Tämä on ehkä hiukan loukkaava kysymys, mutta uskallatko nainen vastata?
Onko mahdollista että lapsesi on jonkun muun siittämä kuin miehesi ja vain sinä tiedät totuuden. Asiasta on tehty tutkimuskin, en muista tarkkoja tuloksia mutta prosentti oli aika suuri jossa näin oli käynyt.
Kommentit (30)
Mieheni on ainoa mies jonka kanssa olen ollut yhdynnässä. (eikä lapsi ole saanut alkua koeputkihedelmöityksenkään kautta eli sitäkään mahdollisuutta ei ole)
Lapsi saanut alkunsa tiettynä päivänä täysin selvinpäin, ei mitenkään mahdollista muut vaihtoehdot
ei silloin kun on yritetty lasta.
Sen takia edes se jatkuvasti hoettava vitsi jossa epäillään miehen isyyttä siksi että lapset näyttävät ihan miehen isältä, ei loukkaa.
Olen täysin varma että mieheni on kummankin lapsemme isä.
Aikaa esikoisen syntymästä on jo 11 vuotta ja tarkkailen jatkuvasti hänen ulkonäköään. Kovasti muistuttaa toivottua isäänsä. Korviahan pidettiin ennen vanhaan isyystestinä. Meillä ainakin tämä täsmää. Äitiydestä voi olla aina varma (poikkeuksena keinohedelmöitys), mutta isyys onkin eri juttu.
Ei mitenkään ole mahdollista. Koko elämäni aikana minulla on ollut vain 1 seksikumppani ja se on mieheni =) ollut jo yli 10 vuotta ja 4 lasta olemme saaneet!
Suhdetta oli takana jokunen vuosi ennen raskaaksituloa ja meidän yhdessäoloaikana en ole kertaakaan ollut kenenkään muun miehen kanssa. Isältä peritty ulkonäkö poistaa varmasti epäilyt ulkopuolisiltakin :-)
Vierailija: