Onko teistäkin Marriage-teeveesarja liian nopeatempoinen?
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Se oli käsittämätön sarja. Minä katson lähinnä nopeatempoisia poliisisarjoja, ja jumahdin katsomaan. Mitään ei tapahtunut. Ihan oikeesti, ollaanko me ihan oikeasti noin tylsiä?
Kokeellisena tuota voinee pitää. Minusta sillä naisnäyttelijällä ei välillä meinannut pokka pitää olla niin uskomattoman tavallinen. Ja minusta he nauroivat jotenkin todella teennäisesti, siis tarkoituksella, nauroivat hyvin usein. Ikään kuin olisivat pitäneet itseään kovinkin huumorintajuisina. Varmaan me ihmiset oikeasti ollaankin tuollaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli käsittämätön sarja. Minä katson lähinnä nopeatempoisia poliisisarjoja, ja jumahdin katsomaan. Mitään ei tapahtunut. Ihan oikeesti, ollaanko me ihan oikeasti noin tylsiä?
Kokeellisena tuota voinee pitää. Minusta sillä naisnäyttelijällä ei välillä meinannut pokka pitää olla niin uskomattoman tavallinen. Ja minusta he nauroivat jotenkin todella teennäisesti, siis tarkoituksella, nauroivat hyvin usein. Ikään kuin olisivat pitäneet itseään kovinkin huumorintajuisina. Varmaan me ihmiset oikeasti ollaankin tuollaisia.
Huomasin kanssa, että hänellä ei pokka meinannut pitää.
Se narauminen oli todellakin teennäistä, sellaista, mitä yleensä tehdään vieraiden ihmisten kanssa, eli sellaista kohteliasta. Ehkä Tuossa oli myös sitä brittikohteliaisuutta, mitä suomalaisilla ei ole,
Katsoin tämän ketjun innoittamana (koska Sean Bean) 3 minuuttia ja luovutin.
Vierailija kirjoitti:
Voi kun olisit kestänyt vähän pitempään, se alkoi olla jotenkin kummallisen kiehtovaa, vähän kuin maalin kuivumisen katsomista. :D
Vierailija kirjoitti:
Sean Beanin takia minäkin sitä katsoin. Ihmettelin tunnin verran, kuinka seksikkäästä on saatu noin epäseksikäs.
Näin meissä kaikissa lienee kaikki puolet?
No siis, katsoimme miehen kanssa kaikki neljä osaa ja täytyy sanoa, että olipa kokemus.
Mitään ei tapahdu, mutta ohjelma jotenkin sitoo katsomaan. Myös ne teennäiset naurahdukset oli erikoisia parilla, joka oli ollut yhdessä melkein 30 vuotta. Mutta nehän oli ihan tarkoituksella ohjelmaan käsikirjoitettu.
ÄLÄ LUE ENEMPÄÄ, JOS ET HALUA JUONIPALJASTUKSIA
Se, ettei sarjassa näytetty ratkaisua mihinkään tapahtuneeseen, oli yllättävää ja kiinnostavaa.
Normisarjoissa asiat selvitetään, eikä mitään, esim. auton rikkomista jätetä tuosta vain sivuun. Hieno kokemus kaikenkaikkiaan.
Vierailija kirjoitti:
No siis, katsoimme miehen kanssa kaikki neljä osaa ja täytyy sanoa, että olipa kokemus.
Mitään ei tapahdu, mutta ohjelma jotenkin sitoo katsomaan. Myös ne teennäiset naurahdukset oli erikoisia parilla, joka oli ollut yhdessä melkein 30 vuotta. Mutta nehän oli ihan tarkoituksella ohjelmaan käsikirjoitettu.ÄLÄ LUE ENEMPÄÄ, JOS ET HALUA JUONIPALJASTUKSIA
Se, ettei sarjassa näytetty ratkaisua mihinkään tapahtuneeseen, oli yllättävää ja kiinnostavaa.
Normisarjoissa asiat selvitetään, eikä mitään, esim. auton rikkomista jätetä tuosta vain sivuun. Hieno kokemus kaikenkaikkiaan.
Ja miten erilainen se lapsen elämä ja kuolema olikaan kuin miltä vaikutti alussa. Ja se naisen pomo, olipa siinä aika nilkki. :D
Se naisen pomon viettely-yritys puhe sille naiselle oli kyllä aika hyvä.
Tällaiseksi avioliitto muuttuu, kun 40 yhteistä vuotta on takana. Mukaan tulee valtavasti sanatonta viestintää, joka on tässä sarjassa hienosti kuvattu.
Taidan olla sarjan kohderyhmää.
N 69 v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sean Beanin takia minäkin sitä katsoin. Ihmettelin tunnin verran, kuinka seksikkäästä on saatu noin epäseksikäs.
Näin meissä kaikissa lienee kaikki puolet?
Minä taas ajattelin, että Sean Bean on niin komea, että se häiritsee jopa tuohon roolihahmoon ja sarjaan syventymistä, kun katse vain pysyttelee hänen kasvoissaan, hartioissaan, käsissään ja aivot pysähtyvät :) Puhumattakaan siitä kohtaa, kun vaimo laittoi hänen nivustaipeeseensa voidetta......
Hieno sarja kyllä. En pitkiin aikoihin ole nähnyt mitään yhtä kiinnostavaa. Vielä puoli tuntia on katsomatta.
