Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suositelkaa marketista saatavaa yövoidetta kuivuuteen taipuvaiselle 40+v ikäiselle?

Vierailija
17.03.2023 |

Kunhan kokeilen kepillä jäätä eli löytyykö marketista mitään edes kohtalaisen hyvää yövoidetta kyseisillä spekseillä?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuivaan ihoon ei auta voide. Vaan iholle kerrostettava kosteuttava alkoholiton hoitoneste (myydään nimillä essence tai kasvovesi). Sen päälle voi laittaa voiteen tai ihoöljyn, joka lukitsee kosteuden iholle.

Tähän! Kunnon kerros kosteutta ja sitten lukitsee sen esim. ruusunmarjaöjyllä niin iho hehkuu :) 

Vierailija
22/27 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin voin ehdottaa jotain toimivaa.

Prismasta ostin kokeiltavaksi Änglamark -yövoiteen, nyt käytössä vain päivävoide (sisältää B5- ja B3-vitamiineja). Olen 50+ ja vihdoinkin kasvojen iho on silkinpehmeä. On tässä tätä ihmettä odoteltukin jokunen vuosikymmen eli varhaisteini-iästä saakka. Olen käyttänyt tätä voidetta vuodenvaihteesta asti ja iho on jotenkin ihan "uusi".

Mun naama on hilseillyt aina, enkä ollut saanut asiaa korjattua millään. Kaikki ketjussa mainitut voiteet on kokeiltu. Vanha naamatauluni on vain ärsyyntynyt jokaisesta uudesta voiteluyrityksestä ja hilseilyn liitteeksi on usein tullut näppylöitä tai ihottumaa.

Tuo Änglamark on napakan tuntuinen, hyvin imeytyvä voide. Pieni pumppupullo, hinta alle 6 euroa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin ostin marketista Misshan super aqua ice tear -sarjan tuotteita, kasvovettä, seerumia, essenceä ja päivävoidetta. Ihoni ei ollut ikinä ollut niin hyvässä kunnossa! Tuotteet kosteutti kuivan ihoni tukkimatta huokosia. Harmittaaa tosissaan että ilmeisesti tämä sarja on lopetettu, sitä ei ainakaan saa mistään, ei netin kautta tilaamallakaan. Jos joku osaa vinkata vastaavaa sarjaa/ yksittäistä tuotetta, ottaisin vinkin mieluusti vastaan.

Vierailija
24/27 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frantsilan tuotteet on todella hyviä, niitä saattaa jostain marketista saada, ainakin kärkkäisellä myydään.

Mossan V LIFT voisi olla myös sopiva. Kasvovesi, jelly ja yövoide tai öljy.

Vierailija
25/27 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nivealla on useampia. Itse asiassa yhdessä näkemässäni testissä jopa se alkuperäinen sininen peltirasia osoittautui erinomaiseksi tuotteeksi.

Ei kai se ihan vahingossa ole pysynyt tuotannossa 1920-luvulta saakka.

HÖPÖ HÖPÖ!

Se ei ollut mikään oikea testi, siinä oli vain YKSI koehenkilö!

Ja jos yövoiteella on tarkoitus hidastaa tai korjata ikääntymisen vaikutuksia, niin siihen se peltirasia ei sovi ollenkaan.

Vierailija
26/27 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla Lumenen seerumi ja apteekin Aqualan toimineet yhdessä parhaiten. Kuiva iho joka on talvella rutikuiva.

Mutta tosiaan seeruumi alle, pelkkä kosteusvoide ei yksinään tehoa.

Vierailija
27/27 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on talvisin todella kuiva iho, ja siihen auttaa Prismassa myytävän Ziaja-sarjan Goats milk -yövoide. Melkoisen paksua koostumukseltaan, mutta todella edullista, alle kympin purkki.