Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset te joilla virtsa karkailee

Vierailija
18.03.2023 |

Harrastatteko liikuntaa? Millaista? Itseä mietityttää miten enää uskaltaa harrastaa esim. Kuntosalilla treenaamista tai hiihtoa kun aivastaessa saattaa lirahtaa.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä myydään sellaisia tens-laitteita, joilla alakerran saa treenattua kuntoon. Maksaa vähän yli satasen. Fysioterapeutit käyttää samoja laitteita jos heiltä kyselee apua.

Vierailija
2/41 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tens-laitteella saa treenattua tuon pois. Fysioterapeutit käyttää näitä myös potilaillaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tens-laitteella saa treenattua tuon pois. Fysioterapeutit käyttää näitä myös potilaillaan.

Kiitos, en tiennytkään tuota. Voisiko sellaista Tens laitetta tilata netistä?

Vierailija
4/41 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin tuon äskettäin. Tajusin, että olen kolme-neljä vuotta käyttänyt pelkkää B1-vitamiinia sisältävää valmistetta (Solgarin B1) ja että omat virtsavaivani ovat olleet poissa jo pitkään. 

Vierailija
5/41 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin tuon äskettäin. Tajusin, että olen kolme-neljä vuotta käyttänyt pelkkää B1-vitamiinia sisältävää valmistetta (Solgarin B1) ja että omat virtsavaivani ovat olleet poissa jo pitkään. 

Kiitos tästä videosta, oli katsomisen arvoinen todellakin.

Ap

Vierailija
6/41 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinnikäs lantiopohjajumppa auttaa todella auttaa. Löydät lantiopohjan jumpan opastuvideoita netistä. Jos sinulla on liikakiloja voi sekin vaikuttaa, minä sain apua tähänkin vaivaan myös kilojen pudotuksesta

Vierailija
7/41 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla loppui kusenkarkailu kun laihdutin.

Vierailija
8/41 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta apteekista semmoiset treenikuulat, eivät maksa kauheasti, mukana on käyttöohje. Toimii.

Vierailija
9/41 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla alkoi virtsankarkailu koronaa sairastaessa. Nyt muutaman kuukauden jälkeen sitä ei oikeastaan enää ole juurikaan. Mutta monta kuukautta kesti kuitenkin.

Olisin utelias tietämään, onko muitakin, joilla kävi samoin.

Vierailija
10/41 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinnikäs lantiopohjajumppa auttaa todella auttaa. Löydät lantiopohjan jumpan opastuvideoita netistä. Jos sinulla on liikakiloja voi sekin vaikuttaa, minä sain apua tähänkin vaivaan myös kilojen pudotuksesta

Kyllä se helpottaa, mutta ei täysin poista ongelmaa. Minulla tosiaan on noin 5 kiloa ylimääräistä ja ruokavalio sekä liikunta on lisääntynyt, mutta kuntoilusta innostuneena nyt sitten tämä vaiva stressaa kovasti. Pelottaa että jos liika pinnistely pahentaa tätä.

Ap

Vierailija
11/41 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä te olette? Olen +50v ja ei ole mitään tämmöisiä ongelmia, mutta onko näitä tulossa sitten iän mukana ja miten yleisiä tämmöinen virtsan karkailu oikein on?

Tilasin näytenumeron eräästä naistenlehdestä ja sen mukana tuli inkontinenssisuojia (näyte). Kovasti ihmettelin näitä näytteitä, että onko tämä joku kovinkin yleinen vaiva ?

Vierailija
12/41 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskat saa. Totesin puolen vuoden käytön jälkeen että koko roska on kusetusta.

Vierailija
13/41 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä te olette? Olen +50v ja ei ole mitään tämmöisiä ongelmia, mutta onko näitä tulossa sitten iän mukana ja miten yleisiä tämmöinen virtsan karkailu oikein on?

Tilasin näytenumeron eräästä naistenlehdestä ja sen mukana tuli inkontinenssisuojia (näyte). Kovasti ihmettelin näitä näytteitä, että onko tämä joku kovinkin yleinen vaiva ?

Voi riippua siitä oletko synnyttänyt tai voitko käyttää hormonikorvaushoitoa vai et.

Vierailija
14/41 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko oikeesti noin tietämätön?

Vierailija
15/41 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsan karkailu on perinnöllistä niin minulle on tulee ihan samat ongelmat kuin äidillänikin on joka saa ilmatteeksi virtsankarkailu suojat ja posti tuo ne sille. 

Minulla on levoton rakko ja vessassa olen saanut rampata koko ikäni. En voi juoda mitään pariin tuntiin jos lähden kotoa jonnekin ja siltikin pitää löytyä heti vessa kun kun on hätä vaikka en ole juonut mitään. 

Vielä +50v pärjään ilman ilman paksuja virtsankarkailu suojia ja riittää ohuet vuokkosten yö siteet jotka eivät haudo eikä aiheuta iho ongelmia alapäässä. 

Äitini on hieman vanhempi ja sama kohtalo odottaa minuakin jos pitkään elää niin vaipoissa saa kulkea. 

Vierailija
16/41 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän varmuuden vuoksi pitemmillä kävelyillä ohuinta Tena- suojaa.

Välillä vähän lirahtaa pissaa mutta tuo imee sen hyvin.

En koe asiaa ongelmaksi.

Vierailija
17/41 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi riippua siitä oletko synnyttänyt tai voitko käyttää hormonikorvaushoitoa vai et.

Ei riipu mikään synnyttäneisyys eikä muukaan vaan se on perinnöllistä. Minä en ole synnyttänyt ja on ihan kaikki samat vaivat kun äidillänikin. 

Vierailija
18/41 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei riipu mikään synnyttäneisyys eikä muukaan vaan se on perinnöllistä. Minä en ole synnyttänyt ja on ihan kaikki samat vaivat kun äidillänikin. 

Jaa, no olen sitten onnekas, kun pärjään näinkin hyvin vaikka olen ylipainoinenkin.

Vierailija
19/41 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, no olen sitten onnekas, kun pärjään näinkin hyvin vaikka olen ylipainoinenkin.

Aikansa pärjää mutta kun tulee ikää niin ei koskaan tiedä. 

Vierailija
20/41 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut apua vaivaan Karpalo + C -kapseleista, joita käytän nyt päivittäin. Myös Ovestin emätinpuikot 2 x vko ovat auttaneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän