Miksi tapailukumppani vastaa kysymyksen vierestä?
Hän ei vastaa oikeastaan mihinkään kysymykseen suoraan. Aina vierestä. Hän pitää minusta paljon ja sen näyttää. Kyseessä 26-vuotias nainen jos sillä on merkitystä.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Välttelisin.
Koko naista vai? Onko tämä redflag jota en itse tajua? T: ap
Vierailija kirjoitti:
Jospa kyselet tyhmiä?
Ymmärtäisin jos olisi näin, mutta kysyn täysin normaaleita kysymyksiä. T:ap
Mitä sä kyselet ja miten hän vastailee?
Jotkut ihmiset on vähän jaarittelijoita, en ehkä lähtisi tulkitsemaan asiaa sen enempää.
anna esimerkki niistä normaaleista kysymyksistä, niin voidaan arvioida onko kyse minkäasteisesta red flagista
Samoin tapailemani mies, hän myös näyttää pitävänsä minusta, jopa ystäväni joka aina käskee jättämään kaikki miehet pitää mitä olen kertonut miehestä.
Mutta kun tulee tarve puhua tunteista tai muuten vaan jostain avoimesti, mies keksii ihmeellisiä keinoja välttelyyn.
Jopa siihen asti että suhde päättyy riitaan, seuraavana päivänä mies kuitenkin ottaa yhteyttä ja pyytää tapaamaan asian selvittämiseksi. Monella muulla ei ego kestäisi.
Näin siis tapahtui kerran.
Vierailija kirjoitti:
Samoin tapailemani mies, hän myös näyttää pitävänsä minusta, jopa ystäväni joka aina käskee jättämään kaikki miehet pitää mitä olen kertonut miehestä.
Mutta kun tulee tarve puhua tunteista tai muuten vaan jostain avoimesti, mies keksii ihmeellisiä keinoja välttelyyn.
Jopa siihen asti että suhde päättyy riitaan, seuraavana päivänä mies kuitenkin ottaa yhteyttä ja pyytää tapaamaan asian selvittämiseksi. Monella muulla ei ego kestäisi.
Henkistä väkivaltaa. Menee toksisen parisuhteen piikkiin.
Vierailija kirjoitti:
Hohh hohh hoijaa taas kerran....
Ihmeellinen tyyli väheksyä muiden ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henkistä väkivaltaa. Menee toksisen parisuhteen piikkiin.
Sellaista olen nähnyt paljon, tämä ei ole sitä.
Tuollainen lähentelee valehtelua. En sietäisi. Kun tapaillaan, kysellään toiselta paljon myös sellaisia kysymyksiä, joilla kartoitetaan sitä, onko tapailun jatkaminen ok itselle. Jos toinen ei suostu vastaamaan, niin asiat ei etene. Tulee epäilys, että ehkä toinen ei ole vakavissaan tai että hänellä on jotain salattavaa.
Saisko jonkun esimrkin joka kuvaisi tilannetta? Millä tavalla kysyt, mitä ja missä tilanteessa, mitä hän vastaa?
Ehkä hän on vähän varovainen ja varautunut, luottamuksen rakentuminen kestää? Ehkä asia muuttuu, jos suhteenne kehittyy ja teistä tulee pari, ja nainen puhuu avoimemmin sitten. Millainen hän on muuten luonteetaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohh hohh hoijaa taas kerran....
Ihmeellinen tyyli väheksyä muiden ongelmia.
No tuo on naisten tyyli, aina väheksymässä.
Esimerkkinä:
Minä: Pitäiskö meidän miettiä suhdestatusta uusiksi? Haluaisin seurustella sun kanssa ja alkaa miettimään tulevaisuutta.
Hän: Jos me niin tehdään, ei se muuttaisi mitään.
Tai
Ihan yksinkertainen:
Minä: Ootko sä hyvä tässä (vaikka matematiikassa)?
Hän: Oon mä laskenut laskuja joskus.
😀😀 En parempia keksinyt, mutta ehkä saatte ajatuksesta kiinni. Ei ole kysymys tyhmyydestä (luulin ensin niin, osoittautui vääräksi).
T:ap
Vierailija kirjoitti:
Esimerkkinä:
Minä: Pitäiskö meidän miettiä suhdestatusta uusiksi? Haluaisin seurustella sun kanssa ja alkaa miettimään tulevaisuutta.
Hän: Jos me niin tehdään, ei se muuttaisi mitään.Tai
Ihan yksinkertainen:
Hän: Oon mä laskenut laskuja joskus.😀😀 En parempia keksinyt, mutta ehkä saatte ajatuksesta kiinni. Ei ole kysymys tyhmyydestä (luulin ensin niin, osoittautui vääräksi).
Ei oo sun kaa tosissaan. Ota vinkistä vaari ja lähde.
Vierailija kirjoitti:
Esimerkkinä:
Hän: Jos me niin tehdään, ei se muuttaisi mitään.Tai
Ihan yksinkertainen:
Hän: Oon mä laskenut laskuja joskus.😀😀 En parempia keksinyt, mutta ehkä saatte ajatuksesta kiinni. Ei ole kysymys tyhmyydestä (luulin ensin niin, osoittautui vääräksi).
Se saleen seurustelee jo
Välttelisin.