Olutta illalla
Minä ainakin lähden kauppaan ostamaan vähän olutta. Rentouttaa mukavasti.
Kommentit (15)
Minä availen tässä hetken päästä kun olen ensiksi heräillyt kahvin kanssa
Töissä viel, kateus iskee teit lorvivia juoppoja kohtaan.
Juurikin näin. Muutaman olusen ajattelin sihautaa ennen nukkumaan menoa.
Illalla limua,pizzaa ja samalla katsoa Terrifier 2 leffaa. Ai että :)
Neljä isoa tölkkiä on Jääkaapissa.
Avaan vasta illalla.
Just lähdössä, käyn syömässä ja parilla paikallisessa. Sitten kotiin tissuttelemaan olutta. Täytyy tsekata, mihin suoratoistoon on tullut eniten uutta katsottavaa ja tilata. Ehkä HBO?. Saunankin voisi lämmittää, kun pörssisähkö halpaa. Kyllä elämä on ihanaa, kun osaa nauttia pienistä asioista.
Otan Pepsi MaXin pizzan kans.
Huomeniltana otan yhden kukko juhlaoluen. Se on maukasta. Ykkössuosikkini on Shepherd's Neamen Bishop's Finger mutta sitä ei tällä kertaa näkynyt. Näin kun juo yhden kaljan viikossa niin pitää vähän hifistellä.
Vierailija kirjoitti:
Otan Pepsi MaXin pizzan kans.
Huomeniltana otan yhden kukko juhlaoluen. Se on maukasta. Ykkössuosikkini on Shepherd's Neamen Bishop's Finger mutta sitä ei tällä kertaa näkynyt. Näin kun juo yhden kaljan viikossa niin pitää vähän hifistellä.
Kukko on ihan saamarin kitkerää kaljaa. Sitä ei meinaa saada alas. Sitäpaitsi kaljaa juodaan kunnolla eikä yhtä tölkkiä. Laatikollinen niin siitä saataa jäädä aamuksikin. Keppanasta ei jää kyllä aamuksi mitään.
16 vai18 annosta ? siinäpä pulma. Olutta toki. Ja kuinka pian voin aloittaa?
Mä aion tänään juhlia 10 kilon painonpudotus-välitavoitteen saavuttamista juomalla pitkästä aikaa kunnon perskännit. Pudotettavaa painoa olisi vielä 40 kg jäljellä, mutta nettivalmennuksessa jossa käyn, sanottiin että nyt saa viikon palkkioksi ottaa rennosti dieetin suhteen. Herkkuja ei edes tee mieli mutta KALJAA kyllä. Ja rommia. Ja viskiä. Ja punaviiniä ruoan kanssa.
Mikä oluen juomisessa on se pointti? Turhia kaloreita sanon minä.
Tänäänhän on irkkujen Pyhän Patrikin päiväkin, täytyy kai sitä juhlistaa Guinnesilla ja kasalla vaaleampia lagereita kyytipojaksi :)
Vierailija kirjoitti:
Mikä oluen juomisessa on se pointti? Turhia kaloreita sanon minä.
No hyvä sulle, jos et tiedä sitä pointtia, silloin ne on sinulle varmaan turhia kaloreita. Itselläni siitä tulee aivan taivaallinen, euforinen olo, jota en saa millään muulla keinoin. Siksi välillä tykkään juoda. Ankeaa se elämä olisi jos aina vaan kaloreita miettisi.
Minulla on jo nyt tölkki vieressä. Pääsee ajoissa nukkumaan.