Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Multa on kadonnut käsitys siitä miltä näyttää normaali 35-vuotias jolle ei ole tehty kauneusoperaatioita tai laitettu täyteaineita

Vierailija
16.03.2023 |

Olen siis tuon ikäinen, ja kun katselen somea tai muuta mediaa, niin kaiken ikäiset näyttää aika samalta, eli sileä iho, mikään ei roiku, tasainen väri, ehkä täytettä huulissa yms. Sitten kun katson peiliin niin tuntuu että näytän ikäistäni vanhemmalta, vaikka olen kyllä varmasti ikääntynyt ihan normaalisti. Missään juuri ei vain näe täysin luomuja juurikaan. Antakaa esimerkki jostain keski-ikäistyvästä julkkiksesta joka ikääntyy luonnollisesti. Ja en tuomitse noita operaatioita, haluan vain samaistua johonkuhun ikäiseeni. Varmaan jotain ikäkriisiä pukkaa.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsele miehiä ja päättele, keille kaikille on tehty kauneusleikkaus. Et rajannut aloituksessasi kauneusleikkauksia naisiin.😀

Vierailija
22/37 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

90% julkkisten somekuvissa on käytetty jotain filtteriä tai kuvankäsittelyohjelmaa tai molempia. Ei niihin kannata omaa peilikuvaansa verrata. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne ketään tavallista kaduntallaajaa, jolla olisi naamassa täyteaineita. Julkkiksilla ehkä on, muttei kyllä tavallisilla ihmisillä. Ja kyllä ne täyteaineet ja tekoripset näkyvät. Eivät ole luonnollisen näköisiä, eivätkä nuorenna.

Vierailija
24/37 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan somessa ainoatakaan ns. oikeaa luonnollista kuvaa? Todennäköisesti lähes kaikki filteröity siinä vaiheessa, kun ei enää olla tyytyväisiä normaaliin ulkonäköön. Eli ei tarvitse edes mitään kasvojen muokkausta, kun kuvankäsittely hoitaa homman.

Vierailija
25/37 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kultamekko iidalta.

Tama ei pahalla.

Itse lahestyn 37v ja silmakulmissa ryppyja ei muutoin. Jos laittaisin meikkia nayttaisin samalta kuin tuo parikymppinen tytto jolla meikki vanhentaa.

30-35v nainen on kauneimillaan. On lapsenpohotys tiessa ja piirteet teravoittyy.

Nainen on kyllä parhaimmillaan 17-25-vuotiaana. Hedelmällisen ja freesin näköinen. Sen jälkeen alkaa alamäki. Miesten silmissä "piirteiden terävöityminen" ei todellakaan ole hyvä juttu.

Vierailija
26/37 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Missään juuri ei vain näe täysin luomuja juurikaan"

Missä ihmeessä sä ap oikein liikut, vai nökötätkö sohvapottuna kolmen seinän sisällä kaiket päivät muokattuja instakuvia tuijottaen?

Mene hyvä ihminen ulos, niin näet taatusti pilvinpimein ihan tavallisia 35 vuotiaita ihmisiä, joille ei ole tehty minkäänlaisia kauneusoperaatioita ja unohda se virtuaalimaailmassa pyöriminen.

Vierailija
27/37 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kultamekko iidalta.

Tama ei pahalla.

Itse lahestyn 37v ja silmakulmissa ryppyja ei muutoin. Jos laittaisin meikkia nayttaisin samalta kuin tuo parikymppinen tytto jolla meikki vanhentaa.

30-35v nainen on kauneimillaan. On lapsenpohotys tiessa ja piirteet teravoittyy.

Nainen on kyllä parhaimmillaan 17-25-vuotiaana. Hedelmällisen ja freesin näköinen. Sen jälkeen alkaa alamäki. Miesten silmissä "piirteiden terävöityminen" ei todellakaan ole hyvä juttu.

Mun mielestä se on hyvä juttu ja mun mielipide on ihan yhtä validi kuin joidenkin random miesten, joita en edes tunne.

Vierailija
28/37 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkkiksista esim. herttuatar Catherine ja Ella Kanninen näyttää ikäiseltään ja luonnolliselta. Jos on enemmän painoa tai täyteaineita, voi näyttää aavistuksen nuoremmalta. Korkeintaan viisi vuotta.

Vierailija
29/37 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Irene Naakka suunnilleen 35 tai vähän vanhempi? Ei näytä siltä, että olisi ottanut jotain täyteaineita tms.

Vierailija
30/37 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä kysy täällä, täällä 70-vuotiaatkin ovat täysin rypyttömiä ja viisikymppisiltä kysytään paperit alkossa. Yhteen ääneen hoetaan että 45-vuotiaalla ei "kuulu" olla ryppyjä. 

En ymmärrä mitä aikuiset naiset tästä saavat.

Juonteita on monella (kaikilla) 45-vuotiailla, mutta ei kai ryppyjä?

Vierailija
31/37 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kultamekko iidalta.

Tama ei pahalla.

Mun mielestä se on hyvä juttu ja mun mielipide on ihan yhtä validi kuin joidenkin random miesten, joita en edes tunne.

Tää on kyllä outo juttu. Mäkin kerran täällä kerroin pitäväni jostain asiasta ulkonäössäni niin eikö palstamies rynnistää kertomaan että hän ei siitä pidä. Mut mulle nyt vaan on paljon tärkeämpää että itse pidän piirteistäni kuin se pitääkö niistä joku jonka pitämisestä en edes tiedä ja jonka pitämisellä ei ole minulle mitään merkitystä. Itse sentään katson itseäni joka päivä. Tää siis oli palstamiehelle hirveän vaikea ymmärtää.

Vierailija
32/37 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä kysy täällä, täällä 70-vuotiaatkin ovat täysin rypyttömiä ja viisikymppisiltä kysytään paperit alkossa. Yhteen ääneen hoetaan että 45-vuotiaalla ei "kuulu" olla ryppyjä. 

En ymmärrä mitä aikuiset naiset tästä saavat.

Juonteita on monella (kaikilla) 45-vuotiailla, mutta ei kai ryppyjä?

Mikä on rypyn ja juonteen ero? Mun 42-vuotiaalla ystävällä on selkeä Sibelius-ryppy. Mulla 45-vuotiaalla on nasolabiaalijuonteet ja harakanvarpaat. Kyllä meillä ihan ryppyjä siis on ja ikäisiltämme näytetään.

Vierailija
33/37 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kultamekko iidalta.

Tama ei pahalla.

Mä pidän myös ulkonäössäni piirteiden terävöitymisestä. Olin nuorena pullaposki, ja nykyäänkin hymyillessä tulee vähän liikaa poskien pyöreys esiin. Mielestäni oon näyttänyt parhaalta noin 42-vuotiaana.

Vierailija
34/37 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko Prinsessa Victoriakin suht luomu naamaastaan?

Vierailija
35/37 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kultamekko iidalta.

Tama ei pahalla.

Kysyikö joku, mitä mieltä miehet ovat?

Vierailija
36/37 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle itse asiassa ON tehty aika paljon kauneustoimenpiteitä, mutta en taida näyttää paljon ikäistäni nuoremmalta silti - koska niin moni muukin 30+ tuttu ottaa botoxia ja muita hoitoja. Osaan katsoa näitä juttuja, ja usein huomaan että jollakin alkaa piirteet roikkua ja yhtäkkiä onkin vähän "nuorentunut" eli käynyt pientoimenpiteessä.

Kyllä tavallisetkin ihmiset niitä hoitoja käyttävät.

Vierailija
37/37 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle itse asiassa ON tehty aika paljon kauneustoimenpiteitä, mutta en taida näyttää paljon ikäistäni nuoremmalta silti - koska niin moni muukin 30+ tuttu ottaa botoxia ja muita hoitoja. Osaan katsoa näitä juttuja, ja usein huomaan että jollakin alkaa piirteet roikkua ja yhtäkkiä onkin vähän "nuorentunut" eli käynyt pientoimenpiteessä.

Kyllä tavallisetkin ihmiset niitä hoitoja käyttävät.

Mitä nämä hoidot siis on, millä saadaan roikkuvat piirteet nousemaan?

Kaverin puolesta kysyn..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi