Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka paljon ghostaaminen romuttaa/romuttaisi naisellista itsetuntoanne?

Vierailija
17.03.2023 |

En tarkoita tilannetta, jossa ollaan vasta viestitelty eikä tavattu lainkaan. Vaan sitä kun on tavattu, ehkä jopa menty sänkyyn ja olet itse ihastunut mutta toinen ei ole. Vaan ghostaa, ei sano syytä miksei tykännyt. Paljonko jäätte miettiään mikähän on itsessä vikana jne?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän valtaosa paljon deittailevista ihmisistä ole jo useita kertoja A) itse ghostaillut porukkaa, ja B) tullut itse ghostatuksi.

Eli eiköhän ghostaaminen ja ghostatuksi tuleminen ole jo aika peruskauraa nykypäivän parisuhdemarkkinoilla. Ei pitäisi aiheuttaa mitään suuria tunteita.

Vierailija
22/32 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän valtaosa paljon deittailevista ihmisistä ole jo useita kertoja A) itse ghostaillut porukkaa, ja B) tullut itse ghostatuksi.

Eli eiköhän ghostaaminen ja ghostatuksi tuleminen ole jo aika peruskauraa nykypäivän parisuhdemarkkinoilla. Ei pitäisi aiheuttaa mitään suuria tunteita.

Huono käytös siis pitäisi hyväksyä vain perusteella, että koska nykyaika?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se sattuu kun on tapailtu jokunen kuukausi ja seuraavat treffitkin sovittu ja yhtäkkiä toinen vaan blokkaa numeron eikä siitä kuulu enää koskaan mitään. Nykyään en enää deittaile, ei näin raaka maailma sovi minulle kun itse olen kiltti ja haluan kaikille vaan hyvää.

Vierailija
24/32 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono käytös siis pitäisi hyväksyä vain perusteella, että koska nykyaika?

Kun kerran valtaosa deittimarkkinoilla toimivista ihmisistä toimii tietyllä tavalla (eli ghostailee), niin mitä hyötyä asiasta on valittaa?

Ghostailu on nykypäivänä jo hyvin yleinen tapa toimia, eikä se asia muutu miksikään, vaikka sanot että et hyväksy tällaista käytöstä.

Vierailija
25/32 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se sattuu kun on tapailtu jokunen kuukausi ja seuraavat treffitkin sovittu ja yhtäkkiä toinen vaan blokkaa numeron eikä siitä kuulu enää koskaan mitään. Nykyään en enää deittaile, ei näin raaka maailma sovi minulle kun itse olen kiltti ja haluan kaikille vaan hyvää.

Itse olen aika psykopaattinen tuolla nettideittihommissa, ghostaan porukkaa säälittä ja olen muutenkin aika häikäilemätön (sovin esim useammat treffit etukäteen samalle päivälle, ja sitten valitsen myöhemmin mille treffeille menen, ja mitkä peruutan viime hetkellä).

Ymmärrän että tällainen käytös ei sovi kaikille.

Vierailija
26/32 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota ikinä yhteyttä. En huomaisi vaikka ghostaisi. Viimeksi vaihdoin puhelinnumeroni ja se on salainen, joten sinne jäi kaikki. Yhteenkään en ole ottanut yhteyttä. Jos ei ole meedio niin...

Vierailija
27/32 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ota ikinä yhteyttä. En huomaisi vaikka ghostaisi. Viimeksi vaihdoin puhelinnumeroni ja se on salainen, joten sinne jäi kaikki. Yhteenkään en ole ottanut yhteyttä. Jos ei ole meedio niin...

Nyt oli mystinen postaus. Se ei ole ghostaamista, jos linnoittaudut erakkona kotiisi etkä ole yhteydessä keneenkään eikä kenelläkään ole edes puhelinnumeroasi. Se on vain erakoitumista.

Vierailija
28/32 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei romuta naisellista itsetuntoani ollenkaan. Ghostaaminen ei kerro muusta kuin ghostaajasta itsestään. Ehkä  ei ollut alunperinkään vakavasti liikkeellä, ei ollut sosiaalisia taitoja keskustella muuttuneesta mielestä ja päättää tapailua reilusti keskustellen kasvokkain tai viestillä tai sitten halusi yrittää loukata. Näissä voi olla tyytyväinen että hankala ihminen paljasti itse itsensä ja siitä pääsi helposti eroon.

Vierailija
29/32 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt oli mystinen postaus. Se ei ole ghostaamista, jos linnoittaudut erakkona kotiisi etkä ole yhteydessä keneenkään eikä kenelläkään ole edes puhelinnumeroasi. Se on vain erakoitumista.

En huomaa kenenkään ghostaamista koska olen itse joko mennyt ja muissa puuhissa. Katsos kun ghostaaja päättää onko hän

ghostaamassa, kohde ei päätä. Minä en kiinnitä huomiota koska minua ei kiinnosta.

Vierailija
30/32 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen tuntee silloin olevansa täysin arvoton.

Pienenä vinkkinä miehille vielä, että jos näet sen naisen joskus vahingossa, piiloudu, koska ghostattu nainen on pakkomielteinen selityksien suhteen ja jos onnistuu saamaan sinuun yhteyden, olet menettänyt pelin. Naisen pitää jäädä märehtimään loppuiäksi.

Vierailija
31/32 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienenä vinkkinä miehille vielä, että jos näet sen naisen joskus vahingossa, piiloudu, koska ghostattu nainen on pakkomielteinen selityksien suhteen ja jos onnistuu saamaan sinuun yhteyden, olet menettänyt pelin. Naisen pitää jäädä märehtimään loppuiäksi.

Todella moni ghostaaja kuvittelee näin. Peliä kun seuraa sivusta, ei tiedä pitäisikö nauraa vai itkeä. 

Vierailija
32/32 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen muutamia naisia elämäni aikana ghostannut, ja syy miksi ghostasin heidät oli yksinkertaisesti se että heidän seuransa ei kiinnostanut minua enää yhtään.

Jos tuollainen ghostaamani nainen tulisi minulle myöhemmin öyhöttämään, niin kehottaisin häntä vain kohteliaasti mutta jämäkästi painumaan h*lvettiin. En todellakaan rupeaisi antamaan mitään selontekoa ghostauksen syistä, mitä se heille kuuluu.