Meillä on saman kokoiset jalat mieheni kanssa Eli 42 numeron jalat.
Kommentit (97)
Voi kiitos tuntemattomat näistä teidän kengänkoko tiedoista. Olen kirjannut kaikki ylös, että muistan ensiviikollakin .. 😄😄😄😄😄😄
Vierailija kirjoitti:
45 numeroin asti ostetaan lasten osastolta. Sitä isommat aikuisten osastolta.
Alle nelivitosen on kuuleman mukaan riisitautisille tarkoitettuja.
Juu googlatkaa vielä noiden näyttelijöiden yms. kauniiden naisten kengänkokoja ja miettikää niitä olkapäillänne.
Oho.
Meillä minulla 36, miehellä 46:)
No ei mitään. Vaa uatteleppa, voitte lainata toistenne kenkiä.
Ylipainoisilla jalan luut leviää,siksi monilla suuri kengänkoko nykyään.
Siis jalkaholvi menee lättänäksi.
Moni nainen käyttää kuulemma liian pieniä kenkiä ja on sitten terveysongelmaa myöhemmin.
Tosi harvinaista, että naisella kengänkoko alkaa 4:lla.
Mulla kengänkoko 42, olen 182cm pitkä nainen. Aviomiehelläni 43.
Naisena kengänkoko 42 on siitä harmi että tuon kokoisia kenkiiä aina se koko loppu naisten puolella. Tuurilla löysin juuri tuota kokoa nilkkurit, yksi koko oli jäljellä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole harvinaista. Vai ketä varten luulet niiden 40-42 kenkien kaupoissa olevan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
45 numeroin asti ostetaan lasten osastolta. Sitä isommat aikuisten osastolta.
Entisellä tyttöystävälläni oli numeron 36 jalka ja sormeni yltivät vyötäröltään lähes ympäri. Itselläni on numeron 47 lenkkitossut.
Kaunotar ja hirviö!
Sama kirjoittaja:
Kokeiltiin kerran: Tyttöystäväni sai molemmat jalkansa mahtumaan yhteen kumisaappaaseeni!
On ikävä vielä vuosien jälkeenkin! Ei tosin tuosta syystä...
Se hirviö.
Minulla on 36 ja miehellä 47. Onhan se vähän huvittavan näköistä kun meidän kengät on vierekkäin. Mutta on meillä muutenkin kokoeroa, 35cm pituudessa ja 50kg painossa.
Vierailija kirjoitti:
Moni nainen käyttää kuulemma liian pieniä kenkiä ja on sitten terveysongelmaa myöhemmin.
Tämä on oikeasti vakava asia! Älkää, hyvät tytöt, pilatko jalkojanne ja hankkiko vaivaisenluita liian pienillä ja väärän muotoisilla piikkikärkikorkkareilla tms.
Kevennykseksi kuitenkin:
Kaksi toisilleen tuntematonta miestä kohtasi kapakassa. Juttelivat niitä näitä ja toinen mainitsi tulleensa siihen tulokseen, että naisten kipukynnys on paljon korkeampi, kuin miesten.
-Oletteko lääkäri?
-Olen kenkäkauppias...
Vierailija kirjoitti:
Todella harvinaista, että mies on vain 170 cm lyhyt. Suurin osa miehistä on 180 cm
Vierailija kirjoitti:
Nämä ovat niitä itsemääriteltyjä "naisia". Aataminomena vaan pompahtelee.
No fetissi tuo onkin, jos jotakin miestä kiinnostaa tuon kokoiset jättijalat.