Vuonna 1975 syntynyt, elämäntilanteesi nyt?
Itse naimisissa, 3 lapsen äiti ja vakituinen työ.
Kommentit (14)
Vakituinen työ. Kaipaan enemmän aikaa luovalle harrastukselleni. Muuten olen tyytyväinen elämääni.
Aviossa ollut 5v., 2 alle 3v. lasta, akateeminen koulutus, vakityö muttei omalta alalta, nyt hoitovapaalla. Onnellinen olen ihanista miehestä ja lapsista, mutta työkuviot pitäisi saada kuntoon.
naimisissa, kolmen lapsen kotiäiti.
ei vaikityötä, oma yritys on ollut mutta nyt tähtäimessä laittaa uusi yritys
kaksi alle 5-vuotiasta lasta, yrittäjä ja odottelen elämääni taas sitä " jotain" juttua ehkä ammatin puolella.
Neljä lasta (kaikki tosin tästä liitosta), kotiäiti, kaksi keskitason tutkintoa, ei vakipaikkaa, kotona vielä ainakin 2 vuotta
yksi lapsi, yksi amk tutkinto, pätkätöitä useita vuosia. nyt yliopisto-opiskelija.
Avoliitossa elelen, ei lapsia. Opinnot vähän kesken, vakituinen oman alan työpaikka. Oma asunto hyvällä sijainnilla.
Naimisissa
Kaksi lasta
Akateeminen tutkinto
Vakituinen työpaikka, tällä hetkellä äitiyslomalla
Kerrostaloasunto, omakotitalo (kaukaisissa) haaveissa
naimisissa, 2 lasta, 2 akateemista tutkintoa ja nyt väitöskirja tekeillä, oma (pankin) asunto, vakituisesta työstä ei tietoakaan.
naimisissa, yksi lapsi, vakituinen työpaikka (jo 8v " ura" , tuosta kyllä 1,5 ä-lomalla/hoitovapaalla), talon rakennus käynnissä
Yhdestä ammatista olen saanut vakituisen työpaikan.
Negatiivisia saavutuksia on, että olen menossa velkaneuvontaan mieheni kanssa ja minua masentaa aika paljon koko ajan.
Kerron nyt nuo, koska muut kuullosti niin ruusuisilta... No, kaikilla ei oo aina niin helppoa.
Työ (ei vakituinen) ja opiskelu vievät kahden lapsen lisäksi ajan. Lukuisia älyttömän innostavia ja mielenkiintoisia projekteja ja " juttuja" , joissa saan olla mukana. Lapset ja mies ovat ihania! Olen todella onnellinen.
Asuntomme on pieni luukku, mutta oma kuitenkin. Sopu sijaa antaa! Emme halua suurta velkataakkaa, emmekä viedä liikaa aikaa ja ajatuksia työhön, koska se on pois perheeltämme.
Parasta elämässä tällä hetkellä: lapset ja mies, luovat ja hienot tehtävät kodin ulkopuolella, hyvä terveys.
Menee kivasti:
Yksi ihana 2v. tyttö
Uusi omakotitalo (siis Pankin)
Vakityöt molemmilla
Kolme autoa
Niin ja Reimatecit