ihmiset tekevät kyseisiä töitä.
Vierailija kirjoitti:
Viime vuonna lista osinkoja jakavista yhtiöistä oli tällainen:
https://big-divs-eurostoxx600.weebly.com/
Kuinka paljon maksaa yksi osake hyvin tuottavasta yhtiöstä ja paljonko yhdellä osakkeella voi saada osinkoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sijoittaminen EI OLE nollasummapeliä. Ja rahan määrä nimenomaan lisääntyy kun OMISTAMALLA yritystä olet oikeutettu sen yrityksen tuottamaan LISÄARVOON eli voittoon. Näin saat osan siitä yrityksen voitosta itsellesi.
Voi voi, mikähän yritys on niin kannattava, että siihen uskaltaa sijoittaa.
Pfizeriin varmaan vuonna 2020, mutta ei varmaan enää.
Enkä olisi sittenkään voinut moraalisista syistä ikinä sijoittaa siihenkään, jos olisin tiennyt minkälaista ne piikit saa aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo neljällä oikein valitulla osakkeella voi saada viikottain osinkotuloa. Lopun jätän sinulle selvitettäväksi.
Ja niitä sitten kytätä vatsa ja hermot riekaleina. Ei kiitos.
Kokeiltu on.
Kokeile hakeutua vauva.fi modeksi.
Kyselytutkimuksia, palkkiot olleet 0,18-40€, maksu Paypalin kautta. Kyselyitä vaikuttaa tulevan eniten yöaikaan, eli sopii yökukkujalle.
Im inviting you to join AttaPoll. Get paid to take surveys. Download the app here: https://attapoll.app/join/ahstk
https://asiakas-palvelut.com/ref/FI3755375
saa helposti silloin tällöin näpyttelyllä +50e viikossa lisää
Ei ole koskaan ollut ongelmia maksamisessa tai muussakaan