Mitä tykkäät, jos yläosattomuus tulee uimahalleihin?
Lopetatko uimahallissa käymisen siihen, vai eikö haittaa?
Kommentit (195)
En ole ala-asteen jälkeen käynyt uimahalleissa, joten ihan sama vaikka täysnudena siellä päästeltäisiin.
En tykkää. Ei tissit sinällään hetkauta mutta arveluttaa lieveilmiöt.
Menisin silti ennemmin Yrjönkadun uimahalliin, jossa saa uida kokonaan ilman uimapukua.
Eipä tuo minua haittaa jos se ei ole pakollista.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs ne olis?
Ei varmaan vaikuttaisi, jos olisin vain itse menossa, mutta en välttämättä pientä lastani veisi uimahalliin tuollaisessa tilanteessa.
-Isä
En välitä siitä että siellä on jo ennestään miehet, minnat (eli miesrinnat) heiluen, niin tarviiko siellä olla naistenkin rinnat esillä?
Mitä ihmeellistä tisseissä on verrattuna varpaisiin, nenään, napaan tai korviin. Samanlaisia ihmisen osia.
No naisten tisseistä saattaa tulla maitoa, mut korvista tulee vaikkua ja nenästä räkää.
No pakkohan ei ole olla ilman yläosaa. Eiköhän se ole silloin jokaisen oma päätös.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeellistä tisseissä on verrattuna varpaisiin, nenään, napaan tai korviin. Samanlaisia ihmisen osia.
No naisten tisseistä saattaa tulla maitoa, mut korvista tulee vaikkua ja nenästä räkää.
Entäs kullit ja pillut? Normaaleja ruumiinosia nekin. Mitä väliä millään uima-asuilla enää.
Uikoot vaikka nakuna,mutta takuulla houkuttaa paikalle kaikenlaisia pervoja katsomaan.En tiedä viitsiikö lasta päästä kohta sinne.Itse en juuri käy niin se ja sama.
En osaa sanoa, mutta oli hämmentävää ysärillä topless-tarjoilijat.
Osuin sellaiseen pikkukuppilaan, jossa esiintyi Tauski ja lattialla pyöri strippari, ukot kannustamassa ympärillä kaljatuoppiensa kanssa. Tarjoilijat rinnat paljaana.
En voi pahempaa kuvitella. Silloinen mies vielä v*ttuuntui minuun, kun valitin että liian korkeat korot sattui jalkoihin.
Pois lähtiessä heitti korkokengät kapakan katolle ja sanoi, että ei satu enää. Seuraavana päivänä kiipesi palotikkaita ja haki ne pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs ne olis?
Pervot huohottamassa. Nyt jo on ikävää kun äijät kyttää vaikka on uimapuku päällä.
Ihan sama. Miehet on joka tapauksessa yleensä yläosattomissa.
En kävisi enää.
En halua nähdä alastomia tai puolialastomia naisia muualla kuin suihkutiloissa.
Toisten pervoilu ja paljastelu ei haittaa jos mun ei tarvitse nähdä sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs ne olis?
Pervot huohottamassa. Nyt jo on ikävää kun äijät kyttää vaikka on uimapuku päällä.
Sama. Muakin on kytätty vaikka on ollut kokouikkari ja lapsetkin siinä.
Vierailija kirjoitti:
Mietippä kuule sitä. Miksi runkkumatskut eivät ole täynnä varpaita, neniä ja korvia.
Ei haittaa. Itse aion käyttää edelleen uimapukua, koska se on uimiseen kaikkein käytännöllisin, mutta ihan sama, mitä muut käyttävät. Kyllä minä ne tissit siellä suihkutiloissa joka tapauksessa näen.