Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt joku roti näihin ruoan hintoihin!!!

Vierailija
15.03.2023 |

Viime viikolla jäi tomaatit ostamatta koska hinta 7,99€/kg. No, tänään Alepassa 8,29/kg(!!). Rakastan paprikaa, hinta jo 10,29/kg. Pakastaparsakaali 9,20/kg. Kotimaista-kananmunat 2,45. Koiranruokapurkki 2,79.
Ei tässä ole enää mitään järkeä.
T. Vuokran jälkeen 580€/kk netto. Onnea mulle.

Kommentit (1383)

Vierailija
141/1383 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tälle voi tehdä? Ruokaa on pakko ostaa. Tosin itsekin olen jättänyt jo kokonaan pois ruokavaliosta kalat ja punaisen lihan sekä valitettavasti jo myös vihanekset. Vaikka ois varaakin, mutta en periaatteestakaan kyllä aio maksaa lähemmäs 10e kg jostain vihanneksista ja 15e/kg jauhelista, puhumattakaan jostain 40e/kg lohesta. Leikkeleistä en osta enää kuin sitä halvinta kinkkua, joka on kympin kilo. Kun se tuosta vielä kallistuu, niin saa jäädä sekin. Samoin juustot. Pelkkää perunaako tässä pitää alkaa syömään? Kanakin on jo nykyään reippaasti yli kympin kilo. Telkkarissa mainostettiin jotain Kariniemen uutuuskanaa, meinasin ostaa mutta maksoi 18e/kg! Siis 18 euroa kilo tavallinen broilerin file! En todellakaan maksa tuommoista hintaa. 

Mitä teet työksesi? Mitä ikinä onkaan en halua maksaa siitä mitään mutta haluan että teet sitä

Vierailija
142/1383 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rainbow kermajuusto oli vielä pari vuotta sitten 3,75€ kg. Nyt edellisellä kauppareissulla 6,99€ kg. Ei paljon boonukset lohduta.

Kermajuusto on epäterveellistä ja tukkii verisuonet. Kermajuustoa ei syö kukaan täysijärkinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/1383 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan siirrytty leivässä pitkälti näkkileipään, säilyy eikä tule yhtään hävikkiä. Lisäksi sitä tulee syötyä vähemmän kuin tuoretta leipää. Tuore leipää alkaa olla hinnoissaan, jos et halua halvinta vehnämöttöä niin hinta on jopa 3,79€ per leipä. Ja se käntty riittää kahdeksi päiväksi. Näkkäripaketti 400g maksaa 2,79€ ja siitä syödään monta päivää, jopa viikko.

Sen lisäksi, että ostamme kaupasta tuoretta leipää, teemme itse porkkanasämpylöitä, perunarieskoja jne. Myös pizzataikina valmistuu nopeasti ja edullisesti. Näkkileipäpaketit ovat ainakin toistaiseksi olleet ns. kotivaratuotteita. Itse tekemällä säästää!

Vierailija
144/1383 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään kallista ole. Tänäänkin ostin 4 henkiselle perheelle monen päivän ruoat 95 eurolla. Oli uunilohi ja siskonmakkarakeittoainekset tuoreista juureksista, tuoreita marjoja, parsakaalia, perunoita, voileipäkinkkua, valmisateroita evääksi töihin, maitoa, proteiinivanukkaita, kreikkalaista jogurttia, 12 litraa cokis zeroa, kermaa useampi purkki, leipää kolmea erilaista

Vierailija
145/1383 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäkää paastopäiviä viikossa. Ortodoksit pitää pari päivää paastoa viikossa.

Keskiviikkona ja perjantaina voi olla kokonaan syömättä.

Työttömänä olen syömättä kolmekin päivää.

Mitään voittoja en anna kaupoille.

Ostan ulkkareiden pikkupuodeista 10kg riisisäkkejä yms.

Suomalaiset kaupat ei ole kotimaan asialla. Lidlikin on parempi.