Vielä Beanista se, että kun hän esitti edellisessä sarjassa pappia, niin siinäkin oli sama kirous eli joku näyttelijäparka kun on noin komea, niin häntä ei oikein saa siihen roolihahmoon, vaan papinkin kohdalla ajatus lipsahti kovin maallisiin aatoksiin.
Sean Bean on soturityypin miesherkku, hän on niin helkkarin maskuliininen, että ajatuksia on mahdoton pitää kurissa. Ylivoimaisesti komein miesnäyttelijä minkä koskaan olen nähnyt, mutta en valitettavasti tavannut. Kyllä siinä polvet notkahtaisivat ja kunnolla, jos vaikka käteltäisiin ja tuo hymy osoitettaisiin juuri minulle :)
Vierailija kirjoitti:
Tällaiseksi avioliitto muuttuu, kun 40 yhteistä vuotta on takana. Mukaan tulee valtavasti sanatonta viestintää, joka on tässä sarjassa hienosti kuvattu.
N 69 v
Me ollaan oltu vasta 34 vuotta ja totesin saman, että avioliiton sanaton viestintä on hyvin kuvattu, ja oma erityinen puhetapa, "salakieli". Meillä on lukuisia sisäpiirin vitsejä sekä perheessä että mieheni kanssa, koodisanoja ja huumoria kuten sarjassakin oli pariskunnalla. Huikea teksti. Ja sitten kun pääosassa on vielä itse Sean Bean, niin katse oikein liimaantuu ruutuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N 69 v
Me ollaan oltu vasta 34 vuotta ja totesin saman, että avioliiton sanaton viestintä on hyvin kuvattu, ja oma erityinen puhetapa, "salakieli". Meillä on lukuisia sisäpiirin vitsejä sekä perheessä että mieheni kanssa, koodisanoja ja huumoria kuten sarjassakin oli pariskunnalla. Huikea teksti. Ja sitten kun pääosassa on vielä itse Sean Bean, niin katse oikein liimaantuu ruutuun.
Minä en ole aikaisemmin huomioinut Sean Beania, joten ei ollut tällaista katsomisen vaikeutta. :D Minusta oli upeaa miten he puikkelehtivat yläkerrassa ja (käännettykin ihan hyvin suomeksi) kysyivät, että "aiotko käyttää" kun kyse oli vessaan menosta, siis pytylle istumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N 69 v
Minä en ole aikaisemmin huomioinut Sean Beania, joten ei ollut tällaista katsomisen vaikeutta. :D Minusta oli upeaa miten he puikkelehtivat yläkerrassa ja (käännettykin ihan hyvin suomeksi) kysyivät, että "aiotko käyttää" kun kyse oli vessaan menosta, siis pytylle istumisesta.
Arkisten asioiden tekeminen on mukana monissa dokkareissa, mutta leffoissa sitä harvemmin näkee. Siksi tämä leffa jää mieleen. Tuollaiset asiat myös kertovat paljon päähenkilöistä eli se, että mies teki paljon kotitöitä.
Mikä muiden tulkinta oli siitä kuntosalin hoitajatytöstä? Minulla se, että mies olisi halunnut pyytää anteeksi, koska tyttö luuli hänen ahdistelevan, kun se tyttö toi vain mieleen oman tyttären. Ja sitä olisi lokerikolla selittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasin kanssa, että hänellä ei pokka meinannut pitää.
Se narauminen oli todellakin teennäistä, sellaista, mitä yleensä tehdään vieraiden ihmisten kanssa, eli sellaista kohteliasta. Ehkä Tuossa oli myös sitä brittikohteliaisuutta, mitä suomalaisilla ei ole,
Minusta se nauraminen oli sitä, että perheenkin kesken oltiin vähän vaivaantuneita. Usein oli myös kohtia, missä he halusivat sanoa jotain, mutta eivät pystyneet.
Sitten lopussa kun tytär yritti avoimuutta, niin tytärkään ei sitten osannut siihen oikein suhtautua, koska se ei ollutkaan sellaista avoimuutta (pseudoavoimuutta) mitä ihmisten kesken yleensä on. Ei puhuta oikeasti vaikeista asioista, vaan sellaisista, jotka kuulostavat muille siltä, mutta jotka kuitenkin ovat kuorrutettuja sosiaalisen kanssakäymisen vaateilla kuten sillä, että "annan itsestäni jotain, anna sinäkin minulle". Tuokin oli hienosti sarjassa kuvattu. Puhuminen oikeasti vaikeista asioista on asia mitä ei tehdä noin vain, ei ystävien eikä puolisoidenkaan kesken.
Eikä kaikkea koskaan muutenkaan kerrota. Koska toista ei haluta loukata. Jollain tapaa tuon pariskunnan tapa oli hyvin suomalainen, kursaileva. Pariskuntahan oli oikeasti läheinen ja he ymmärsivät toisiaan. Tyttären tulkinta oli ihan väärä. He kunnioittivat tyttärensä yksityisyyttä ja pitivät huolta, etteivät tunkeudu. Pariskunta oli mielestäni hienosti ja herkästi kuvattu. Ja näyttelijät tosiaan upeita.
Vierailija kirjoitti:
Loistosarja. Uuniperunakohtaus oli kyllä huikee 😂
Mitä huikeata siinä jos riitelee toisen huomioonottamisesta.
Sen nuoren naisen isukki kun tuli peräämään siltä pomolta tyttärensä kohtelua yhteisen panoyön jälkeen.
Mikset ole soittanut mun tyttärelle?