Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unohdin poikani synttärit

Vierailija
18.03.2023 |

Paha olo itseni ja lapseni puolesta. On ollut ihan liikaa töitä ja kaikkea paskaa viime aikoina. Olen ollut niin äärimmäisessä stressissä. Ollaan lähdössä lasten kanssa ulkomaille kesällä niin on ollut pakko ottaa ylimääräisiä vuoroja ja säästää niin paljon kuin olen pystynyt. Eilen olin lähtenyt töihin ennen kuin lapset tuli koulusta ja olin koko illan töissä. Illalla ihmettelin kun esikoisella oli lähemmäs kymmenen kaveria kylässä ja kun ollaan puhuttu siitä, että ei kerralla kaikkia niin menin muistuttamaan tuosta. Esikoinen huusi että enkö oikeesti muista mikä päivä on. Paha olo tuli.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai korjasit tilanteen?

Vierailija
2/22 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Luoja. Onko pakko matkustaa? Me ollaan pienituloisia eikä matkustella ulkomaille mutta ollaan läsnä lapsemme elämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Traumaa pukkaa, pstd vähintään, elinikäiset arvet pienten itkuntuhruisten silmien katseen vaivatessa sinua elämäsi loppuun saakkka.

Kuinka perheen isä suhtautuu asiaan?

Nyt on tärkeää keskittyä akuuttiin kriisiapuun, välttää alkoholin ja huumaavien aineiden käyttöä, vaikka kunnon känni tai amfetamiinin rännittäminen hetkeksi voisikin poistaa suurimman tuskan.

Parasta olisi tehdä itse Lasu, antaa lapsi parempimuististen ihmisten haltuun ja pelastaa mitä pelastettavissa vielä on.

Vierailija
4/22 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienemmästäkin on ihmiset kaulakiikkuun menneet.

Vierailija
5/22 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään.

Ap

Vierailija
6/22 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai korjasit tilanteen?

Ostin hyvät aamupalatarvikkeet kaupasta ja yhden pelin mistä tuo on puhunut kauan. Eipä se silti harmitusta poista. Toivottavasti kuitenkin edes vähän lieventää. Ap

Vierailija
7/22 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

🥱😏 Hoh hoijakkaa!

Vierailija
8/22 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisköhän sun vähän priorisoida tota sun elämää?  Vähennä vapaa-ajan menoja ja lopeta suorittamasta elämää.  Matkat voit unohtaa jos sen takia unohdat lapsesi tärkeimmän päivän.  Valoja päälle hei.  

Virheitä sattuu ja voit keksiä vaikka jonkun yllätyksen pojalle (ei liian vaikeaa toteuttaa) 

Vierailija
9/22 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai korjasit tilanteen?

Ostin hyvät aamupalatarvikkeet kaupasta ja yhden pelin mistä tuo on puhunut kauan. Eipä se silti harmitusta poista. Toivottavasti kuitenkin edes vähän lieventää. Ap

Ootko se äiti, joka rahalla ostaa lastensa rakkauden, tai siis "rakkauden"?

Vierailija
10/22 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole kiltti, romuta mun ennakkoluulo ja sano, että olet lapsen äiti, etkä isä!

Vierailija
11/22 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai korjasit tilanteen?

On kai ihan normaalia juhlistaa lapsen syntymäpäivää ja ostaa lahja. En silti sanoisi ostavani lapseni rakkautta. Ja en ole äiti. Ap

Vierailija
12/22 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minäkin unohtanut 😬 Tai tavallaan en koska jos ollaan sovittu että juhlitaan synttäreitä vaikka viikinloppuna vaikka oikea päivä olisikin ollut jo aiemmin sillä viikolla niin olen saattanut unohtaa toivottaa synttärionnittelut virallisen synttäripäivän aamuna.

Olen sitten päivän mittaan kyllä muistanut tai mies tai lapsi itse muistuttanut ja hakenut työpäivän päätteeksi kaupasta jotain pientä esim joku pakastekakun tms. joka sitten ihan perheen kesken on syöty ruuan jälkeen.

Kaverisynttäreitä en ole onneksi ikinä unohtanut eikä se olisi edes mahdollista kun lapset ovat pitäneet siitä huolta toiveillaan.

Eikö synttäreitä suunniteltu yhtään etukäteen? Ei mitään synttärirekvisiittaa oltu hankittu yhdessä lapsen kanssa?

Lapsi ei sanallakaan maininnut kaverisynttäreistä edellisenä iltana kun on varmasti huomannut ettei mitään olla tehty juhlien eteen?

Tämän takia nyt vähän epäilen tarinan aitoutta.

Vierailija
13/22 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan riittävää kun muistaa oman syntymäpäivänsä. Meillä jokainen juhlii itse merkki päiväänsä eikä muilta vaadita mitään. 🤣

Joittenkien ainaiset synttäri juhlat tympii kun pitää kaikki välivuodetkin isoon ääneen julistaa. Riittäisi hieman vähempikin. Pitäisiköhän itsekkin alkaa meluamaan synttäreistä joka vuosi isoon ääneen soimaten niitä jotka eivät muista. 

Vierailija
14/22 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai korjasit tilanteen?

On kai ihan normaalia juhlistaa lapsen syntymäpäivää ja ostaa lahja. En silti sanoisi ostavani lapseni rakkautta. Ja en ole äiti. Ap

Vaimos tekee lomamatkan eteen mitä?

Vierailija
15/22 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tietenkään.

Ap

Ap.Valehtelet.Hyvä aloitus kuitenkin.

Vierailija
16/22 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai se ulkomaan matka menee perheen edelle. Reissut peruttava ja käytä rahat perheeseen

Vierailija
17/22 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen minäkin unohtanut 😬 Tai tavallaan en koska jos ollaan sovittu että juhlitaan synttäreitä vaikka viikinloppuna vaikka oikea päivä olisikin ollut jo aiemmin sillä viikolla niin olen saattanut unohtaa toivottaa synttärionnittelut virallisen synttäripäivän aamuna.

Olen sitten päivän mittaan kyllä muistanut tai mies tai lapsi itse muistuttanut ja hakenut työpäivän päätteeksi kaupasta jotain pientä esim joku pakastekakun tms. joka sitten ihan perheen kesken on syöty ruuan jälkeen.

Kaverisynttäreitä en ole onneksi ikinä unohtanut eikä se olisi edes mahdollista kun lapset ovat pitäneet siitä huolta toiveillaan.

Eikö synttäreitä suunniteltu yhtään etukäteen? Ei mitään synttärirekvisiittaa oltu hankittu yhdessä lapsen kanssa?

Lapsi ei sanallakaan maininnut kaverisynttäreistä edellisenä iltana kun on varmasti huomannut ettei mitään olla tehty juhlien eteen?

Tämän takia nyt vähän epäilen tarinan aitoutta.

Täytti 15. Eipä sellaiset perus kaverisynttärit taida kiinnostaa. Ap

Vierailija
18/22 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai korjasit tilanteen?

Vaimos tekee lomamatkan eteen mitä?

Ja eipä ole vaimoakaan. Ap

Vierailija
19/22 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks lapsen isä sentään muisti! Eikö vain?

Vierailija
20/22 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai korjasit tilanteen?

Oho, sitten ei luulisi olevan lapsella valittamista kun isä muistaa noinkin paljon ja välittää. Harvinaista Suomessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme