Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Tytti Yli-Viikari hakee korkeimmalta hallinto-oikeudelta valituslupaa potkujensa uudelleen käsittelyyn."

Vierailija
17.03.2023 |

Miten voi muija olla niin pimeä, että ei vaan tajua lopettaa?

Kommentit (92)

Vierailija
61/92 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi pyytää Jumalalta valituslupaa.

Vierailija
62/92 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/c089290b-a63e-4798-aea2-534ddfa73…

Yli-Viikari kertoi oikeudessa, että hänen tulonsa koostuvat 1 800 euron suuruisesta työttömyyskorvauksesta.

Voi kyynel! Mun nettopalkka on sama kuin Tytin työttömyyskorvaus.

Eikös Tytti rahastanut 11000 euroa kuussa veronmaksajilta niissä suojatyöpaikoissaan? Eikä se riittänyt, vaan lisäksi piti kusettaa kansalta lentoliput ja kampaajat ja ennen kaikkea "työskennellä" siten, että on käytännössä koko ajan matkustelemassa ympäri maailmaa.

Hyvin nousee verenpaine, kun ajatteleekin sitä sontaläjää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/92 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/c089290b-a63e-4798-aea2-534ddfa73…

Yli-Viikari kertoi oikeudessa, että hänen tulonsa koostuvat 1 800 euron suuruisesta työttömyyskorvauksesta.

Voi kyynel! Mun nettopalkka on sama kuin Tytin työttömyyskorvaus.

Eikös Tytti rahastanut 11000 euroa kuussa veronmaksajilta niissä suojatyöpaikoissaan? Eikä se riittänyt, vaan lisäksi piti kusettaa kansalta lentoliput ja kampaajat ja ennen kaikkea "työskennellä" siten, että on käytännössä koko ajan matkustelemassa ympäri maailmaa.

Hyvin nousee verenpaine, kun ajatteleekin sitä sontaläjää.

Aamen!

Vierailija
64/92 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

#naisviha

no ei oo

Vierailija
65/92 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilöstä, hänen luonteenpiirteistään ja edesottamuksistaan olen aivan samaa mieltä kuin keskustelijoiden enemmistö. Mutta oikeusvaltiossa tällaisellakin henkilöllä täytyy olla sama oikeus kuin muillakin lyödä päänsä seinään vielä kerran, jos niin haluaa. Valituslupaa saa hakea, eikä valitusluvan saaminen vielä kerro, muuttuuko päätös vai ei. Ihmetellään sitten, jos lopputulos antaa siihen aihetta.

Vierailija
66/92 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan näitä jukuripäisiä hedonisteja johtoportaat pullollaan. Ei vaan suostuta myöntämään, että olin ite väärässä. Väännetään vaikka maailman tappiin saakka, ei mitään väliä kuinka typerältä näyttää muiden silmissä. Jotain narsistista tuossa touhussa on. On vissiin se oma oikeutuksen tunne niin vahva, että ei normaali järki enää pelaa.

Ei tuo oikein normolta vaikuta muutenkaan. Vetää jotain ihme roolia ja kanniskelee mukanaan milloin mitäkin kirjaa "viestinä". Hankkii itselleen koko ajan lisää negatiivista julkisuutta ja paistattelee mediassa, vaikka pitäis lähinnä olla nolona ja nöyränä kotona häbtä koipien välissä. Mulla tulee mieleen se turkulainen uimhallimeuhkaaja-psykologi ja se helsinkiläinen taloyhtiön hallituksen mamma, joka makseli mieluummin 60 tuhatta oikeuskuluja, kun luopui omalla luvalla haltuun otetuista varastokomeroista. Ei osata luovuttaa, koska minulla on oikeus rehdä mitä vaan ja mua ei siitä saa tuomita. Kaikkia hulluja sitä on maailma pullollaan.

Pelottavaa on se, että miksi noi valitaan ja halutaan johonkin johtoasemaan päättämään muidenkin asioista? Onko ihmisillä niin huono silmä näiden luonnevikaisten suhteen?

Erittäin hyvä kuvaus kyseisestä ihmistyypistä. Viimeiseen kysymykseen: Niillä voi olla taito esittää ihan jotain muuta mitä oikeasti ovat. Valehtelevat sujuvasti silmää räpäyttämättä. Kaikki eivät valitettavasti tunnista sitä.

Vierailija
67/92 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan näitä jukuripäisiä hedonisteja johtoportaat pullollaan. Ei vaan suostuta myöntämään, että olin ite väärässä. Väännetään vaikka maailman tappiin saakka, ei mitään väliä kuinka typerältä näyttää muiden silmissä. Jotain narsistista tuossa touhussa on. On vissiin se oma oikeutuksen tunne niin vahva, että ei normaali järki enää pelaa.

Ei tuo oikein normolta vaikuta muutenkaan. Vetää jotain ihme roolia ja kanniskelee mukanaan milloin mitäkin kirjaa "viestinä". Hankkii itselleen koko ajan lisää negatiivista julkisuutta ja paistattelee mediassa, vaikka pitäis lähinnä olla nolona ja nöyränä kotona häbtä koipien välissä. Mulla tulee mieleen se turkulainen uimhallimeuhkaaja-psykologi ja se helsinkiläinen taloyhtiön hallituksen mamma, joka makseli mieluummin 60 tuhatta oikeuskuluja, kun luopui omalla luvalla haltuun otetuista varastokomeroista. Ei osata luovuttaa, koska minulla on oikeus rehdä mitä vaan ja mua ei siitä saa tuomita. Kaikkia hulluja sitä on maailma pullollaan.

