Ärsyttää antaa naiselle näin iso valta omasta olotilasta, mut minkäs teet kun ihastut
Odotat vaan että milloin se vastaa ja mietit että mikä siinä kestää. Hartiat on jännittyneet. Ei kai tälle ole mitään tehtävässä, paitsi se että vetäytyy johonkin kellariin eikä tapaile naisia enää.
Kommentit (65)
Kylmällä ja ahdistuneena voi penikseni olla 4 cm pitkä, se ikään kuin menee sisään ja seisomassa 16 cm. eli voi kasvaa 400 prosenttia. Tietäjät tietää. Toivottavasti myös naiset.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole sydäntä, jollei se joskus vähän tee omiaan.
Nii kai. Se on vaan harmi kun jotenkin on kovalla työllä saanut rakennettua itsevarmuutta, mutta yksi ihastuminen tekee sut kuitenkin ihan hermoheikoksi ja ahdistuneeksi.
AP
Pahimmillaan yöunet menee, vaikea keskittyä duuniin ja kaikki naisen takia joka voisi muutaman kuukauden tutustumisen jälkeen paljastua sekopääksi.
AP
Miksi kiusaat itseäsi? Ei seurustelun kuulu tuntua kuristavalta. Ja nainen tekee tuota aivan tahallaan. Tietää ettet lähde niin herkästi menemään. Deittaile avoimempaa naista. Aseta standardeja.
Hanki elämä niin että olet liian busy kyttäämään sitä puhelinta.
Sä et oo vielä oppinut, että naiset käy sitä kuumempana, mitä välinpitämättömämpi oot. Ole kuin asia ei liikuttaisi sinua pätkääkään. Älä missään nimessä rupea nuolemaan tai matelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Sä et oo vielä oppinut, että naiset käy sitä kuumempana, mitä välinpitämättömämpi oot. Ole kuin asia ei liikuttaisi sinua pätkääkään. Älä missään nimessä rupea nuolemaan tai matelemaan.
Miehen täytyy olla sen tasonen ettei tarvi katella oikukasta naista. Nykyinen tietää ettei mies lähde minnekään siksi toimii noin. Kuten sanottu jätä deittailu hetkeksi aikaa ja keskity nostamaan itseäsi. Tai mee Bulgariaan. Pääset valitsemaan. Keskity just niihin jotka on valmiita antamaan aikaansa.
Naisilla on elämä jossa voi sattua kaikenlaista. Sitähän joku kerran täällä kuvaili kuinka laittoi raskaan yövuoron päätteeksi puhelimen äänettömälle mennessään nukkumaan ja luurissa oli sitten koko draaman kaari keritty vetää ennen kuin nainen heräsi reagoimaan viesteihin.
Miesvastaajien viesteistä paistaa vainoharha. Uskokaa ettei pariutumisesta tule tuolla asenteella mitään. Ihmisillä on mm. erilaisia tyylejä vastata. Omassa kaveripiirissänikin Jenni vastaa aina minuutin sisään ja Tiina seuraavana päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Miesvastaajien viesteistä paistaa vainoharha. Uskokaa ettei pariutumisesta tule tuolla asenteella mitään. Ihmisillä on mm. erilaisia tyylejä vastata. Omassa kaveripiirissänikin Jenni vastaa aina minuutin sisään ja Tiina seuraavana päivänä.
Miksi naisille sanotaan et etsi itsellesi sopiva kumppani? Miehen täytyy tyytyä sietämään.
Vierailija kirjoitti:
Ai? En minä vaan, ajattelen että aha, ei ole kiinnostunut.
Ap tuntuu olevan naisia vihaava tyyppi. Ei taida osata kohdella naista ihmisenä lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kiusaat itseäsi? Ei seurustelun kuulu tuntua kuristavalta. Ja nainen tekee tuota aivan tahallaan. Tietää ettet lähde niin herkästi menemään. Deittaile avoimempaa naista. Aseta standardeja.
Ihmiset on erilaisia. Toiset vastaa heti, toiset ei. En mä haluis nähdä manipulointia joka nurkan takana. Mitä elämästä silloin tulee?
AP
Vierailija kirjoitti:
Ap tuntuu olevan naisia vihaava tyyppi. Ei taida osata kohdella naista ihmisenä lainkaan.
Mistä sait tämän käsityksen?
AP
Vierailija kirjoitti:
No juuri näin. Eipä mun mieskaveritkaan vastaa kaikki heti. Osa ei vastaa ollenkaan. Ei se silti tarkoita etteikö me oltais hyviä ystäviä oikeasti.
AP
Vierailija kirjoitti:
Hanki elämä niin että olet liian busy kyttäämään sitä puhelinta.
En mä sitä kyttää, mutta kyllähän mä näwn joka kerta ruutua vilkaistessani että onko viestiä tullut. Oon tässä aamun aikana jo lukenut useamman kaverin lähettämiä viestejä, niin eipä ruudusta voi oikein erossakaan pysyä.
AP
Vierailija kirjoitti:
En oo tuollaista tehnytkään. Mut omaa elämää tää silti häiritsee.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset on erilaisia. Toiset vastaa heti, toiset ei. En mä haluis nähdä manipulointia joka nurkan takana. Mitä elämästä silloin tulee?
AP
Sä myönnät ääneen et sua ahdistaa nykynen suhde. Terveessä suhteessa on tilaa hengittää. Joko kyseessä on luottamuspula tai kemiat eivät vaan kohtaa. Mieti kumpi. Kummallekin voi tehdä jotain. Sopikaa soittoajoista. Ellei nekään ala toimia pohdi eroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Sä myönnät ääneen et sua ahdistaa nykynen suhde. Terveessä suhteessa on tilaa hengittää. Joko kyseessä on luottamuspula tai kemiat eivät vaan kohtaa. Mieti kumpi. Kummallekin voi tehdä jotain. Sopikaa soittoajoista. Ellei nekään ala toimia pohdi eroa.
Mua ahdistaa ihan sama ketä naista tapailen. Parisuhteesta ei oo siis kyse. Mieli lähtee laukalle ja alkaa luoda skenaarioita että sitä ei kiinnostakaan, jos vastauksen kanssa kestää. Käytännössä ei oo siis kumpikaan sun esittämä tilanne.
AP
Ei ole sydäntä, jollei se joskus vähän tee omiaan.