Radikaali kyssärigallup: Mihin luulet kuolevasi tai miten?
Kommentit (24)
tämä yleistä, eletään yli 80-vuotiaaksi.
samalla tavalla niin kuin niin moni sukulaiseni: äkillisesti sydäriin.
ja pitkäikäistä sukua on molempien vanhempien puolelta. Toisaalta eräiden tutkimusten mukaan vasenkätiset ovat lyhytikäisempiä kuin oikeakätiset ja minä olen vasuri. Suvussa en tiedä muita vasureita kuin setäni ja hän kuoli 50- v.
.... erittäin varteenotettavia vaihtoehtoja. Saapa nähdä, mikä niistä iskee ensin, vai tuleeko sittenkin joku musta hevonen. Toivottavasti ehdin edes jonkin aikaa nauttia vapaista eläkepäivistä.
..rankan elämän ja mt-sairauksien takia, kuolen ehkä rintasyöpään, verisuonien tukkeutumiseen tai sydäriin.
Olen kova stressaamaan ja lisäksi hyvä ruokakin maistuu.
kun lapsen lapsen lapseni on käynyt näyttämässä uutta vauvaa.. perheen vanhimmalle :)
kotona yöllä sängyssä miehen viereen ihan vaan vanhuuteen. Voisin olla 90+ : )
Järkkää koko pallolle lopun tolla asenteella
Toisaalta lääketiede kehittyy tällä alueella ihanan vauhdikkaasti.
Oletko jo noin hyvin sopeutunut ajatukseen? Eikö mitään ole enää tehtävissä? Oletko sairastanut pitkään? Jos saa vielä kysyä minkä ikäinen olet? Pelottaako?
vain, ihan milloin vain lähiaikoina. ois kiva päästä tästä ahdistavasta pelosta, kiitos.. eikä siinä kuolemassa mitään, mutten halua lapsiani äidittömiksi
pelkään kuolevani alle 50v syöpään. Suvussani tuntuu olevan enemmän niitä joilla on ollut/ ovat kuolleet syöpään, kuin niitä jotka eivät olisi sitä sairastaneet :(
Näin, jos tulen enemmän isäni sukuun. Sieltä tulee diabetesperimää, mutta koska elintapani ovat niin raivoterveet, en saa diabetestä vaikka verenpaineeni on koholla. Veritulppa on silloin ykkösvaihtoehto.
Toisaalta jos tulen äitini sukuun, kuolen keuhkokuumeeseen yli 100-vuotiaana. Jo isoäitini sukupolvessa lähes kaikki naiset ovat ylittäneet 100 vuoden iän ja äitini on 75-vuotiaana täysin terve.
Olen huomenna menossa uä-tutkimukseen kasvaimen takia. Syöpädiagnoosini saan viikon kuluttua...
Ei kahta ilman kolmatta, edelliset meni säikähdyksellä mutta seuraavasta tuskin enää selviää.
riskitekijöitä eikä suvussa ole dementiaakaan tms. Syöpä on kuitenkin hyvin yleinen vanhuksilla. Toinen vaihtoehto on yleinen raihnaistuminen lähempänä ysiäkymppiä ja siihen päälle keuhkokuume tms.