Tehkää mulle värianalyysi
https://images.app.goo.gl/WfQYwrFff6GtedmM7
Kuvassa hyvä esimerkki väreistäni. Hyvin kalpea iho, verisuonet vihreät. Vaalea tukka, joka taittaa kylmään, tukka on lähes harmaa alta johon ei aurinko paista. Vihreät silmät joissa aavistus sinistä, melko vaaleansävyiset. Hopea sopii paremmin kuin kulta.
Kommentit (10)
Vaaleassa ihossa hehkuu väri, kun löytyy sopiva. Huulipuna vaikkapa, kaulaliina tai paita / neule. Jostain syystä kaupoissa myydään nyt aika pigmentittömiä ja kiiltämättömiä punia. Maskeerauskapastako pitäisi ostaa pigmentit. Joku kuvittelee että ihmisten olisi pakko ostaa sitten huulikiilto, kun puna on matta tai vaatimaton. Kaupan valo (kosmetiikkakaupassa) voi olla tehty näyttämään huulipunan eri värissä kiiltävänä (tai värikkäänä) kuin se todellisuudessa on. Ruusun sävyt? Ei oranssi. Fuksia, pinkki-lila, ruusu. Kokeilemalla näkee heti. Oranssi sopii harvalle ja se vaatii erikoisen mieltymyksen siihen. Silti sävyjä on monia nudesta violettiin. Miten vihreä toimii silmämeikissä tai musta? Toisaalta silmiin varisee äkkiä meikit, joten osa käyttää ihan vaan mustaa tai ei mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vaaleassa ihossa hehkuu väri, kun löytyy sopiva. Huulipuna vaikkapa, kaulaliina tai paita / neule. Jostain syystä kaupoissa myydään nyt aika pigmentittömiä ja kiiltämättömiä punia. Maskeerauskapastako pitäisi ostaa pigmentit. Joku kuvittelee että ihmisten olisi pakko ostaa sitten huulikiilto, kun puna on matta tai vaatimaton. Kaupan valo (kosmetiikkakaupassa) voi olla tehty näyttämään huulipunan eri värissä kiiltävänä (tai värikkäänä) kuin se todellisuudessa on. Ruusun sävyt? Ei oranssi. Fuksia, pinkki-lila, ruusu. Kokeilemalla näkee heti. Oranssi sopii harvalle ja se vaatii erikoisen mieltymyksen siihen. Silti sävyjä on monia nudesta violettiin. Miten vihreä toimii silmämeikissä tai musta? Toisaalta silmiin varisee äkkiä meikit, joten osa käyttää ihan vaan mustaa tai ei mitään.
Outo purkaus. Miten liittyy aloitukseen?
Minä rusketun aurinkovoiteen kanssa hyvin, ruskeat hiukset, vihreät suonet, vihreät silmät. Ei pisamia. Mikä olen? Kulta sopii, hopea mielestäni ei.
Vierailija kirjoitti:
Minä rusketun aurinkovoiteen kanssa hyvin, ruskeat hiukset, vihreät suonet, vihreät silmät. Ei pisamia. Mikä olen? Kulta sopii, hopea mielestäni ei.
Onko värianalyyseistä tietävä vielä palstalla?
Vierailija kirjoitti:
Olet jompi kumpi lämpimistä eli kevät tai syksy. Vaikea sanoa tarkalleen mikä, tuolta voit katsoa, mikä sopii suhun:
https://gabriellearruda.com/seasonal-color-analysis-what-season-are-you/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet jompi kumpi lämpimistä eli kevät tai syksy. Vaikea sanoa tarkalleen mikä, tuolta voit katsoa, mikä sopii suhun:
https://gabriellearruda.com/seasonal-color-analysis-what-season-are-you/
Kiitos!
Peilistä sen helpoiten näkee. Kasvojen lähelle valitaan sellainen väri, jossa näyttää kauneimmalta. Kuten, että silmät tulee esille.
Kiitos! Viilen kesän väripaletista moni väri tosiaan näyttäisi minulle sopivan, kuten tietyt vihreät ja violetin sävyt.
T Ap
Värianalyysit ovat pelkkää bisnestä. Garderobi uusiksi, ihan kuin ei oma silmä sanoisi mitään.
Minä käytän vain mustaa enkä kysele keneltäkään, sopiiko se minulle vai ei.
Vaalea kesä. (Vihreät verisuonet yleensä viittaa lämpimiin kevääseen tai syksyyn, mutta viileä kesä olet kyllä selvästi.)