Mika Lintilällä on rakastajatar
Mikalla ollut 10v toinen nainen. Miten vihitty vaimo sietää tällaista. Ja mitähän Mika on luvannut jalkavaimolle, joka on jo 10v ollut Mikan kanssa. Mika onkin pelimies.
Kommentit (926)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
856: Urkin Sylvi esimerkiksi tyytyi suosiolla kohtaloonsa. Antoi häntäheikin touhuta, koska ymmärsi, että hänellä oli asiat erittäin hyvin niinkin.
Koska oli psykopaatin ja patriarkaatin uhri. Kekkonen oli demoni, pimeyden ydin. Paha ihminen - ja vain sitä.
Jos se pimeä oot sinä?
Vapaa maa, vapaa yhteiskunta. Voi olla mitä haluaa ja kenen kanssa haluaa. Ei tarvitse välittää sukupuolista, saa olla mikä ja kuka haluaa ja kenen kanssa vaan. Mitä te täällä kenenkään suhteista ulvotte ja moralisoitte? Jos on moniavioinen, niin antakaa olla rauhassa. On jotenkin käsittämätöntä, että sukupuoleltaan saa olla vaikka lahna, mutta sitten poliitikolta vaaditaan jotain yksiavioista heterosuhdetta. Menkää jo syömään niitä itse kuseksimianne muroja. Saa Sannakin hiplata muita sukupuolioletettuja, miksei Lintilä samalla tavalla?
Akat sietää n0ita sik0ja k0ska elintas0 , r@ hn@ tärkein ja muka hien0st0, kunnia. 0kcennuch yyyyökkk. Mun sielu ei 0le kaup@n.
Vierailija kirjoitti:
Akat sietää n0ita sik0ja k0ska elintas0 , r@ hn@ tärkein ja muka hien0st0, kunnia. 0kcennuch yyyyökkk. Mun sielu ei 0le kaup@n.
Veikkaan, ettei "sielusi" ole kelvannut kenellekään edes ilmaiseksi.
Nyt on moraalitonta mutta Sannan kohdalla vaan iloa, valoa ja?
Tunnen useita joilla on salarakkaita. Minullakin lähellä. Avioliitto voi olla 99 % loistava, mutta jotain puuttuu.
Minun tuntemilla joilla on salarakas, tietää myös puoliso rakkaasta.
Yksikin on tajunnut että rakastaa omaa sukupuoltaan ja sen takia hyöksyy puolison salarakkaan.
Mitä enemmän tietää ja on kokenut, sitä vähemmän yllättyy asioista.
Näkeehän sen muutenkin käytöksestä että on viinaan menevä häntäheikki. Hänen tapansa puhua on ylimielinen. Juuri tällainen vanhan ajan setäkerhomies jolla jalkavaimoja ja nauravat saunailloissa naisille tai lähettelee pilkkaavia meemejä kollegoistaan JA valehtelee siitä.
Vierailija kirjoitti:
Näkeehän sen muutenkin käytöksestä että on viinaan menevä häntäheikki. Hänen tapansa puhua on ylimielinen. Juuri tällainen vanhan ajan setäkerhomies jolla jalkavaimoja ja nauravat saunailloissa naisille tai lähettelee pilkkaavia meemejä kollegoistaan JA valehtelee siitä.
Ihan juuri tämä. Ikävää huomata että patriarkaatti elää ja hengittää yhä vain näin voimallisesti.
Hämmästyn aina kun joku noinkin tavallisen ja epäseksikkään näköinen paljastuu naistenmieheksi häntäheikiksi. Halla-aho ja tämä sulaneen puutarhatontun näköinen äijä. Hyi olkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti se toinen nainen on omalla tahollaan myös varattu sillä muutoin voi vähän ottaa päähän kun tuhlannut kymmenen vuotta tullakseen täysin kielleyksi. Lintilän vaimo on tuosta toisesta kyllä väkisin tiennyt sillä niin kuutamolla ei vain voi olla etteikö asiaa olisi ymmärtänyt vuosikymmenessä. Lisäksi kun vielä julkinen salaisuus niin jotakin kautta asia varmasti olisi kulkeutunut vaimonkin korviin. Ministerin vaimona on vain etuja mistä ei ehkä niin mieluusti halua luopua.
Juu pääsee linnan juhliin :)
Niin ja saa perheeseen myös ministerin palkkapussin eikä tarvitse sillä omallaan pärjätä. Vaikkei vaimo kaikkein pienipalkkaisin niin valtava romahdus elintasossa eron myötä silti tapahtuisi.
Onhan tätä ollut kokkareissakin. Yhdelläkin pitkäaikaisella kansanedustajalla oli toinen nainen pitkään. Toimittajatkin tiesi.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tätä ollut 8kokkareissakin. Yhdelläkin pitkäaikaisella kansanedustajalla oli toinen nainen pitkään. Toimittajatkin tiesi.
Siitä kyllä alettiin kirjoittaa vasta avioeron jälkeen. Tässä juttu Kimmo Sasista.
https://www.seiska.fi/Uutiset/Tuhosivatko-nama-naisseikkailut-Kimmo-Sas…
Tämä nyt menee asian vierestä kun pitäs puhua rakastajattaresta, mutta kysyn silti. Mikä on oikeasti Lintilän kompetenssi ministerin työssä?
Uraa on ollut, mutta itse olen monet kerrat miettinyt kun ko ministeri lausuu jotain alaltaan, että onpa ympäripyöreää.
Kun kuulen mm Kaikkosen ulosantia omalta alueeltaan se on eksaktia ja ymmärrettävää.
No, tulipahan sanottua tämäkin.
Jos jotain puuttuu kotona, niin se löytyy ja haetaan kyliltä. Täysin ok ja hyväksyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tätä ollut 8kokkareissakin. Yhdelläkin pitkäaikaisella kansanedustajalla oli toinen nainen pitkään. Toimittajatkin tiesi.
Siitä kyllä alettiin kirjoittaa vasta avioeron jälkeen. Tässä juttu Kimmo Sasista.
https://www.seiska.fi/Uutiset/Tuhosivatko-nama-naisseikkailut-Kimmo-Sas…
Me puhuimme politiikkaa 😂😂😂. Juuuust.
Seiskan kuvassa seisoo harmaa hiirulainen toppatakissaan..tuollaiset päätyy kakkosiksi, kukaan ei halua heitä rengastaa. Törkeä äijä. Ja törkeä on kakkonenkin. Ei. Itään moraalia.
eniten mua tässä kiinnostaa et kellä keskustalaisella on sukset ristissä lintilän kanssa. jokuhan näistä kohuista hyötyy ja se joku on keskustan sisällä koska esim textari vuodettiin suljetusta ryhmästä...
Vierailija kirjoitti:
eniten mua tässä kiinnostaa et kellä keskustalaisella on sukset ristissä lintilän kanssa. jokuhan näistä kohuista hyötyy ja se joku on keskustan sisällä koska esim textari vuodettiin suljetusta ryhmästä...
Vaasañ vaalipiiri? Kurvi...
Kiasman museonjohtaja Haapala yritti maksattaa puolisonsa majoituskuluja ja asiasta nousi haloo. Kiinnostaisi tietää onko tämä Lintilän pikkuserkku-jalkavaimo mikälie maksanut omat majoituskulunsa, kun on Seiskan mukaan usein matkoilla ollut mukana. Tukholmassa myös nähty Lintilän hotellihuoneessa. Nyt kun puoli Suomea tuntuu tietävän naisen nimen, niin aika asiallista olisi pyytää selvitystä häneltä.
Tietämättä vielä mitään Lintilän elämästä, niin sanoin, että en luota tuohon mieheen, on ilmaisutavaltaan jotenkin kähmäinen. Nyt ajattelen, että olenpa hyvä ihmistuntijalta. Käytän tätä vainuta hyväkseni myös vaaleissa.