Mausteet vielä ymmärrän, mutta niissä riisisäkeissä voipi tulla pikkuisia uusia ystäviä kotiisi. Niistä ei kovin helpolla pääse eroon, vaatii ammattilaiset myrkyttämään, yööökkk

kun ison riisisäkin ostaa, niin se sisältö siirretään kannelliseen purkkiin. Siitä on paljon kätevämpi ottaa tarvitsemansa määrä riisiä ja myös se suojaa riisiä tuholaisilta, sekä estää mahdollisia riisissä olevia tuholaisia siirtymästä keittiön kaappien koloihin lisääntymään

Vierailija
146/1383 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko jostain ulkomaisesta nettikaupasta tilata ruokaa?

ainakin amazon toimittaa kuivaelintarvikkeita suomeen

Vierailija
147/1383 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudet ostokäyttäytymiset. On ja pysyy. T: Asiakas

Vierailija
148/1383 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko jostain ulkomaisesta nettikaupasta tilata ruokaa?

Perusta oma tukku ja kauppa.

Vierailija
149/1383 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uudet hinnat on ja pysyy. T. Kauppias.

Uudet, muuttuneet ostokäyttäytymiset. On ja pysyy. T: asiakas

Vierailija
150/1383 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rainbow kermajuusto oli vielä pari vuotta sitten 3,75€ kg. Nyt edellisellä kauppareissulla 6,99€ kg. Ei paljon boonukset lohduta.

No miksi ostat juustoa? Suomalaiset ovat tottuneet aivan liian hyvään elintasoon ja sen näkee katukuvasta ja Suomen velkaantumisasteesta. Täällä leikitään jotain rikasta valtiota köyhän maan tuloilla. 

Ei juusto ole mikään luksustuote, vaan aika tavallinen leivänpäällinen. Ei tarvitse ostaa mitään hifistely-spesiaalijuustoa. Aikanaan opiskelijana piti karsia juustot ja leikkeleet hinnan takia, kurkkuviipaleita sitä laitettiin leivän päälle. Nyt se kurkkukin on jo liian kallista.

-eri

Vierailija
151/1383 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa kasvattaa itse se minkä pystyy, on hidasta on mutta vaivan väärti. Alennuksia  ja tarjouksia kannattaa hyödyntää.

Kerrostalokämpässähän pystyy kasvattamaan vaikka ja mitä. Parvekekin on tähän aikaan vuodesta tosi hyvä ja lämmin kasvattamaan vihanneksia. Ehkä sinne saisi pari kanaa ja lehmänkin.

Vierailija
152/1383 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on lasitetulla parvekkeella kaurapelto, perunamaa, kaksi kanaa ja lehmä.

Kaupassa käydään ostamassa lähinnä vihanneksia.

Vierailija
153/1383 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osta porkkanoita, kaalia, omenoita, appelsiineja, banaaneja yms. Myös tomaattisäilykkeitä saa suht halvalla, esim. Pirkan tomaattimurskaa sai viime viikolla Cittarista alle 2 €/kg. Puoli kiloa päivässä on edelleen useimpien ulottuvilla, vaikka moni joutuukin valisemaan aiempaa tarkemmin mitä ostaa ja mitä ei.

Onko vitamiineja tomaattimurskassa?

Jätä se pois ja osta lanttua.

Ostat paljon muutakin missä ei ole vitamiinia.

Vierailija
154/1383 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollaan siirrytty leivässä pitkälti näkkileipään, säilyy eikä tule yhtään hävikkiä. Lisäksi sitä tulee syötyä vähemmän kuin tuoretta leipää. Tuore leipää alkaa olla hinnoissaan, jos et halua halvinta vehnämöttöä niin hinta on jopa 3,79€ per leipä. Ja se käntty riittää kahdeksi päiväksi. Näkkäripaketti 400g maksaa 2,79€ ja siitä syödään monta päivää, jopa viikko.

Sen lisäksi, että ostamme kaupasta tuoretta leipää, teemme itse porkkanasämpylöitä, perunarieskoja jne. Myös pizzataikina valmistuu nopeasti ja edullisesti. Näkkileipäpaketit ovat ainakin toistaiseksi olleet ns. kotivaratuotteita. Itse tekemällä säästää!