Pelottavaa on se, että miksi noi valitaan ja halutaan johonkin johtoasemaan päättämään muidenkin asioista? Onko ihmisillä niin huono silmä näiden luonnevikaisten suhteen?

Erittäin hyvä kuvaus kyseisestä ihmistyypistä. Viimeiseen kysymykseen: Niillä voi olla taito esittää ihan jotain muuta mitä oikeasti ovat. Valehtelevat sujuvasti silmää räpäyttämättä. Kaikki eivät valitettavasti tunnista sitä.

Jännä, että rekrytoinnissa käytetään usein psykologeja, mutta eivät silti osaa karsia näitä luonnevikaisia pois.

Vierailija
68/92 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä, että rekrytoinnissa käytetään usein psykologeja, mutta eivät silti osaa karsia näitä luonnevikaisia pois.

Persoonallisuushäiriöistä voi olla vaikea tunnistaa ammattilaisenkin, jos ei ole aiempaa kokemusta. Täytyy ns. tietää mitä etsiä ja mihin kiinnittää huomiota. Mitä kysyä jne.

Vierailija
69/92 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon yhteiskunnan varoja pitää vielä käyttää tähän tyttiin? Ei tuommoiset oikeudenkäynnit mitään halpaa hupia ole.

Vierailija
70/92 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkilöstä, hänen luonteenpiirteistään ja edesottamuksistaan olen aivan samaa mieltä kuin keskustelijoiden enemmistö. Mutta oikeusvaltiossa tällaisellakin henkilöllä täytyy olla sama oikeus kuin muillakin lyödä päänsä seinään vielä kerran, jos niin haluaa. Valituslupaa saa hakea, eikä valitusluvan saaminen vielä kerro, muuttuuko päätös vai ei. Ihmetellään sitten, jos lopputulos antaa siihen aihetta.

Valitusasioissa pitää olla joku maksu, niin jäisi täysin turhat valitukset tekemättä. Nyt on sarjavalittajia, jotka valittaa joka asiasta, kun ei maksa mitään.

Vierailija
71/92 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni ne pykälät, joiden perusteella Tyttiä syytetään, ovat aivan järjettömiä. Miksi ei saisi käyttää lentopisteitä, jotka muuten menisivät hukkaan?

Miten ne muka hukkaan menisivät. Tytti teki niin paljon työmatkoja, että hyvin olisi saanut käytettyä pisteet työmatkoihin.

Vierailija
72/92 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni ne pykälät, joiden perusteella Tyttiä syytetään, ovat aivan järjettömiä. Miksi ei saisi käyttää lentopisteitä, jotka muuten menisivät hukkaan?

Niillä lentopisteillä pitäisi ostaa halvemmalla niitä valtion työmatkalentoja. Tytti on ominut ne itselleen. Tähän on ihan selvä sääntö valtiolla. Selvä oli minullekin, vaikka matkustin vain noin kerran vuodessa.

Vierailija
73/92 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen myötähäpeää toimittajien puolesta, kun he kirjoittavat housut märkinä tuon imbesillin istuntoihin kaivamista kirjoista ja niiden muka merkityksistä. Tuskin tuo osaa edes lukea.

Vierailija
74/92 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on. Psykopaattisia piirteitä omaavat henkilöt pärjäävät usein erinomaisesti työhönottoon liittyvissä psykologisissa testeissä. Psykopaatin tunnistaminen edellyttää viikkojen mittaisia tutkimuksia.

Vierailija
75/92 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viikarin jälkeen olen alkanut kiinnittää huomiota että sukunimet kuvaavat hyvin ihmistä. Auervaara oikein autereinen vaara, riistapäällikkö Orava, Räikkönen autoilija räikättäjä, Marin merellä ollaan, Kukkohovi kukkona hovissaan,,,

Seksuaaliterapeutti T iina Alakärppä

Vierailija
76/92 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tytti on kokoomuksen istuttama myyrä. Kokoomus sai melko hyvin mediassa kaadettua Tytin toimet hallituksen syyksi, pointsit siitä.

Totta. Tytti tekee Kokoomuksen maineen takia henkilökohtaisen konkurssin ja menee kelan luukulle.

Tulee vähän eräs pääministeri mieleen kuka ei ole ikinä väärässä ja omatkin toimet ovat toisten syytä.

Älä! Kuka? Voldemort?

Vierailija
78/92 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuomio tuli. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/yle-tytti-yli-viikarille-ehdollista…

Joskus jotain hyvääkin.

Vierailija
79/92 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuli ehdollista. Ihmetyttää asenne.

Ei myönnä toimineensa väärin.

Sanoisi että mokasin pahasti, en enää tekisi niin.

Vierailija
80/92 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, hovin tuomio onkon jo ihan kova.

Asiaa.

Onko Yli-viikari jo ehtinyt kommentoida?