Mika Lintilällä on rakastajatar
Mikalla ollut 10v toinen nainen. Miten vihitty vaimo sietää tällaista. Ja mitähän Mika on luvannut jalkavaimolle, joka on jo 10v ollut Mikan kanssa. Mika onkin pelimies.
Kommentit (926)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikoisinta tässä on se, että jos Seiska uutisoi, niin kyllä se pitää paikkansa, ja Lintilä KUITENKIN KIELTÄÄ. Eli tuo valehtelu ja poliitikon työ ei sovi yhteen.
Miksi hän jollakin Seiskalle avaisi elämäänsä? Miten hänen seksielämänsä tai ihmissuhteensa vaikuttavat hänen työhönsä?
Haluatko sinä aviorikkojan, juopon ja valehtelija-hyväksikäyttäjän päätävän asioistasi? Minä en. Minulle ihmisen henkilökuva on tärkein prioriteetti äänestyspäätöksessä.
Vierailija kirjoitti:
Moniavioisuus Suomeen? Politiikot näyttää oikein esimerkkiä?
Miksipäs ei? Tosin avioon kannata monen kanssa mennä.
Vierailija kirjoitti:
Eiks noiden edustajien tulisi olla nuhteettomia kansalaisia?
Ilmeisesti joillekin ei. Aivan sama vaikka olisi pedari, kunhan hoitaa hommansa 😳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikoisinta tässä on se, että jos Seiska uutisoi, niin kyllä se pitää paikkansa, ja Lintilä KUITENKIN KIELTÄÄ. Eli tuo valehtelu ja poliitikon työ ei sovi yhteen.
Miksi hän jollakin Seiskalle avaisi elämäänsä? Miten hänen seksielämänsä tai ihmissuhteensa vaikuttavat hänen työhönsä?
Haluatko sinä aviorikkojan, juopon ja valehtelija-hyväksikäyttäjän päätävän asioistasi? Minä en. Minulle ihmisen henkilökuva on tärkein prioriteetti äänestyspäätöksessä.
Tähän kohtaan nyt yksikään noista osunut, mutta saathan sä äänestää henkilön persoonan kautta jos haluat. Mä äänestän puoluetta ja sieltä mielipiteiden kautta henkilöä. Mulle on ihan sama mitä he siviilissä ovat niin kauan kun eivät vahingoita ketään tai riko lakia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja näin saadaan toopeja eduskuntaan. Ymmärrätkö että äänestät sinne tolla logiikalla ihan urpoja, vanhoillisia, nyky-yhteiskunnasta ulkopuolelle jääneitä käsienheiluttelijoita? Sit ihmetellään että mitään saada aikaiseksi vaikka hyvää tyyppiä äänestin.
Toivottavasti seiska paljastaa pian lisää Lintilästä 🤩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi meillä on missejä ja viihdetaiteilijoita, joita äänestää. Ei väliä vaikkei ihan kaikkea tajuaisi, kunhan on nätti ja yksiavioinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja näin saadaan toopeja eduskuntaan. Ymmärrätkö että äänestät sinne tolla logiikalla ihan urpoja, vanhoillisia, nyky-yhteiskunnasta ulkopuolelle jääneitä käsienheiluttelijoita? Sit ihmetellään että mitään saada aikaiseksi vaikka hyvää tyyppiä äänestin.
Älä huoli, nämä kristillisiä äänestävät ovat aina Aku Ankkaa vastaavia, saavat täydennystä penkkeihin, muut tekee päätökset.
Ironiseltahan tässä on, että Mikä pilkkasi meemissään juuri Matiaksen nais-ja Sannan mieskuvioita (Ja alkoholihuuruisia touhuja). Voi tätä kaksinaismoralismin määrää.
Kyllä tuon ikäisellä valtapoliitikolla tuleekin olla rakastajatar. Hajaantukaa, ei mitään mielenkiintoista.
Vierailija kirjoitti:
Ironiseltahan tässä on, että Mikä pilkkasi meemissään juuri Matiaksen nais-ja Sannan mieskuvioita (Ja alkoholihuuruisia touhuja). Voi tätä kaksinaismoralismin määrää.
Tätä juuri on kepulainen narsismi ja kierous - perisynti. Nähdään malka toisten silmässä, mutta ei tukkia omassa. Nämä setämiehet ovat mennen maailman reliikkejä, jotka pitäisi kieltää lailla politiikasta. Mitään hyvää heissä ei ole ihmisinä tai poliitikkoina. Levittävät surua ja kuolemaa talossa ja puutarhassa. Varjokansalaisia.
Kaikista poliitikoista viimeisenä Mikaa olisin näistä kaikista jutuista epäillyt, jos pitää paikkansa, täytyy olla aika pelimies jos näin on.
Sitä vaan olen miettinyt, että kenen varpaille hän on astunut kun alkaa kuulostaa ajojahdilta?
En pysty tuomitsemaan ketään kun itsekin joskus mokannut. Rauhaa.
Miks Lintilää haukutte? Entäs se salarakas, joka tiesi Lintilän olevan varattu😂
Ehkä se on yhdessä sovittu vaimon kanssa ja kukapa niistä vaimonkaan jutuista tietää, ihan sama ei kuulu meille.
Ukko näyttää petolinnun per seeltä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pitäisi. Eikä saisi juoda olutta juhannuksena, kuten tuossa seiskan kuvassa.
Vierailija kirjoitti:
Yksi asia painaa mieltäni.. Nussiikohan ne kakkoseen?
Kepulaiset ei tuuppaa lantaluukkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pitäisi. Eikä saisi juoda olutta juhannuksena, kuten tuossa seiskan kuvassa.
Kuten Ville Rydman. Persut onkin hänelle oikea puolue.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi asia painaa mieltäni.. Nussiikohan ne kakkoseen?
Kepulaiset ei tuuppaa lantaluukkuun.
Älä nyt....farmareita on tuomittu eläimiin sekaa n tu mi sistakin🤣