Ei säästä. Paistaminen vie sähköä tai puita ja myös omalle työlle pitää laskea hinta. Kaikki eivät myöskään ole käteviä emäntiä, joten muutama epäonnistunut leive vie säästön pitkäksi aikaa.

Vierailija
155/1383 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta Heinz ketsuppia pieni pullo ja lopeta sen syöminen ruokalusikalla.

Vierailija
156/1383 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen alkanut tekemään 3 kaupan kierroksen, vaikka se uuvuttavaa on. Ensin k-tarjoukset, sitten s-tarjoukset ja viimeiseksi loput Lidlistä.

Silti olen lopettanut monien tuotteiden ostamisen. Kuten suklaa, ja aiemmin mainittu aurajuusto. Ihan vain vi tu tuksen vuoksi, vaikka varaa olisi. Luulen ettö näin on tehnyt moni muukin, ja hiljalleen se iskee sekä kauppiaan että tuottajan niskaan.

Seuraavaksi alan tutkia tilamyyntiä, sillä niin paljon tuo kauppojen ahneus inflaation varjolla ottaa päähän. Inflaatio noin 8% mutta todella monet tuplanneet tai puolet lisää.

Sama. Osa hinnoista on nykyään ihan älyttömiä ja kumminkin pyörittävät kauppoja köyhillä nollasopparilaisilla, vuokratyöläisillä jne.Vain kauppias tekee lihavan tilit.

I S-gruppen som har korrumperat hela Finland är det gruppens ledare samt vareviga kommuns kommunalfullmäktige som drar nytta av systemet.

Voittko puhua ihan suomea vai käykö liikaa ylpeydelle?

-sori ohis

t. Kaapit tyhjät samoin kun tili ja NÄLKÄ ON pitääkö sitä mennä taas leipäjonoon. Tosin sieltäkään ei saa enää mitään.

Vierailija
157/1383 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö lanttuva, kaaliva (ameriikan herkkuva) kuuntele sliippareiden piisi saat ohjeet terveelliseen ruokailuun.

Vierailija
158/1383 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva palstalle on nyt pesiytynyt tämä, joku joka vänkää ja pilkkaa kaikkea. Jopa ruoan kallistuminenkin on mielestään niiden ostajien vika, syökööt lanttua!

Ei tätä tyyppiä kyllä jaksa, itse oon käynyt palstalla muutamana päivänä puoli tuntia.  Joka ketjussa sama jänkkääjä.  Voiko asialle tehdä mitään, modet?

Lukekaa joskus ja tunnistakaa.

Vierailija
159/1383 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaankaan osta kasviksia enää. Kurkkua ja porkkanaa, sentään.

Vierailija
160/1383 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäkää paastopäiviä viikossa. Ortodoksit pitää pari päivää paastoa viikossa.

Keskiviikkona ja perjantaina voi olla kokonaan syömättä.

Työttömänä olen syömättä kolmekin päivää.

Mitään voittoja en anna kaupoille.

Ostan ulkkareiden pikkupuodeista 10kg riisisäkkejä yms.

Suomalaiset kaupat ei ole kotimaan asialla. Lidlikin on parempi.

Mausteet vielä ymmärrän, mutta niissä riisisäkeissä voipi tulla pikkuisia uusia ystäviä kotiisi. Niistä ei kovin helpolla pääse eroon, vaatii ammattilaiset myrkyttämään, yööökkk

kun ison riisisäkin ostaa, niin se sisältö siirretään kannelliseen purkkiin. Siitä on paljon kätevämpi ottaa tarvitsemansa määrä riisiä ja myös se suojaa riisiä tuholaisilta, sekä estää mahdollisia riisissä olevia tuholaisia siirtymästä keittiön kaappien koloihin lisääntymään

Kuivatuotteet voi myös siirtää pakastimeen pariksi viikoksi, niin ötökät ja niiden munat tuhoutuvat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi