Onko elämä ohi 65-vuotiaana?
Kommentit (22)
Vasta pääsee alkamaan kunnolla 5-kymppisenä.
Ei ole! Saa rauhassa oleilla ja muistella menneitä ilma stressiä!
Elämä täällä maan päällä on ohi sitten kun kuolee
Niin kauan kuin henki pihisee ja aivot pelittää, ei elämö ole ohi. Paljon on sokeita ja vaikesti vammautuneita nuoriakin, ja he vetävät menemään elämää täysin rinnoin. Ei tekosyitä.
Elämä on ohi vasta kuoleman hetken jälkeen.
Nyt just tuntuu, että voi kun olis.
Ei tietenkään, silloinhan vapaus alkaa kun on vapaa työvelvoitteista ja velat maksettu ja lapset omillaan. Joku vuosi sitten näin erään onnellisuuskyselytutkimuksen, siinä saatiin lopputulos että Suomen onnellisimpia ihmisiä olivat yli 65-vuotiaat koiranomistajat.
Elämä on ohi heti lapsuuden jälkeen. Aikuisuudessa ei ole mitään hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään, silloinhan vapaus alkaa kun on vapaa työvelvoitteista ja velat maksettu ja lapset omillaan. Joku vuosi sitten näin erään onnellisuuskyselytutkimuksen, siinä saatiin lopputulos että Suomen onnellisimpia ihmisiä olivat yli 65-vuotiaat koiranomistajat.
VMP
elämällä on tarkoitus alusta loppuun.
Jotenkin ainakin katsotaan jo vanhukseksi
Itse olen jo 58.
Työikäinen saa tiettyjä etuja.
Kun menee sen yli, on hankalampaa saada hoitoja ja terapioita. Ihmisen muka kuuluukin rappeutua.
Oon nähnyt tuon ikäisiä joilla on vakavia sairauksia (usein taustalla ylipaino, tupakka ja alko) ja jotka ovat hoivakotikunnossa, liikkuvat rollaattorilla ja lähinnä katsovat TV:tä virikkeenä. Oon myös tavannut yli 70-kymppisiä, jotka hiihtää, matkustelee, laskettelee mustissa rinteissä, ovat ajan hermolla
Elämä loppuu kuolemaan. Tämä on tosi niin kauan, kunnes näiden sanojen merkitys päätetään muuttaa esim. jossain sukupuolentutkimuslaitoksella.
Vierailija kirjoitti:
Työikäinen saa tiettyjä etuja.
Kun menee sen yli, on hankalampaa saada hoitoja ja terapioita. Ihmisen muka kuuluukin rappeutua.
Jos ei rappeutuisi, ei kuolisi koskaan. Ihminen tekee kuolemaa joka pv aikuisena, kunnes sydän pysähtyy lopullisesti.
Kyllä se on ohi jo paljon aikaisemmin, siinä 50-55-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin ainakin katsotaan jo vanhukseksi
Itse olen jo 58.
Mummeli tai papparainen.
Jos sattuu kuolemaan siinä iässä. Eräs tuntemani mies tuli isäksi tuossa iässä.