Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitenkä otan vaikean asian puheeksi, epäilen että puolisoni valehtelee?

Vierailija
17.03.2023 |

Pitkä liitto takana ja ensimmäistä kertaa epäilen puolisoani pettämisestä taikka jostain mitä salailee ja valehtelee minulle. Ei ole kiva tunne enkä ihan helpolla alkaisi toista syytellä mistään. On sellanen aavistus ja monet kummallisuudet, epäselvyydet saavat oloni kurjaksi. Tätä jatkunut jo kuukausia. En pysty enää olla hiljaa. Mitä teen?!

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä myös pettämisepäily. Epäilen miehen pettävän työmatkalla. Hän on niihin liittyen minusta mystinen, ei halua esitellä mitään kuvia, eikä esitellä minua lentokentällä työkavereilleen.

Mutta ei ole keinoja saada todisteita mitenkään.

Työmatkalla kuvia? 

Vierailija
62/65 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro vain, mutta jos hän on niitä ihmisiä, joiden motto on; mitään ei myönnetä. Tunnen tapauksen, hän petti vuosikausia ja aina sanoi, mikäli jää kiinni, mitään ei myönnä. Näin on jatkunut liki 50 vuotta, ja jatkuu. Vaimo haluaa uskoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, avasin suuni ja ihan rauhallisesti aloin keskustella. Mies sanoi heti että missä ihmeen välissä hän nyt edes kerkeäisi pettää? Mies viettää uuden harrastuksensa parissa 3-5 kertaa viikossa aikaa. On silloin pois kotoa 3-4 tuntia. Että ihan vaikka silloin. Piti ihan naurettavana ajatuksiani. Kun yhdestä menosta sanoin josta tiesin että on ollut jossain muualla kuin väitti niin ihan pokkana valehteli ettei ole ollut. En ymmärrä että miksi piti valehdella? Kesken puhumiseni mies vaan lähti huoneesta pois. Kun yritin jatkaa niin ei enää suostunut puhumaan aiheesta. ap

Pettäjä eksäni oli juuri tuollainen. Ei suostunut puhumaan aiheesta. Erosta kun oli kulunut aikaa kuulin totuuden.

Täsmälleen samanlaisia kokemuksia exästä.  Suuttuminen vahvistaa sen, että toisella on salattavaa.

Jos minua epäiltäisi tai syytettäisi pettämisestä, (mitä ei ole tullut mieleenkän tehdä) tulisin uteliaaksi ja haluaisin ilman muuta kuulla, miksi ihmeessä kumppani on tullut sellaiseen päätelmään. Todellakin jäisin kuuntelemaan ja kyselemään ja haluaisin selvittää asian, ettei jää mitään väärinkäsityksiä kaihertamaan.

Vierailija
64/65 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, avasin suuni ja ihan rauhallisesti aloin keskustella. Mies sanoi heti että missä ihmeen välissä hän nyt edes kerkeäisi pettää? Mies viettää uuden harrastuksensa parissa 3-5 kertaa viikossa aikaa. On silloin pois kotoa 3-4 tuntia. Että ihan vaikka silloin. Piti ihan naurettavana ajatuksiani. Kun yhdestä menosta sanoin josta tiesin että on ollut jossain muualla kuin väitti niin ihan pokkana valehteli ettei ole ollut. En ymmärrä että miksi piti valehdella? Kesken puhumiseni mies vaan lähti huoneesta pois. Kun yritin jatkaa niin ei enää suostunut puhumaan aiheesta. ap

Tämä paikalta poistuminen kertoo jo kaiken. Hänellä ei ole ollut aikaa keksiä sopivaa valhetta epäilyksesi torjumiseksi. Todennäköisesti syyttää sinua vainoharhaisuudesta ja keksii lisää valheita valheiden päälle. Uskoo mahdollisesti jopa niihin itsekin. Oman mieheni sairaalloinen puhelimen vahtiminen herätti minussa aika ajoin epäilyjä että miksi ei voi puhelinta jättää pöydälle normaalisti ja muutenkin hänellä oli pälyilevä ja salailevan oloinen käytös. Ei savua ilman tulta. Inhotti olla jatkuvassa epävarmuudessa joten aloin salaa käydä siellä kännykällä ja voi apua mikä petoksen maailma sieltä paljastuikaan. Lukemattomia naisia, eri ikäisiä ja näköisiä, mutta tärkeintä olikin vaan, että niillä oli kaikilla p**lu! Hän toimi esimiesasemassa rakennustyömaalla ja niilläkin oli aina joku päiväpano, yleensä rakennussiivooja. Itse olen käsittänyt, ettei hän oikeasti pidä naisia minään muuna kuin panokoneena. Hänellä on naisviha, koska oma äitinsä oli raivohullu manipuloija ja kotona asiat hoidettiin salassa. Mieheni otti myös aina valokuvia panoistaan, lähinnä heidän perseistään ja kun makaavat sängyllä yhdessä alasti. Mitä tällainen käytös kertoo ihmisen päänsisäisestä ajatusmaailmasta?

Vierailija
65/65 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minua epäiltäisi tai syytettäisi pettämisestä, (mitä ei ole tullut mieleenkän tehdä) tulisin uteliaaksi ja haluaisin ilman muuta kuulla, miksi ihmeessä kumppani on tullut sellaiseen päätelmään. Todellakin jäisin kuuntelemaan ja kyselemään ja haluaisin selvittää asian, ettei jää mitään väärinkäsityksiä kaihertamaan.

Tämä! Jos tämä epäily olisi harvinaista, tekisin kaikkeni, että asia selviää. Haluan, että rakkaallani on kanssani hyvä olo. Se, ettei toinen halua selvittää asiaa, on lähes yhtä paha kuin itse pettäminen. Sekin kertoo, ettei toinen välitä olostani. Jos taas epäilyt olisivat toistuvia, lähtisin, ja olen lähtenytkin. Opiskeluaikainen avopuolisoni epäili jatkuvasti minua pettämisestä. Oli raskasta kuunneltavaa, kun en ollut pettänyt. Totesin, etten jaksa enää kuunnella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä