Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas olin tänään uimahallissa ja

Vierailija
04.01.2023 |

Oli naissiivoojia miesten puolella. Miksi näin? Miksi miessiivoojat eivät pääse naisten puolelle?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP taitaa olla joko pienimunainen tai homppeli. Kyllä jokainen terve mies nauttiitilaisuudesta esitellä vehkeitään naiselle

Vierailija
2/30 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meidän uimahallissa on miespuolinen siivooja, joka siivoaa myös naisten puolella. Naiset tuntuvat tykkäävän, juttelevat tälle paljon enemmän kuin naissiivoojalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niitä edes pitää siivota keskellä päivää. Eikö riitä, että illalla päivän päätteeksi siivooja käy

Vierailija
4/30 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP taitaa olla joko pienimunainen tai homppeli. Kyllä jokainen terve mies nauttiitilaisuudesta esitellä vehkeitään naiselle

Ai jotkut ujot teinipojat pitäisivät siitä, että vastakkaisen sukupuolen edustaja katselee heitä alasti

https://www.iltalehti.fi/uutiset/a/2016051721582757

Tuossa kerrotaan, miten 14-vuotiaat pojat ahdistuvat nuorista naissiivoojista. Että se siitä terveen miehen halusta esitellä

Vierailija
5/30 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi niitä edes pitää siivota keskellä päivää. Eikö riitä, että illalla päivän päätteeksi siivooja käy

Ihmiset pissaavat ja ulostavat suihkuun ja saunaan. Yllättyisit jos tietäisit kuinka paljon siivoamista tuollaiset tilat oikeasti kaipaavat

Vierailija
6/30 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös sinun ap pitänyt ilmoittautua naiseksi ja mennä naisten puolelle?

Vierailija
7/30 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai jotkut ujot teinipojat pitäisivät siitä, että vastakkaisen sukupuolen edustaja katselee heitä alasti

Tuossa kerrotaan, miten 14-vuotiaat pojat ahdistuvat nuorista naissiivoojista. Että se siitä terveen miehen halusta esitellä

Taitaa kyseisillä pojilla olla vain pienet kalut, joita häpeävät. Kyllä minulla oli tuossa iässä jo kunnon vehkeet ja olisin kyllä mielelläni halunnut naisten keskuudessa alasti kulkea

Vierailija
8/30 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen häiritsee vain pienimunaisia. Minä en häpeä kaluani, joten toivotan kaikki naiset tervetulleeksi miesten puolelle :D

Vierailija
9/30 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksinaismoralismia parhaimmillaan. Jos tarjoutuisi mahdollisuus siivota naisten puolella niin minä en kyllä enää kauaa työttömänä pysyisi

Vierailija
10/30 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalinen häirintä yleistyisi huomattavasti, jos esim somppumiehiö päästettäisiin siivoamaan naisten puolelle

Vierailija
11/30 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP taitaa olla joko

pienimunainen tai homppeli. Kyllä jokainen terve mies nauttiitilaisuudesta esitellä vehkeitään naiselle

Taitaa kyseisillä pojilla olla vain pienet kalut, joita häpeävät. Kyllä minulla oli tuossa iässä jo kunnon vehkeet ja olisin kyllä mielelläni halunnut naisten keskuudessa alasti kulkea

Kullin koostako se halu näyttäytyä alasti on kiinni? Sama kuin sanoisit, että isorintaiset tytöt haluaisivat esitellä paikkojaan miehille alasti

Vierailija
12/30 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä AP tietää, tai "tietää", että miessiivoojat eivät pääse naisten puolelle uimahalleissa?

Jos uimahallissa on sekä naissiivooja että miessiivooja, on ihan luonnollista, että nainen siivoaa naisten pesu- ja pukeutumistilat, ja mies siivoaa miesten pesu- ja pukeutumistilat.

Mutta jos paikalla olevat siivoojat ovat kaikki samaa sukupuolta, silloin he siivoavat myös vastakkaiselle sukupuolelle tarkoitetut tilat.

Vierailija
13/30 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kerran uimahallin suihkussa, johon ilmestyi naissiivooja. Pesin itseäni ja tiedostin naisen läsnäolon, mutta se ei häirinnyt minua, en katsonut häntä enkä kiinnittänyt sen kummemmin huomiota. Paitsi, kun pesin hiuksiani niin avasin hetkeksi silmäni ja vilkaisin siivoojaan päin, niin näin miten se ihan selvästi tuijotti mun kalua. Tuhma siivooja! 

Vierailija
14/30 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitten jännittämään saitko legionellan. Uimahalleissahan sitä on viime aikoina ollut.

Vierailija
15/30 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah tämäkin ongelma olisi ratkaistu sillä että siivoja olisi myös alasti. Eihän siellä pesutiloissa muutenkaan saa vaatteissa kulkea. 

Vierailija
16/30 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan kerran uimahallin suihkussa, johon ilmestyi naissiivooja. Pesin itseäni ja tiedostin naisen läsnäolon, mutta se ei häirinnyt minua, en katsonut häntä enkä kiinnittänyt sen kummemmin huomiota. Paitsi, kun pesin hiuksiani niin avasin hetkeksi silmäni ja vilkaisin siivoojaan päin, niin näin miten se ihan selvästi tuijotti mun kalua. Tuhma siivooja! 

Itse olin suihkussa yksin klo 20:59 niin naissiivooja otti poskeen.

M55

Vierailija
17/30 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turhaan yritätte alapeukuttella. Ei katsomisessa mitään pahaa ole ;)

Vierailija
18/30 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyl miehet aika cuck nykyään. Olisin antanu vasemman pallini 14veenä, jos oisin saanu vetää jotai naista pimperoo.

Vierailija
19/30 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olin suihkussa yksin klo 20:59 niin naissiivooja otti poskeen.

M55

Hienot fantasiat siellä

Vierailija
20/30 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyl miehet aika cuck nykyään. Olisin antanu vasemman pallini 14veenä, jos oisin saanu vetää jotai naista pimperoo.

Riippuu ketä. Olen itse joutunut raiskauksen uhriksi, koska voimakkaampi siivooja pisti mut käsirautoihin vessassa ja ratsasti päälläni. Olen todella pahasti traumatisoitunut tästä kaikesta.

En luota enää yhteenkään nais-siivoojaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi