Helppoa tarjottavaa tupareihin?
Ideoita kaivataan! Suht helppoa ja edullista, saa olla puolivalmista.
Kommentit (32)
Jos haluaa säästää myös vaivasta, niin pizzan sijaan voi tarjota myös lämpimiä voileipiä tai uuniperunoita joihin voi tehdä täytteitä itse tai antaa ihmisten väsäillä aineksista omiaan. Kaikki saavat sellaisen kuin haluavat! Ja voi syyttää ruoan kalleutta ;)
Peruna-sipulisekoitusta ja kinkkua ja kermaa - tadaa kinkkukiusaus
Pakastepizzaa
Toi uuniperuna on tosi hyvä vinkki ja halpaa ja ruokaisaa.
Iso annos esimerkiksi skagenia tai tofua, josta voi lusikoida annokseen.
Perunat ei maksa juuri mitään.
Valkosipuliperunat ja makkaroita grilliin
Joku piirakka pakastealtaasta
Salaattibuffasta täytteitä js salaattikerä
Munakasrullat, välimerellinen ja jauheliha-taco. Voi tehdä myös gluteenittomasti helposti, menee myös kylmänä tai vegenä.
Uunipannulla perunasipulitortilla, paloiksi ja osa vaik ruokaisiin tikkuihin
Juustokeksit ja suolakeksit + aurat + rypäleet + päärynät + piparit
Kreikkalaiset fetalihapullat=pötkylät uunissa, salaattii
Sipsejä, kaljaa ja makkaraa kylmänä. Ei muuta.
Pikkupiirakan / pitsan tapaiset, esim. tortillaletun palasille tai voitaikinalle tehden. Helppo tehdä eri täyttein ja laittaa laput viereen, mitkä kasvistäytteillä esim. ja siitä kivoja, että menevät vähän jäähtyneinäkin hyvin tai jopa jääkaappikylminä alun perinkin
Nachoja ja erilaisia dippejä sipsien tilalta tai lisäksi (salsa, juustodippi, guacamole jne)
Couscous-salaatti on helppo tehdä ja ruokaisa ja ihan näyttäväkin, netistä löytyy ohjeita tai voit soveltaa. Vinkkinä: laita vihreäksi esim. babypinaattia ja/tai rucolaa. Tulee maukkaampaa ja näyttävämpää. Paahda salaatin sekaan esim. bataattikuutioita. Muista lisätä joukkoon lopuksi esim. öljyä ja sitruunamehua. Ei tule kalliiksi siihen nähden, kuinka ison satsin saat helposti tehtyä.
Kirsikkatomaatti-minimozzarella-basilika- coktailikkuja - toki näihin saattaa nyt näillä nykyisillä hinnoilla mennä rahaa, jos yhtään enempää tekee Jotain muita coktailtikkuja? Oi, alkoi tehdö itse mieli näitä, lapsuusvibat 😅 Voisivat oikeasti olla aika retroja ja hauskoja, täytevinkeiksi esim. juustokuutiot, nakinpalat, jonkun aikuisemman leikkeleen palat 😅, viinirypäleet, kirsikkatomaatin puolikkaat, kurkunpalat, coktailsuolakurkut, oliivit jne,,, Vaihtelunvaraa riittäis niin, että kaikille löytyis mieluisaa. Toki vaatis monen eri tikutettavan ostamista
Viinirypäleitä, pähkinöitä ym. helposti naposteltavaksi tarjolle myös kivoihin kippoihin tms., tekee heti runsauden tuntua
Patonkipaloja ja levitteitä tai jos haluat ja jaksat leipoa itse, tee minisämpylöitä tai rieskoja esim. porkkanaraastetta joukkoon lisäten, on huokeaa tehdä ja antaa söpön kuva, jos olet jaksanut itse leipoa lämpimäisiä 😊 Tuoreen leivän kanssa ei juuri muuta edes kaipaa kuin levitteen
Minä kävin lähikaupasta kysymässä "lihatiskiltä" voisivatko tehdä pari salaattia, ja se onnistui.
Itse väsäilin kahdensorttisia lihapullia, ja jotain muutakin naposteltavaa oli, mutten enää muista mitä kaikkea. Ja kun mainitsit osan olevan kasvissyöjiä, niin taitaa olla turha minun muistellakaan.