Meillä on saman kokoiset jalat mieheni kanssa Eli 42 numeron jalat.
Kommentit (97)
Huhhuh mikä sorsa! Noh, eipä tää kai mitään. Onhan niitä 100-kilosiakin naisia.
Aika hieno juttu. Voitte pitää osaltaan samoja kenkiä, sellaisia unisex-malleja.
Pitäisikö laittaa deitti-ilmoitukseen tämä. Etsin miestä, jolla kengän numero 42. Minulla sama koko. Voimme säästää kenkäostoissa.
Minulla on tosiaa kengännumero noin 42.
Vierailija kirjoitti:
Mulla kenkä 42, paino 53 kg.
Veikkaan että vaikka olis kuinka varpaannuolenta fetissi, niin tämän tapauksen kaveri kyl skippais.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla kenkä 42, paino 53 kg.
No melkonen näky olet sinäkin kyllä uimarannalla, jos katsoo päästä varpaisiin :D
Minulla on koko 43, olen pitkä. Miehelläni 45 ja hiukan minua pidemmällä, 181-senttisellä teinipojallani 45, vielä ehkä kasvava jalka.
En kutsuisi edes mieheksi jos jalka on noin pieni. Miehekkäällä miehellä on isot kädet ja jalat.
Onhan myös naisia, jotka näyttävät siltä, että ovat nielaisseet rantapallon :D
Peppi pitkätossu, vaiko saapasjalka kissa?
Vierailija kirjoitti:
Onhan myös naisia, jotka näyttävät siltä, että ovat nielaisseet rantapallon :D
On, vauvoja syntyy.
Vierailija kirjoitti:
MikäVitunAloitus tämä on? Ketä kiinnostaa??????
Älä häpeä kanoottejasi. Pieni mies.
Vierailija kirjoitti:
Minun kengänkokoni on 41 ja mielestäni minulla on suht sirot jalat. Pitkät ja hoikat varpaat lisää siroa vaikutelmaa.
Olen huomannut, että moni tunkee jalkansa liian pieniin kenkiin. Kengissä varpaat pullottaa myttyränä kärjessä ja kengänkärki venyy ja kuluu siitä, mutta silti vakuutellaan, että kyllä nämä sopivat on kun jalkaan meni. Sitten ollaan niin ylpeitä siitä omasta 38 kengänkoosta samalla kun päivitellään, miten jollain naisella voi kengännumero olla 40.
Minulla 36 . Ihan tavallisen kokoisena nähnyt aina jalkani joten kyllä 40 koko on iso.
No jopas! Eipä luoja sinua luodessaan suonut!
Oletko sinä muutenkin yhtä suuri?
Ookko Tsernobylistä kotoisin, vai miten susta tommonen mutantti on tullut?
Hervottomia kanootteja nykyisin naisilla. Melko erikoista.
Pidän naisten siroista jaloista. Parhaat on kokoa 36-37. Isommat ei ollenkaan sytytä sillä tavoin.
MikäVitunAloitus tämä on? Ketä kiinnostaa??????