Unohdin poikani synttärit
Paha olo itseni ja lapseni puolesta. On ollut ihan liikaa töitä ja kaikkea paskaa viime aikoina. Olen ollut niin äärimmäisessä stressissä. Ollaan lähdössä lasten kanssa ulkomaille kesällä niin on ollut pakko ottaa ylimääräisiä vuoroja ja säästää niin paljon kuin olen pystynyt. Eilen olin lähtenyt töihin ennen kuin lapset tuli koulusta ja olin koko illan töissä. Illalla ihmettelin kun esikoisella oli lähemmäs kymmenen kaveria kylässä ja kun ollaan puhuttu siitä, että ei kerralla kaikkia niin menin muistuttamaan tuosta. Esikoinen huusi että enkö oikeesti muista mikä päivä on. Paha olo tuli.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen minäkin unohtanut 😬 Tai tavallaan en koska jos ollaan sovittu että juhlitaan synttäreitä vaikka viikinloppuna vaikka oikea päivä olisikin ollut jo aiemmin sillä viikolla niin olen saattanut unohtaa toivottaa synttärionnittelut virallisen synttäripäivän aamuna.
Olen sitten päivän mittaan kyllä muistanut tai mies tai lapsi itse muistuttanut ja hakenut työpäivän päätteeksi kaupasta jotain pientä esim joku pakastekakun tms. joka sitten ihan perheen kesken on syöty ruuan jälkeen.
Kaverisynttäreitä en ole onneksi ikinä unohtanut eikä se olisi edes mahdollista kun lapset ovat pitäneet siitä huolta toiveillaan.
Eikö synttäreitä suunniteltu yhtään etukäteen? Ei mitään synttärirekvisiittaa oltu hankittu yhdessä lapsen kanssa?
Lapsi ei sanallakaan maininnut kaverisynttäreistä edellisenä iltana kun on varmasti huomannut ettei mitään olla tehty juhlien eteen?
Tämän takia nyt vähän epäilen tarinan aitoutta.Täytti 15. Eipä sellaiset perus kaverisynttärit taida kiinnostaa. Ap
No näytti kiinnostavan jos kymmenen kaveriakin kutsuttu?
Ei ihmetellyt edes sitä ettei mitään syötävää oltu varattu etukäteen?
Myös se ihmetyttää että teillä on tuon iläiselle säännöt ettei arkena kutsuta kuin pari kaveria kerrallaan kylään?
Itsellä myös tuon ikäisiä lapsia. 13- 15- ja 18-vuotiaat enkä kyllä muista että omassakaan kaveripiirissä teininä olisi kellään ollut sääntöä että kaksi kaveria saa tulla "leikkimään" kerrallaan.
Nyt viimeistään sanon että aloitus provo.
Jos tää ei ole isä niin ihmettelen. Ja kuka ne tarjottavat osti - eiköhän ollut äiti?