Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tapailukumppani vastaa kysymyksen vierestä?

Vierailija
15.03.2023 |

Hän ei vastaa oikeastaan mihinkään kysymykseen suoraan. Aina vierestä. Hän pitää minusta paljon ja sen näyttää. Kyseessä 26-vuotias nainen jos sillä on merkitystä.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin tapailemani mies, hän myös näyttää pitävänsä minusta, jopa ystäväni joka aina käskee jättämään kaikki miehet pitää mitä olen kertonut miehestä.

Mutta kun tulee tarve puhua tunteista tai muuten vaan jostain avoimesti, mies keksii ihmeellisiä keinoja välttelyyn.

Jopa siihen asti että suhde päättyy riitaan, seuraavana päivänä mies kuitenkin ottaa yhteyttä ja pyytää tapaamaan asian selvittämiseksi. Monella muulla ei ego kestäisi.

Näin siis tapahtui kerran.

Henkistä väkivaltaa. Menee toksisen parisuhteen piikkiin.

Sellaista olen nähnyt paljon, tämä ei ole sitä.

Hei,sähän ite määrittelet oman parisuhteesi rajat. Ite en kattelisi.

Vierailija
22/52 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohh hohh hoijaa taas kerran....

Juuri näin. Typeriä aloituksia.

Vierailija
24/52 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että hän on tuota naistyyppiä jotka olettavat miehen ymmärtävän asioita sanomatta ja rivien välistä . Jos tämä on sulle Ok niin jatkat seurustelua . Itse olen nainen joka sanoo suoraan ja olen mieheltä pyytänyt samaa ettei tarvitse alkaa arvailemaan mitä toinen haluaa ja toivoo ja mikä harmittaa .

Vierailija
25/52 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkkinä:

Minä: Pitäiskö meidän miettiä suhdestatusta uusiksi? Haluaisin seurustella sun kanssa ja alkaa miettimään tulevaisuutta.

Hän: Jos me niin tehdään, ei se muuttaisi mitään.

Tai

Ihan yksinkertainen:

Minä: Ootko sä hyvä tässä (vaikka matematiikassa)?

Hän: Oon mä laskenut laskuja joskus.

😀😀 En parempia keksinyt, mutta ehkä saatte ajatuksesta kiinni. Ei ole kysymys tyhmyydestä (luulin ensin niin, osoittautui vääräksi).

T:ap

No ei ainakaan ole yhtään kiinnostunut sinusta. Et kai sinä tuollaisen kanssa tekemisissä olisi?

Vierailija
26/52 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ristolle nimipäivä onnittelut!!!

Vierailija
27/52 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus teen itsekin tuota syystä että kysyjä haluaa kuulla vaan tietyn tyylisiä vastauksia ja monesti kysymykset on hyvin johdattelevia, mikä on todella ärsyttävää. Tyyliin, eikö ihminen toimikin näin, näinhän tämä asia on eikö niin jne ja sitten joku johtopäätös siitä mikä on kysymyksen pohjana.  Vastaan kyllä kysymyksiin rehellisesti ja suoraan, mutta en niin kuin kyseliä haluaa minun vastaavan. Koska näemmä asian ja kysymyksen aivan eri perspektiivistä. Voin kuitenkin sanoa, että tälläiset ihmiset eivät sovi yhteen. Hermot menee molemmilla.

Vierailija
28/52 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että hän on tuota naistyyppiä jotka olettavat miehen ymmärtävän asioita sanomatta ja rivien välistä . Jos tämä on sulle Ok niin jatkat seurustelua . Itse olen nainen joka sanoo suoraan ja olen mieheltä pyytänyt samaa ettei tarvitse alkaa arvailemaan mitä toinen haluaa ja toivoo ja mikä harmittaa .

Miksi aapee haluaisi tuollaista naista jota pitää jatkuvasti olla lukemassa?

Vierailija
29/52 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinko ihan häiköö, vedän verhot eteen, siinähän se ratkaisu on.

Vierailija
30/52 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan helvetin rasittavan kuuloista.

Vierailija
31/52 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan olette tapailleet? Jos vain muutaman kerran, tuollaiset vastaukset eivät ole niin vakavia, mutta pidemmälle edenneessä suhteessa eivät ole hyviä. Eihän suhde voi syventyä, jollei vuorovaikutus toimi.

Vierailija
32/52 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin tapailemani mies, hän myös näyttää pitävänsä minusta, jopa ystäväni joka aina käskee jättämään kaikki miehet pitää mitä olen kertonut miehestä.

Mutta kun tulee tarve puhua tunteista tai muuten vaan jostain avoimesti, mies keksii ihmeellisiä keinoja välttelyyn.

Jopa siihen asti että suhde päättyy riitaan, seuraavana päivänä mies kuitenkin ottaa yhteyttä ja pyytää tapaamaan asian selvittämiseksi. Monella muulla ei ego kestäisi.

Näin siis tapahtui kerran.

Henkistä väkivaltaa. Menee toksisen parisuhteen piikkiin.

Sellaista olen nähnyt paljon, tämä ei ole sitä.

Hei,sähän ite määrittelet oman parisuhteesi rajat. Ite en kattelisi.

Sitä että mies kehuu sinua, haluaa tavata usein, pitää kädestä, haluaa nukkua yhdessä, viestittelee ja soittelee, on luotettava ja pitää sanansa, järjestää aikaa, voi myöntää olleensa väärässä.

Oli heti samaa mieltä siitä että meidän ei pitäisi tavata muita, vaikka suhde oli tuore.

On tavoitettavissa, on johdonmukainen.

Oliko tässä jotain vikaa?? Ei kukaan ole täydellinen. Hänelle nyt vaan on vaikea puhua tunteistaan. Tunteisiin liittyvät teot kuitenkin onnistuu.

Itse en yleensä luota kehenkään, mutta tämä on ollut helppoa.

Vierailija
33/52 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkkinä:

Minä: Pitäiskö meidän miettiä suhdestatusta uusiksi? Haluaisin seurustella sun kanssa ja alkaa miettimään tulevaisuutta.

Tai

Ihan yksinkertainen:

😀😀 En parempia keksinyt, mutta ehkä saatte ajatuksesta kiinni. Ei ole kysymys tyhmyydestä (luulin ensin niin, osoittautui vääräksi).

Olisiko mahdollista, että olet itse hieman kirjolla. Koska tuo jälkimmäinen ei minusta ole mitenkään outo. Siinähän vastataan, että on ok matematiikassa. Ensimmäisessä taas kysymys on outo. En ymmärtäisi, mitä sillä ajetaan takaa. Miksi et kysy suoraan sitä, mitä oletkin kysymässä, tai kerro tunteistasi, toiveistasi tms?

Vierailija
34/52 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselet kysymyksiä, joihin ei halua vastata rehellisesti.

Vierailija
35/52 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei osaa. Opetelkaa.

Sinäkin nyt kysyt aika vierestä, kun aika kaukaa et vauhtia

Voi olla myös ihan tapa. Siis se, että vastailee vierestä ja sieltä kaukaa hakee asiat. Hyvin voi olla perheessä sellainen kulttuuri. Mistähän päin tulevat?

Vierailija
36/52 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jatka hänen tapailuaan, se olisi tuollaista vastaisuudessakin ja tulet kärsimään siitä hyvästä. Tunnusta itsellesi että vaadit suoraa ja selkeää, rehellistä kommunikointia tulevalta puolisoltasi jonka sanomiset eivät jätä arvailujen varaa.

Oma elämä ainakin helpottui kummasti kun selkeytin itselleni että tämä oli kärkipäässä edellytyksissä parisuhteelle. Nyt on mieleiseni kumppani vierellä.

Vierailija
37/52 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska vastaus ei miellyttäisi sinua.

Vierailija
38/52 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perusper sun tai orpon tapaista vastaa eri kysymykseen tai ei vaan käsitä

Vierailija
39/52 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkkinä:

Tai

Ihan yksinkertainen:

Siis mun mielestäni kuulostaa nimenomaan sellaiselta jaarittelijalta, joka tykkää vastailla "kyllä/ei"-kysymyksiin kokonaisilla lauseilla sen sijaan, että vastaisi vaan "kyllä" tai "ei". 

Voi vaikuttaa hämärältä sellaiselle ihmiselle, joka on tottunut suorempaan kommunikointiin, mutta ei nyt itsessään merkki mistään vakavasta.

Vierailija
40/52 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkkinä:

Tai

Ihan yksinkertainen:

Hmmm..

Pitäiskö sun koittaa tehdä vaikka tarkentavia kysymyksiä tällaisten vastausten jälkeen ja katsoa mitäsiitä seuraisi?

esim. jatkokysymys 1: Mitä tarkoitat? Millaisen suhteen sinä haluaisit? / Mitä ajattelet meidän suhteesta tai ylipäätään seurustelusta?

Oletko itse kovin suoraviivainen ja nopeatempoinen? Ehkä nainen on vähän päinvastainen fiilistelijä ja tunnusteija ja kokee tuon vähän päällekäyvänä ja siksi vastaa ympäripyöreästi ja vähän vältellen? Esität omat mielipiteesi ja toiveesi vahvasti ja selvästi, ehkä toisenlainen lähesymistapa auttaisi naista avaamaan enemmän ajatuksiaan ja näkökulmiaan? Voisit ehkä koittaa esim. tehdä vähän laveampia kysymyksiä, jolloin on tilaa tuoda omaa ajatusta paremmin esille, (vrt. jokin spesifi kysymys sun näkökumasta.) Ks. tuo esimerkki jatkokysymyksestä. Ehkä voisit esittää sellasia enemmän, kuin että haluat heti johonkn tiettyyn tarkkaan kysymykseen vastuksen. Jospa tällainen pieni muutos lähestymistavassa auttaisi luomaan paremman keskusteluyhteyden?

Tämän sanottua, niin onhan tuoaiset vastaukset vähän kummalisia ja välttelelviä kyllä. Vinkkini oisi, että testaile itse erilaista lähestymistapaa ja katso onko minkäänlaista vaikutusta. Ihmisten vuorovaikutustyylit voi olla hyvinkin eriaisia...eikä vättämättä sovi kovin hyvin aina yhteen...

Itseäni kyllä ärsyttäisi pitkän päälle, jos toinen ei vastaisi useinkaan selkeään kysymykseen kunnolla..