Tämä on ehkä hiukan loukkaava kysymys, mutta uskallatko nainen vastata?
Onko mahdollista että lapsesi on jonkun muun siittämä kuin miehesi ja vain sinä tiedät totuuden. Asiasta on tehty tutkimuskin, en muista tarkkoja tuloksia mutta prosentti oli aika suuri jossa näin oli käynyt.
Kommentit (30)
Oli vissiin jopa 10% lapsista, joiden isät kasvattivat lapsia ominaan jonkun muun tekosia.
mutta oikeasti tahallinen vahinko. menee aiheen vierestä mutta kumminkin ja näitä tapauksia on varmaan monta!!
Olen avioliiton solmimisen jälkeen ollut vain mieheni kanssa.
En ole koskaan ollut sängyssä kenenkään muun kanssa.
olen täysin varma että mieheni on molempien lapsiemme isä.
Tuskin edellisen kumppanin sperma sisälläni säilyisi yli puolta vuotta ja sitten hedelmöittäisi munasolun;)
noita tahallisia vahinkoja on kuulemma ihan kauheesti! Että nainen vaan tekee lapsen ja ei kerro miehelleen :)
mut tohon alkuperäiseen. Mun yks tuttu ei ollut 100% varma lapsensa isästä ja teki mieheltään salaa isyystestin. Testissä selvisi, että oma mies on se isä. onneksi! Silti tätä tuttavaani vaivaa asia edelleen, hän ei pysty luottamaan edes testin tuloksiin ja tuijottelee lastaan jatkuvasti, että kummalta se näyttää. aika piinaava tilanne!
Onneksi ei tarvi tollaisia miettiä, olisi varmasti kauhea pohtia jos ei olisi varma. Onneksi en ole vieraissa sängyissä koskaan vieraillut
kuin oman mieheni.
Eli olen siis 100% varma.
Tyttö saanut alkunsa inseminaatiolla vieraalla luovuttajalla.
vain ja ainoastaan mieheni kanssa olen ollut, oltiin oltu kimpassa 1 vuosi ja 9 kk kun alettiin ekaa tekemään. Tosin jollain ulkopuolisella on ehkä käynyt mielessä että näin ei ehkä oliskaan, koska meidän eka lapsi on alullepantu mun työpaikan pikkujouluviikonloppuna... Poika on kyllä niin ilmetty isänsä ettei epäilylle enää ole sijaa...
Olen 70%:sen varma että mieheni ei ole toisen lapsistamme biologinen isä. Tämä asia painoi mieltä n. 3 vuotta, mutta nyt olen jo sinut asian kanssa ja uskon että näin on kaikille paras. En ole edes ajatellut asiaa pitkiin aikoihin.
Kaikki kolme lastani ovat aviomieheni. Emme tarvitse dna-kokeita, sillä kaikilla lapsilla samanlaiset varpaat kuin isällään :)
Miten päädyit tuohon 70% todennäköisyyteen, että miehesi ei ole toisen lapsen isä?
arvio, kun enemmän kuitenkin kuin 50.
20
Olen oikeasti miettinyt KUKA voi 2-3pvä sisällä olla 2 miehen rojut sisässä hyi hemmetti!
kumpanenkin muksuista on mieheni siittämä
ja se on mieheni.