Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset jos raha ja tila eivät olisi esteenä.

Vierailija
18.03.2023 |

Niin monetko kengät ostaisit?

Kommentit (21)

1/21 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä uudet eriparikengät kesäksi, mutta mulla on kyllä kenkiä jo ihan tarpeeksi 🤠

Vierailija
2/21 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Nämä varmaan ostaisin:

3 eri vaelluskengät

3 eri juoksukengät

3 eri salikengät

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 paria riittää. Paljasjalkakengät jokaiseen tilanteeseen.

Vierailija
4/21 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on nyt kymmenen paria kenkiä, enkä kyllä keksi millaiset kengät pitäisi vielä ostaa. Toki uusia vanhojen tilalle, mutta en minä lisää niitä tarvi.

Vierailija
5/21 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät lenkkarit liikkumiseen. Nahkaiset maiharit. Kestävät kumisaappaat. Korolliset nahkaiset nilkkurit. Ja vielä siistit kesäkengät.

Vierailija
6/21 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten raha ja tila voisivat teoriassakaan olla esteenä? Niiden puute kyllä voisi.

Vierailija
7/21 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin

https://antishop.fi/shop/delight-3050-saappaat

ja

https://antishop.fi/shop/seduce

Kaikkia muita kenkiä on jo riittävästi.

Vierailija
8/21 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on varmaan n. 15 kengät. Ostan uusia vain kun tarvitsen. Esim. sandaalit täytyy ostaa ensikesäksi.

Vierailija
9/21 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä tiedä. :D Paljon, mutta en kuitenkaan niin paljon kuin Imelda Marcos aikoinaan osti.

Vierailija
10/21 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä monet kuin nytkin eli vain tarpeeseen. En koe pienintäkään viehtymystä kenkien, laukkujen, vaatteiden tai muiden ekologisten turhakkeiden ostamiseen. Ostan sen verran, mitä tarvitsen, ostan mahdollisimman laadukasta, ja käytän niin loppuun saakka kuin mahdollista.

Vierailija
11/21 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtä monet kuin nytkin eli vain tarpeeseen. En koe pienintäkään viehtymystä kenkien, laukkujen, vaatteiden tai muiden ekologisten turhakkeiden ostamiseen. Ostan sen verran, mitä tarvitsen, ostan mahdollisimman laadukasta, ja käytän niin loppuun saakka kuin mahdollista.

Itse tykkään laittaa kenkiä vaatteiden mukaan, mutta en kyllä halua mietään hienoja korkkarikenkiä tai vastaavaa, vaan ihan erivärisiä kävelykenkiä tai erivärisiä salikenkiä.

Vierailija
12/21 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kenkähullu. Olen kukkahullu. Olisin tyytyväinen vasta kun kotini olisi kukkakauppa :D

Vierailija
13/21 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdet. Sellaiset perusnilkkurit. Ei löydy mistään sillä rahalla mitä minulla nyt on.

Vierailija
14/21 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeeseen ostaisin kuten ostan muutenkin.

Uudet lenkkarit pitäisi ostaa sisäänajettaviksi kun toiset käytössä olevat alkavat olla elinkaaren päässä.

Sandaalit kesäksi, kaupunkikäyttöön kun vastaavat ovat jo niin kulahtaneet että pääsevät mökkisandaaleiksi.

Maastojuoksuun tahtoisin paljasjalkalenkkarit. Saa nähdä koska ehdin käydä kokeilemassa paljasjalkakenkäkaupassa

Vierailija
15/21 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se kenkäfetissi ole nykyään miesoletettujen vaiva?

Vierailija
16/21 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään nykyisen lisäksi. Sen sijaan takkeja voisin ostaa ainakin 5 kpl lisää nykyisten 40 kpl lisäksi, kun tykkään niistä niin paljon 🙄

Vierailija
17/21 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on monta kymmentä paria kenkiä vaikka olen opiskelija.

Vierailija
18/21 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yhtään nykyisen lisäksi. Sen sijaan takkeja voisin ostaa ainakin 5 kpl lisää nykyisten 40 kpl lisäksi, kun tykkään niistä niin paljon 🙄

Järkyttävä määrä takkeja.

Vierailija
19/21 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ostaisin useammat kuin tarvitsen käyttöön? Minulla on todella vaikea löytää sopivia ja mukavia kenkiä kohtuuhintaan, joten nyt niitä on aika monet, ehkä 10 paria, jos perheen yhteiskäytössä olevia saappaita ei lasketa.

Vierailija
20/21 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten raha ja tila voisivat teoriassakaan olla esteenä? Niiden puute kyllä voisi.

Olin muuttoapuna niin viisi isoa pahvilaatikollista naisten kenkiä. Tarkennan että yhden ihmisen kengät. Aattelin että jollakin on varmaan vielä enemmän.