Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kateellinen lestadiolaisille

Vierailija
13.10.2006 |

Minäkin olisin halunnut paljon sisaruksia. Niistä olisi ollut tukea ja turvaa jo lapsena. Ja nyt aikuisena on aina joku samassa tilanteessa oleva läheinen jolta voi kysyä esim. lapsenhoitotilanteissa apua.

Muutenkin olen kateellinen heidän tiiviille yhteydenpidolle keskenään. On kaikkia sisariltoja ym. Kai se on se usko mikä heidät niin tiiviisti yhdistää. Samaa ei koe niiden porukassa ketkä ei ole uskossa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vaan aina kateellisena seurannut lestadiolaisten naapureiden elämää... Ja lestadiolaisilla on jotenkin läheisen oloiset välit keskenään vaikka eivät olekaan sukua...

ap

Vierailija
2/4 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

johtunee Jumalan siunaksesta..

mä en ainakaan tunne yhtään lapsettomuudesta kärsivää lestadiolaista vaikka heitä melko paljon tunnenkin.

Lapsista olen kateellinen heille, itsellä kun ei tärppää millään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä hakivatko he mitään hoitoja, tosin he ovat jo nyt niin vanhoja, ettei taitaisi hoidot edes auttaa.

Mutta minulla ei kyllä käy yhtään kateeksi lessuja. Säälin naapuriakin, jolla on 5 alle kouluikäistä lasta ja äiti on vasta puolessa välissä kolmeakymmentä. Kerkiää siinä naisparka pyöräyttää vielä sen kymmenen lasta lisää.

Vierailija
4/4 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kaks veljee, joitten kans oon aika läheinen. Siskoa olen joskus kaivannut, mutta minulla muutama todella läheinen ystävä, joiden kanssa jakaa ns. tyttöjen juttuja, joten en kaipaa siskoakaan enää.

Ei se läheisyys oo uskosta kiinni. Tiedän lestisperheitä, joiden lapset eivät ole kovin läheisiä keskenään. Ja tiedän myös lapsettomuudesta kärsivän lestisparin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi