Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vuonna 1975 syntynyt, elämäntilanteesi nyt?

Vierailija
24.11.2006 |

Itse naimisissa, 3 lapsen äiti ja vakituinen työ.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee kivasti:



Yksi ihana 2v. tyttö

Uusi omakotitalo (siis Pankin)

Vakityöt molemmilla

Kolme autoa

Niin ja Reimatecit

Vierailija
2/14 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakituinen työ. Kaipaan enemmän aikaa luovalle harrastukselleni. Muuten olen tyytyväinen elämääni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviossa ollut 5v., 2 alle 3v. lasta, akateeminen koulutus, vakityö muttei omalta alalta, nyt hoitovapaalla. Onnellinen olen ihanista miehestä ja lapsista, mutta työkuviot pitäisi saada kuntoon.

Vierailija
4/14 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

naimisissa, kolmen lapsen kotiäiti.

Vierailija
5/14 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vaikityötä, oma yritys on ollut mutta nyt tähtäimessä laittaa uusi yritys

Vierailija
6/14 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi alle 5-vuotiasta lasta, yrittäjä ja odottelen elämääni taas sitä " jotain" juttua ehkä ammatin puolella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/14 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä lasta (kaikki tosin tästä liitosta), kotiäiti, kaksi keskitason tutkintoa, ei vakipaikkaa, kotona vielä ainakin 2 vuotta

Vierailija
8/14 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi lapsi, yksi amk tutkinto, pätkätöitä useita vuosia. nyt yliopisto-opiskelija.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/14 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoliitossa elelen, ei lapsia. Opinnot vähän kesken, vakituinen oman alan työpaikka. Oma asunto hyvällä sijainnilla.

Vierailija
10/14 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa

Kaksi lasta

Akateeminen tutkinto

Vakituinen työpaikka, tällä hetkellä äitiyslomalla

Kerrostaloasunto, omakotitalo (kaukaisissa) haaveissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/14 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

naimisissa, 2 lasta, 2 akateemista tutkintoa ja nyt väitöskirja tekeillä, oma (pankin) asunto, vakituisesta työstä ei tietoakaan.

Vierailija
12/14 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

naimisissa, yksi lapsi, vakituinen työpaikka (jo 8v " ura" , tuosta kyllä 1,5 ä-lomalla/hoitovapaalla), talon rakennus käynnissä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/14 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdestä ammatista olen saanut vakituisen työpaikan.



Negatiivisia saavutuksia on, että olen menossa velkaneuvontaan mieheni kanssa ja minua masentaa aika paljon koko ajan.



Kerron nyt nuo, koska muut kuullosti niin ruusuisilta... No, kaikilla ei oo aina niin helppoa.

Vierailija
14/14 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ (ei vakituinen) ja opiskelu vievät kahden lapsen lisäksi ajan. Lukuisia älyttömän innostavia ja mielenkiintoisia projekteja ja " juttuja" , joissa saan olla mukana. Lapset ja mies ovat ihania! Olen todella onnellinen.



Asuntomme on pieni luukku, mutta oma kuitenkin. Sopu sijaa antaa! Emme halua suurta velkataakkaa, emmekä viedä liikaa aikaa ja ajatuksia työhön, koska se on pois perheeltämme.



Parasta elämässä tällä hetkellä: lapset ja mies, luovat ja hienot tehtävät kodin ulkopuolella, hyvä terveys.