AMK YHTEISHAKU KEVÄT 2023
Niin se taas alkoi.. ja opintopolku kaatui :)
Jospa ennen töihin lähtöä pääsisi laittamaan haut sisään!
Kommentit (2176)
Vierailija kirjoitti:
Ainaki XAMK on avannnut nyt lisähaun 31.7.-3.8
Oikeastikö? Miten voi olla mahdollista, jos mä oon siellä varasijalle 4 ja varasijat eivät liikkuneet yhtään. Miks eivät anna paikat varasijoille😟
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeastikö? Miten voi olla mahdollista, jos mä oon siellä varasijalle 4 ja varasijat eivät liikkuneet yhtään. Miks eivät anna paikat varasijoille😟
Riippuu linjasta, ei kaikille linjoille ole avattu lisähakua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin alalle ja kampuksulle oot varasijalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tradenomi ja Kouvolan kampus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tradenomi ja Kouvolan kampus.
Hitsi! Tradenomi on kyl niin suosittu ala, mutta toivotaan et varasijat lähtee liikkuu vielä!
Mä pääsin sotelle xamk kotkaan varasijalta 4.
Huomennahan virallisesti kaikki valinnat on tehty ja 14.7 paikat pitäny ottaa vastaa... jospa sit liikkuis!
Nyt tuli opintopolulta sähköpostiin tuloskirje hakutilanteesta, varasijat pysyneet samana pari viikkoa.. vipusessa ei uusia paikkoja vastaanotettuna
mitä tarkottaa TAMKin sivuilla ku lukee (hakijatilastot 2022) että alin hyväksytty pisteraja on x. Onko se alin hyväksytty siis se, joka on ihan ensimmäisessä valinnassa valittu alimmilla pistellä, vai koko haun päätyttyä hyväksytyt alimmat pisteet?
Hitto ku vois nähdä tulevaisuuteen et pääseekö 😅 varasijalla 3
Vierailija kirjoitti:
Hitto ku vois nähdä tulevaisuuteen et pääseekö 😅 varasijalla 3
toivotaan että sulle paikka aukeis🤞🏽 itellä varasija 16 ja alkaa toivo loppumaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet hakenut eri alaa opiskelemaan kun on paikkoja lisähaussa?
Vierailija kirjoitti:
mitä tarkottaa TAMKin sivuilla ku lukee (hakijatilastot 2022) että alin hyväksytty pisteraja on x. Onko se alin hyväksytty siis se, joka on ihan ensimmäisessä valinnassa valittu alimmilla pistellä, vai koko haun päätyttyä hyväksytyt alimmat pisteet?
Yleensä se on se alin pistemäärä millä sitten loppujen lopuksi on päässyt sisään.
Käyttäjä10253 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä10253 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla päivitty opintopolku, nyt on mahdollista ottaa kakkosvalinta vastaan
Jee! Mulla sama! Paikka vastaanotettu! 😍😍😍🥳
Päätin että teen kaikkeni että pääsen ekalla hakukerralla sisään. Ei tässä iässä jaksa montaa vuotta hakea. Kannatti nähdä vaiva. 😍Eli mitä teit?
Otin matikan valmennuskurssin ja harjoittelin sitä ahkerasti. Ja harjoittelin niitä päättelytaidon tehtäviä myös.
Tiesin etukäteen että ne on mulle vaikeat kun en oo matikkaa laskenut yhtään sitten 2002 ylppäreiden..
Töitä tehdessä kuuntelin pari kirjaa enkuksi ihan vaan verestykseksi.
Missä harjoittelit noita päättelytaitoja? Vai olivatko ne osa valmennuskurssia? Minun täytyy nyt alkaa satsaamaan tuohon osa-alueeseen kun kaikki muu kokeessa meni hyvin tätä lukuunottamatta...
Ei ollu.
Voisko koulut päivitellä eri aikoihin, vai miten?
Joo, voi olla. Onkohan kenelläkään liikkunut varasijat?
Vierailija kirjoitti:
Joo, voi olla. Onkohan kenelläkään liikkunut varasijat?
Ei ole, mutta on todennäköistä liikkua huomenna.
Ei taida kyllä olla enää mitään tuloksia tulematta?
Ehkä 14 pvä voi varasijat liikkua, kun paikat on otettava vastaan?
25 kokkolan paikasta on 18 vastanotettu. +3 tänään tullut.