Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä on saman kokoiset jalat mieheni kanssa Eli 42 numeron jalat.

Vierailija
15.03.2023 |

Niin minkäs sille.

Kommentit (97)

Vierailija
81/97 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehellä normi-kokoiset, sinulla vähän isot. Mutta mitäpä siitä, oleellisempaa on mitä teidän päiden sisällä on ja miten kohtelette toisianne.

Onko 42 muka yleinen kengän koko miehillä..? Tuntuu jotenkin hmm pieneltä vaikka eipä sillä väliä, käytän itse kokoa 42 ja nainen olen. Kai mun kuplassa vaan on sitten "isojalkaisia" miehiä, esim. omalla miehelläni 46. 

Miesten yleisin kengänkoko on 43, naisten 38. Eli sinulla on liian iso jalka, mikä on turn off.

Hyvä että edes jalan koko on turn off, kun muutenkin saa hätistellä innokkaita kimpusta. Vaikka olen naimisissa.

t. toinen kokoa 42 käyttävä nainen

Vierailija
82/97 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, naisen jalankoko on ok kun sille ei mitään voi. Sen sijaan miehen pituus on erittäin tärkeä juttu, miehen pitää olla vähintään 180 cm. koska mies voi halutessaan säätää oman pituutensa miksi haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/97 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöä.

Vierailija
84/97 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa nämä jotkut naisten jalkojenkokoa mollaavat viestit huonoitsetuntoisten horinalta.

Vierailija
85/97 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja TAAS kerran nähdään miten ilkeitä ja kyynisiä ihmiset täällä ovat, kun saa kirjoittaa nimettömänä. "Maailman onnellisin kansa"...

Vierailija
86/97 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

45 numeroin asti ostetaan lasten osastolta. Sitä isommat aikuisten osastolta.

Entisellä tyttöystävälläni oli numeron 36 jalka ja sormeni yltivät vyötäröltään lähes ympäri. Itselläni on numeron 47 lenkkitossut.

Kaunotar ja hirviö!

Mulla ja miehellä pituutta 175 ja kengänkoko 42. Mun sormet ylettyy oman vyötärön ympäri mutta ei miehen eli hiukan eroa ruumiinrakenteessa.

Vierailija
87/97 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 34 kesäkengät, lenkkarit 35 ja talvikengät 36 & paksu pohjallinen ja miehellä 43..

Vierailija
88/97 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

45 numeroin asti ostetaan lasten osastolta. Sitä isommat aikuisten osastolta.

Entisellä tyttöystävälläni oli numeron 36 jalka ja sormeni yltivät vyötäröltään lähes ympäri. Itselläni on numeron 47 lenkkitossut.

Kaunotar ja hirviö!

Sama kirjoittaja:

Kokeiltiin kerran: Tyttöystäväni sai molemmat jalkansa mahtumaan yhteen kumisaappaaseeni!

On ikävä vielä vuosien jälkeenkin! Ei tosin tuosta syystä...

Se hirviö.

Taisi olla lutkallatiukat perspillut, lurpsis.

Vierailija
89/97 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huhhuh mikä sorsa! Noh, eipä tää kai mitään. Onhan niitä 100-kilosiakin naisia. 

Mulla kenkä 42, paino 53 kg.

No melkonen näky olet sinäkin kyllä uimarannalla, jos katsoo päästä varpaisiin :D

Sehän vois vaikka vesihiihtää noilla ilman erillisiä suksia.

Vierailija
90/97 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalka kokoa 41. Pituus 162 ja paino 52 kg. Ei se aina pituuden kanssa korreloi :) Mun jalat on kyllä silti naiselliset: kapeat ja varpaat on sirot. Miehillä vaikka on ollut lähes samankokoista jalkaa niin ne on yleensä mallia lapio.

Vierailija
91/97 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jalka kokoa 41. Pituus 162 ja paino 52 kg. Ei se aina pituuden kanssa korreloi :) Mun jalat on kyllä silti naiselliset: kapeat ja varpaat on sirot. Miehillä vaikka on ollut lähes samankokoista jalkaa niin ne on yleensä mallia lapio.

Kanootit on, älä selittele.

Vierailija
92/97 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kanootit on, älä selittele.

Yritätkö olla ilkeä? :D hahah

Vierailija
93/97 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätevää kun on sama koko, mies voi lainata korkkareita, vielä kun mekko ois sopiva, pikkuhousut voi olla omat.

Vierailija
94/97 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai tuo nykyisin ole kovin erikoista. Olen itse lyhyehkö ja kengän koko on 38.

Mieheni on pitkä, kengän numero on 47.

Teinityttärien, jotka edelleen kasvavat, kengät ovat kokoa 42 ja pitkiä ovat.

Nuoriso ei tätä hämmästele, eikä ihmettele. Kenkiäkin on aina löytynyt juhlakengistä laskettelumonoihin.

Minulla oli teini-ikäisenä mielestäni iso jalka. Normikoko oli 42 ja kumisaappaat piti olla vielä numeroa isommat, siis noin 13 ikäisenä. No tilanne on yhä sama noin 40 vuotta myöhemmin.

Vierailija
95/97 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai tuo nykyisin ole kovin erikoista. Olen itse lyhyehkö ja kengän koko on 38.

Mieheni on pitkä, kengän numero on 47.

Teinityttärien, jotka edelleen kasvavat, kengät ovat kokoa 42 ja pitkiä ovat.

Nuoriso ei tätä hämmästele, eikä ihmettele. Kenkiäkin on aina löytynyt juhlakengistä laskettelumonoihin.

Minulla oli teini-ikäisenä mielestäni iso jalka. Normikoko oli 42 ja kumisaappaat piti olla vielä numeroa isommat, siis noin 13 ikäisenä. No tilanne on yhä sama noin 40 vuotta myöhemmin.

Teininä olin normimittainen mutta hoikka, vastaavasti jalkaterät olivat kuin aikamiehellä. Valtavat lenkki kengät näyttivät hurjilta jaloissani. Koska sääret olivat kuin mehupillit ja jalkaterät isot niin kumisaappaat ne vasta suurilta näyttivätkin. Saappaat olivat tietenkin mustat Kontiot, muita ei silloin tainnut oikein ollakaan. Saappaat ulottuivat polviin asti ja varret hölskyivät laihoissa kintuissani. Kokoja en nyt muista mutta olivat selvästi isommat kuin kavereilla. Olen edelleen hoikka ja jalka ei ole ainakaan pienentynyt joten tilanne on sama.

Vierailija
96/97 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy

Vierailija
97/97 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miulla on 38 monot . Naisella 44.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän