Mika Lintilällä on rakastajatar
Mikalla ollut 10v toinen nainen. Miten vihitty vaimo sietää tällaista. Ja mitähän Mika on luvannut jalkavaimolle, joka on jo 10v ollut Mikan kanssa. Mika onkin pelimies.
Kommentit (926)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täältä ääni alfalle! Hyvä Mika!
Sama täällä. Meillä on koko perheellä sama tilanne päällä. Aiotaan kaikki äänestää Mikaa koska panomies!
Yksi kriteerihän tuokin on. Kukin valitsee minkä ominaisuuden nostaa tärkeimmäksi. Ehkäpä tuo valintakriteeri kertoo jotain valitsijasta. Itsellä on ihan muita asioita mielessä kun valitsen ehdokasta. Ja ne liittyvät valtakunnan politiikkaan.
Minunkin miehelläni on toinen nainen ollut 5 vuotta ja minulla toinen mies 5 vuotta. Ei mitään ongelmaa. Asutaan kaikki omillamme ja ollaan sitouduttu. Kaikki tietää toisistaan. Ei asiassa ole mitään "sietämistä". Kyse on vain siitä, että näin on sattunut käymään ja sitten me satuimme vain päätymään tähän ratkaisuun, koska se sopi kaikkien elämiin kaikin puolin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikoisinta tässä on se, että jos Seiska uutisoi, niin kyllä se pitää paikkansa, ja Lintilä KUITENKIN KIELTÄÄ. Eli tuo valehtelu ja poliitikon työ ei sovi yhteen.
Miksi hän jollakin Seiskalle avaisi elämäänsä? Miten hänen seksielämänsä tai ihmissuhteensa vaikuttavat hänen työhönsä?
Haluatko sinä aviorikkojan, juopon ja valehtelija-hyväksikäyttäjän päätävän asioistasi? Minä en. Minulle ihmisen henkilökuva on tärkein prioriteetti äänestyspäätöksessä.
Ja näin saadaan toopeja eduskuntaan. Ymmärrätkö että äänestät sinne tolla logiikalla ihan urpoja, vanhoillisia, nyky-yhteiskunnasta ulkopuolelle jääneitä käsienheiluttelijoita? Sit ihmetellään että mitään saada aikaiseksi vaikka hyvää tyyppiä äänestin.
Nyky-yhteiskunnan reunoille jääneen puhetta. Ei perusarvot muutu vaikka kuinka sitä somessa huutelisi lähes tyhjille seinille.
Vierailija kirjoitti:
Eiks noiden edustajien tulisi olla nuhteettomia kansalaisia?
Niinhän niiden pitäisi olla... Mutta katsokaapas tätäkin porukkaa, jotka päättäjiksi meille ovat hamuamassa. Mitäs tykkäätte?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4c476368-2655-4b27-aaf9-29a4ed6da…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiks noiden edustajien tulisi olla nuhteettomia kansalaisia?
Niinhän niiden pitäisi olla... Mutta katsokaapas tätäkin porukkaa, jotka päättäjiksi meille ovat hamuamassa. Mitäs tykkäätte?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4c476368-2655-4b27-aaf9-29a4ed6da…
Miksi ei voi olla lakia, että henkilö jolla on rikoksia kontollaan ei voi hakea kansanedustajaksi. Minä katsoin listan läpi, onko ehdokkaani siellä. Tämmöiset vaikuttavat omaan valintaani.
Vierailija kirjoitti:
Minunkin miehelläni on toinen nainen ollut 5 vuotta ja minulla toinen mies 5 vuotta. Ei mitään ongelmaa. Asutaan kaikki omillamme ja ollaan sitouduttu. Kaikki tietää toisistaan. Ei asiassa ole mitään "sietämistä". Kyse on vain siitä, että näin on sattunut käymään ja sitten me satuimme vain päätymään tähän ratkaisuun, koska se sopi kaikkien elämiin kaikin puolin.
Mut kiistätkö sinäkin suhteen kysyttäessä? Syytät ajojahdiksi. Meneekö sullakin "ihon alle", jos asia nousee esille?
Eli uskoton ja alkkis? Hyi hitto
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikista poliitikoista viimeisenä Mikaa olisin näistä kaikista jutuista epäillyt, jos pitää paikkansa, täytyy olla aika pelimies jos näin on.
Sitä vaan olen miettinyt, että kenen varpaille hän on astunut kun alkaa kuulostaa ajojahdilta?
En pysty tuomitsemaan ketään kun itsekin joskus mokannut. Rauhaa.Ei välttämättä kenenkään. Yhden asian paljastuessa alkaa paljastua toinen ja kolmas ja neljäs ja henkilö itse kiistää kaiken. Ihan itse aiheutettu soppa kuten kepulaisilta ollaan nähty vrt. Kulmunin sotkut ja Rinteen ajojahdit. Sitä Kepu niittää, mitä kylvää....
Jos olisi älynnyt olla lähettämättä sitä meemiä niin koko juttu olisi jäänyt sisäpiirin tiedoksi. Mutta jos känniörvellys on yleisessä tiedossa ja tyyppi pokkana kertoilee jostain afrikkalaisista hakkereista niin ihan itseään voi syyttää siitä että asia herätti median mielenkiinnon.
Aivan. Ensin meemimoka. Sitten viinaostot ja -ongelmat, sitten pikkuserkkugate, nyt salasuhde. Mitä seuraavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Koska kaikki tietää silloinhan kyseessä ei ole salasuhde. Kiistäisitkö kaiken kysyttäessä ja uhkaisit oikeustoimilla?
Vierailija kirjoitti:
Meillä taitaa olla nyt kaikkien aikojen viriilein hallitus ja Mika-raukka on joutunut kansan hampaisiin yhtenä toimeliaimmista ministereistämme. Koskaan ei hallituksen jäsenille myöskään ole syntynyt niin paljon lapsukaisia kuin tämän vaalikauden aikana!
Kokoomuspersumedian kosto sille, että Lintilä vihelsi poikki Kokoomuksen junaileman Rosatom-projektin Hanhikiveen.
Mua kiinnostaisi tietää miten Halla-Ahojen arki yhdistyy Jussin avioliiton aikana syntyneeseen salasuhdelapseen.
Viettääkö lapsi joka toisen viikon Jussin ja aviovaimon kanssa? Miten ihmeessä vaimon mielenterveys kestää tässä tapauksessa hoitaa puolet ajasta sivusuhteen tuotoksena syntynyttä lasta?
Vierailija kirjoitti:
PÖTYPUHETTA! LUKEKAA ILTIS:
Iltiksessä ei ollut sanaakaan, en löytänyt, vaikka kuinka olisin hakenut. Iltalehdessä sen sijaan Lintilä kielsi niin naiset, viinan kuin whatsapp-jutunkin, tyypilliseen poliitikkotapaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PÖTYPUHETTA! LUKEKAA ILTIS:
Iltiksessä ei ollut sanaakaan, en löytänyt, vaikka kuinka olisin hakenut. Iltalehdessä sen sijaan Lintilä kielsi niin naiset, viinan kuin whatsapp-jutunkin, tyypilliseen poliitikkotapaan.
Täytyy olla ihan oikeasti jotenkin kehitysvammaisen tasoinen, jos kuvittelee, että tuollaiset säälittävät setämiesmeriselitykset uppoaa ihmisiin vuonna 2023!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikista poliitikoista viimeisenä Mikaa olisin näistä kaikista jutuista epäillyt, jos pitää paikkansa, täytyy olla aika pelimies jos näin on.
Sitä vaan olen miettinyt, että kenen varpaille hän on astunut kun alkaa kuulostaa ajojahdilta?
En pysty tuomitsemaan ketään kun itsekin joskus mokannut. Rauhaa.Ei välttämättä kenenkään. Yhden asian paljastuessa alkaa paljastua toinen ja kolmas ja neljäs ja henkilö itse kiistää kaiken. Ihan itse aiheutettu soppa kuten kepulaisilta ollaan nähty vrt. Kulmunin sotkut ja Rinteen ajojahdit. Sitä Kepu niittää, mitä kylvää....
Jos olisi älynnyt olla lähettämättä sitä meemiä niin koko juttu olisi jäänyt sisäpiirin tiedoksi. Mutta jos känniörvellys on yleisessä tiedossa ja tyyppi pokkana kertoilee jostain afrikkalaisista hakkereista niin ihan itseään voi syyttää siitä että asia herätti median mielenkiinnon.
Aivan. Ensin meemimoka. Sitten viinaostot ja -ongelmat, sitten pikkuserkkugate, nyt salasuhde. Mitä seuraavaksi.
Lahjusten otto?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä Lintilän suhde on ollut julkinen salaisuus jo pitkään.
Vuosikausia.Ei tuollaista kukaan pysty loputtomasti salaamaan.
Lintilä on tunnettu kaveri, ja nainen Lintilä on bongattu yhdessä, loma-aikoina, syömässä, matkoilla ja naisen kotipaikkakunnalla.Seiska nyt vaan mukamas teki suurenkin paljastuksen,
JUURI VAALIEN ALLA, että Lintilää ja Keskustaa morkattaisiin oikein kunnolla.Tämänkin tiedon Seiskalle vuoti Keskustan sisäpiiri.
Tahallaan. Ettei Lintilää valittaisi eduskuntaan.Selvähän se.
Näin varmasti kun Kepu on niin suurissa vaikeuksissa. Mieluummin kuitenkin Lintilä kuin Kurvinen jos pitää valita. Mikähän on ollut Lintilän kannatus kotimaakunnassaan verrattuna muihin kepulaisiin? Jos kannatus on vahvaa niin tällä nyt tehdyllä kohulla ei ole mitään merkitystä.
Kannatukseen vaikuttaa enemmän se että mistä alueelta se ehdokas on. Lintilä ja Kurvinen vaikuttavat hiukan erialueilla eivätkä varsinaisesti kilpaile äänestäjistä.
Näinpä juuri, Lintilä on Keski-Pohjanmaalta. Kurvinen taas Etelä-Pohjanmaalta. Jokunen ääni varmaan Lintilälle tulee etelästäkin, mutta suurin potti nimenomaan Keski-Pohjanmaalta. Niiden äänillä Lintilä on eduskuntaan mennyt. Eikä siellä nytkään taida olla toista yhtä vahvaa ehdokasta keskustalla. Mutta toki meidän vaalisysteemi tekee sen, että Lintilä voi tippua vaikka keräiskin itselleen hyvän äänisaaliin. Muut voi kerätä enemmän ja olla siten korkeammalla kun lasketaan lopullista sijoitusta. Mutta voi ne keskipohjalaiset kohuista huolimatta äänestää Lintilää, koska haluavat oman edustajansa eduskuntaan.
Onko nykyinen vaimo vaihtanut leiriä ja kehottanut ukkoa hankkimaan jonkun sivusuhteen?