Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä on ehkä hiukan loukkaava kysymys, mutta uskallatko nainen vastata?

Vierailija
24.11.2006 |

Onko mahdollista että lapsesi on jonkun muun siittämä kuin miehesi ja vain sinä tiedät totuuden. Asiasta on tehty tutkimuskin, en muista tarkkoja tuloksia mutta prosentti oli aika suuri jossa näin oli käynyt.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

vain ja ainoastaan mieheni kanssa olen ollut, oltiin oltu kimpassa 1 vuosi ja 9 kk kun alettiin ekaa tekemään. Tosin jollain ulkopuolisella on ehkä käynyt mielessä että näin ei ehkä oliskaan, koska meidän eka lapsi on alullepantu mun työpaikan pikkujouluviikonloppuna... Poika on kyllä niin ilmetty isänsä ettei epäilylle enää ole sijaa...

Vierailija
22/30 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on ainoa mies jonka kanssa olen ollut yhdynnässä. (eikä lapsi ole saanut alkua koeputkihedelmöityksenkään kautta eli sitäkään mahdollisuutta ei ole)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi saanut alkunsa tiettynä päivänä täysin selvinpäin, ei mitenkään mahdollista muut vaihtoehdot

Vierailija
24/30 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei silloin kun on yritetty lasta.

Vierailija
25/30 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia edes se jatkuvasti hoettava vitsi jossa epäillään miehen isyyttä siksi että lapset näyttävät ihan miehen isältä, ei loukkaa.

Vierailija
26/30 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täysin varma että mieheni on kummankin lapsemme isä.

Vierailija
27/30 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkunsa saaneet! =))

Vierailija
28/30 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaa esikoisen syntymästä on jo 11 vuotta ja tarkkailen jatkuvasti hänen ulkonäköään. Kovasti muistuttaa toivottua isäänsä. Korviahan pidettiin ennen vanhaan isyystestinä. Meillä ainakin tämä täsmää. Äitiydestä voi olla aina varma (poikkeuksena keinohedelmöitys), mutta isyys onkin eri juttu.

Vierailija
29/30 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään ole mahdollista. Koko elämäni aikana minulla on ollut vain 1 seksikumppani ja se on mieheni =) ollut jo yli 10 vuotta ja 4 lasta olemme saaneet!

Vierailija
30/30 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhdetta oli takana jokunen vuosi ennen raskaaksituloa ja meidän yhdessäoloaikana en ole kertaakaan ollut kenenkään muun miehen kanssa. Isältä peritty ulkonäkö poistaa varmasti epäilyt ulkopuolisiltakin :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän