Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä on saman kokoiset jalat mieheni kanssa Eli 42 numeron jalat.

Vierailija
15.03.2023 |

Niin minkäs sille.

Kommentit (97)

Vierailija
21/97 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kätesikin kookkaat lapiot? Eräs tuttu nainen (oletettavasti, en ole varma) sanoi, että häntä luullaan aina mieheksi. Kieltämättä hän oli täysin muodoton, helvetin pitkä ja jalkaterät ja kämmenet oli kuin miehellä. Ja välillä kun pukeutui naisellisesti, näytti lähinnnä kuin transuolisi ollut menossa bileisiin, kaikki täysin överiä ja yhteensopimatonta, tyyliin verkkosukkahousut ja korsetti ulkona liikkuessa.

Vierailija
22/97 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hillittömän kokoiset jalat naisella. Oletus on että nainen on pieni ja siro.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/97 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hillittömän kokoiset jalat naisella. Oletus on että nainen on pieni ja siro.

Pitkiä naisia on myös olemassa. 

Vierailija
24/97 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä. Ompa teillä keskustelut... 😂

Vierailija
25/97 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on suomalaisella lestillä 40, muilla 41. Miehellä on 43-44. Molemmat on noin 175 cm pitkiä.

Eniten hämmästytti siskon mies, joka on melkein 2 m pitkä ja kengät on vaan kokoa 42. Luulin, että sisko jätti lenkkarinsa meille, mutta olikin hänen miehensä lenkkarit.

Vierailija
26/97 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

45 numeroin asti ostetaan lasten osastolta. Sitä isommat aikuisten osastolta.

Kätevää, kun ei tarvii suksia erikseen ostaa.

27/97 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurjia lauttoja. Voiko 150-160 senttisellä olla yli 40 jalka. Itse 162cm ja 36 jalka.

Vierailija
28/97 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai tuo nykyisin ole kovin erikoista. Olen itse lyhyehkö ja kengän koko on 38.

Mieheni on pitkä, kengän numero on 47.

Teinityttärien, jotka edelleen kasvavat, kengät ovat kokoa 42 ja pitkiä ovat.

Nuoriso ei tätä hämmästele, eikä ihmettele. Kenkiäkin on aina löytynyt juhlakengistä laskettelumonoihin.

Ei tuolla kengän koolla ole mitään tekemistä pituuden kanssa. Tyttö on keskipituinen, minua lyhyempi, mutta kengän koko on 42-43, jossain pientä mitoitusta olevissa urheilukengissä jopa isompi. Ei ole helppo löytää sopivia kenkiä, kun sopivan mallin löytäminen on hankalaa, jos vaikka sopivia kokoja olisikin tarjolla. Joistakin koko loppuu numeroon 40, useimmista kokoon 41 tai 42. Niitä 42 kokoisia tulee kauppoihin tosi vähän ja ne menevät samantien. Netistä on aika toivotonta tilata, kun niin koko kuin malli vaihtelee merkeittäin ja sitä sopivaa on hankala metsästää. Ulkomaille palauttelu ei ole aina helppoa ja eikä se välttämättä ole ilmaistakaan.

Vierailija
29/97 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kengänkokoni on 41 ja mielestäni minulla on suht sirot jalat. Pitkät ja hoikat varpaat lisää siroa vaikutelmaa.

Olen huomannut, että moni tunkee jalkansa liian pieniin kenkiin. Kengissä varpaat pullottaa myttyränä kärjessä ja kengänkärki venyy ja kuluu siitä, mutta silti vakuutellaan, että kyllä nämä sopivat on kun jalkaan meni. Sitten ollaan niin ylpeitä siitä omasta 38 kengänkoosta samalla kun päivitellään, miten jollain naisella voi kengännumero olla 40.

Vierailija
30/97 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen miettinyt että kuvaisiko minua paremmin sana isokenkäinen vai jalat tukevasti maan pinnalla.

Viimeksi ostin kengät kokoa 43 vaikka pituutta on vain 160 cm. Rodultani olen persjalkainen itäsuomenmamma.

Vierailija
31/97 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas kengänkoko 36, miehellä 42. Kiinnostaisi onko ap:lla ja sen miehellä muuten kokoeroa?

Vierailija
32/97 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä normi-kokoiset, sinulla vähän isot. Mutta mitäpä siitä, oleellisempaa on mitä teidän päiden sisällä on ja miten kohtelette toisianne.

Onko 42 muka yleinen kengän koko miehillä..? Tuntuu jotenkin hmm pieneltä vaikka eipä sillä väliä, käytän itse kokoa 42 ja nainen olen. Kai mun kuplassa vaan on sitten "isojalkaisia" miehiä, esim. omalla miehelläni 46. 

Vierailija
33/97 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turn off naisella.

Vierailija
34/97 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Ap Sanna Marin???

Vierailija
35/97 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehellä normi-kokoiset, sinulla vähän isot. Mutta mitäpä siitä, oleellisempaa on mitä teidän päiden sisällä on ja miten kohtelette toisianne.

Onko 42 muka yleinen kengän koko miehillä..? Tuntuu jotenkin hmm pieneltä vaikka eipä sillä väliä, käytän itse kokoa 42 ja nainen olen. Kai mun kuplassa vaan on sitten "isojalkaisia" miehiä, esim. omalla miehelläni 46. 

Kyllä 44-45-koot on yleisimmin loppuunmyyty.

Vierailija
36/97 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten yleisin kengänkoko on 43, naisten 38. Eli sinulla on liian iso jalka, mikä on turn off.

Vierailija
37/97 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten yleisin kengänkoko on 43, naisten 38. Eli sinulla on liian iso jalka, mikä on turn off.

Juu, liian isot jalat alle 42 kokoisiin kenkiin. :D Hyvin näillä kuitenkin tallustelee. Ei hirveästi kiinnosta randomien fetissit.

Vierailija
38/97 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 160 pitkä, käytän koon 37 kenkää. Mies on 175 ja käyttää kokoa 41.

Vierailija
39/97 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

IHAN KAMALAA

Vierailija
40/97 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ikävä näky olisi olkapäillä  moiset hirvitykset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi