Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä eineksiä ja valmisruokia karppaaja voi syödä?

Vierailija
16.03.2023 |

Kyselee N35, joka haluaisi aloittaa karppaamisen, mutta ei juuri ikinä ehdi tehdä itse ruokaa. Onko ihan mahdoton yhtälö? Työpäivän lounaskin pitää käydä ostamassa jostain ruokakaupasta ja lämmittää työpaikan sosiaalitilan mikrossa tai syödä kylmänä. Onko mitään karppaukseen sopivaa valmista kaupassa?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap nostaa jos joku tietäisi.

Vierailija
2/45 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähän on sellaisia, mutta valmissalaateista osa ja jotkut keitot on sellaisia. Tai viime kädessä riippuu toki sun hiilarimääristä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson ravintosisällöt ja valitsen vain sellaista jossa on hiilihydraatteja max 4 g / 100 g. Valmisruoissa tämä on käytännössä hankalaa.

Vierailija
4/45 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonnikala, nakit, savukala ja kaikki valmiiksi kypsytetyt lihat.

Vierailija
5/45 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihatiskiltä valmiiksi paistettua lihaa ja kalaa ( ei marinoidut), hevi-osastolta kylmänä syötävät vihannekset. On kyllä aika vaikea kuvitella loppuelämän karppausta, jollet tee koko itse ruokaa tai käy hyvässä ravintolassa joka päivä syömässä.

Vierailija
6/45 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehdi tehdä ruokaa?!

Vierailija
7/45 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hernekeitto ja Saarioisen maksalaatikko perusteellisesti rasvattuna sopii mun makroihin. Hernaria jalostan jollain hyvällä rasvaisella lihalla. Maksalaatikon päälle voita ja puolukoita.

Jos pikalounasta kaupasta haen niin valitsen rehuosastolta jonkin salaattipussin, kirsikkatomaatteja ja sitten juusto-osastolta arlan fetasnack.

Usein kuittaan työpaikkalounaan voikahvilla.

Vierailija
8/45 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä viitsi. Onko helpompaa kuin karppaus. Paistat vaan ligan/ kanan/ kalan. Päälle kermaa ja viereen kasviksia. Keität ja paistat munia.

Vierailija
9/45 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hernekeitto ja Saarioisen maksalaatikko perusteellisesti rasvattuna sopii mun makroihin. Hernaria jalostan jollain hyvällä rasvaisella lihalla. Maksalaatikon päälle voita ja puolukoita.

Jos pikalounasta kaupasta haen niin valitsen rehuosastolta jonkin salaattipussin, kirsikkatomaatteja ja sitten juusto-osastolta arlan fetasnack.

Yhdessä maksalaatikossa on hiilareita 84 grammaa. Ei voi kyllä sopia kenekään makroihin, jos karppaa, ei edes vaikka olisi joku hyväkarppi.

Vierailija
10/45 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi viedä töihin eväsrasiaa? Mun lemppari on paistaa uunissa kokonainen broileri ja repiä mozzarellapallon kanssa salaatin päälle. Paprikaa, tomaattia, basilikaa ym.. Siihen vielä iso keko taco-dippijauheella maustettua kreikkalaista jogurttia ja ääntä kohti.

Vierailija
11/45 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdessä maksalaatikossa on hiilareita 84 grammaa. Ei voi kyllä sopia kenekään makroihin, jos karppaa, ei edes vaikka olisi joku hyväkarppi.

No minä en syökään koko kippoa kerralla. Noin neljäsosa ja hyvin rasvattuna. Enkä syö sitä edes viikoittain. Toinen hyvä on muuten saman firman lihakaalilaatikko.

Vierailija
12/45 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raaka jauheliha

Vierailija
13/45 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla rasvakahvi jossa kananmuna, töihin vaikka valmissalaatti + majoneesi. Kotona sitten lämmin ateria.

Vierailija
14/45 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et voi viedä töihin eväsrasiaa? Mun lemppari on paistaa uunissa kokonainen broileri ja repiä mozzarellapallon kanssa salaatin päälle. Paprikaa, tomaattia, basilikaa ym.. Siihen vielä iso keko taco-dippijauheella maustettua kreikkalaista jogurttia ja ääntä kohti.

En saa töissä lounasta jääkaappiin. Eli se seisoo lämpimässä viisi tuntia, jos otan sen kotoa mukaan. Kuljen julkisilla, niin en pysty mitään kylmälaukkuakaan raahaamaan mukana, kun muuta tavaraa on jo sen verran paljon.

Ap

Vierailija
15/45 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen monesti miettinyt, että siinä olisi markkinarako jollekin. Vhh valmisateriat. Varmasti löytyisi ostajia.

Vierailija
16/45 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen ruoka-annoksia pakkaseen silloin kun ehdin. Töihin lähtiessä nappaan kipon pakastimesta mukaan ja se sulaa siinä sitten lounasaikaan mennessä sopivasti mikrotettavaksi.

Vierailija
17/45 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen monesti miettinyt, että siinä olisi markkinarako jollekin. Vhh valmisateriat. Varmasti löytyisi ostajia.

Voisi niitä ostaa kuka vain ei-karppaajakin. Joku broilerinfilee kermakastikkeessa uunijuureksilla by kokkikartanotaisaarioinen olisi ihan hyvää vaihtelua ainaisille perunamuussilisukkeille.

Vierailija
18/45 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihatiskiltä valmiiksi paistettua lihaa ja kalaa ( ei marinoidut), hevi-osastolta kylmänä syötävät vihannekset. On kyllä aika vaikea kuvitella loppuelämän karppausta, jollet tee koko itse ruokaa tai käy hyvässä ravintolassa joka päivä syömässä.

Ei todellakaan voi syödä tomaatteja ym

Vierailija
19/45 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totanoin. Oletko huomannut että elämme vuotta 2023 eikä 2009?

Vierailija
20/45 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihminen mitään lounasta tarvitse mihinkään. Syöt kerran vuorokaudessa kaiken, mitä tarvitset ja lopun vuorokautta paastoat. Ei ole edes vaikeaa aloittaa tai itselläni ei ainakaan ollut.