Turkki päätti hyväksyä Suomen Nato-jäsenyyden. Onko tästä keskustelu kielletty vai mikä on?
Presidentti Erdoğan: "Olemme päättäneet aloittaa ratifiointiprosessin parlamentissa."
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Kohta 3.s maailmansota ja saa sitten nähdä ketä kyrsii! Tätä tilattiin.
Ainakin näitä alapeukuttajia kyrsii. Nopeasti tulivat. Ovat niin peloissaan, että kyttäävät palstalla kaikki päivät.
Minä en vastusta natoa mutta pidän natoa ihan turhana asiana suomelle, eli ihan sama mulle ollaako me natossa vai ei. Natoon liittyminen tietää ainakin sitä menot kasvaa taas eli jostain pitää ottaa rahat että saamme maksettua naton jäsenmaksut.
Silakoiden pyrstöevän alle koskee ja kovasti. Siksi he ilmiantavat tämänkin tiedon.
Vierailija kirjoitti:
Erdoğan on kyllä aika alfa, se alisti koko suomen kansaa ja ruotsin kanssaa, käviköhän sale nuolemassa Erdoğan kenkiä tuolla itku silmässä että suomi pääsisi natoon? :D
Johan, taitaa sattua aika pahasti tämä uutinen sinuun vieläkin?
Aloittavat prosessin, tai sitten eivät jos heidän vaalinsa puskevat päälle.
Nuolaiskaa sitten vasta kun tipahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Silakoiden pyrstöevän alle koskee ja kovasti. Siksi he ilmiantavat tämänkin tiedon.
Silakatkin oppineet lukemaan ja kirjoittamaan? Ihmeelliseksi on maailma mennyt. Putinin syytä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen että se on Erdoganin vaalitempaus.
Ei haittaa jos onkin :)
Erdoğan on kyllä aika alfa, se alisti koko suomen kansaa ja ruotsin kanssaa, käviköhän sale nuolemassa Erdoğan kenkiä tuolla itku silmässä että suomi pääsisi natoon? :D