AMK YHTEISHAKU KEVÄT 2023
Niin se taas alkoi.. ja opintopolku kaatui :)
Jospa ennen töihin lähtöä pääsisi laittamaan haut sisään!
Kommentit (2176)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kaikki tulokset jo tulleet?
Aika pitkälti joo. Tällä viikolla isoista tuli kauppis, oikis ja DIA.
Mutta varasijat eivät liikkuneet tänään ollenkaan.
Mihin asti ne pitkittävät paikan vastaanottamista? Varasijat ei liiku, vaikka paikkoja ei ole vastaanotettu!
Vierailija kirjoitti:
Mihin asti ne pitkittävät paikan vastaanottamista? Varasijat ei liiku, vaikka paikkoja ei ole vastaanotettu!
Niin mun kohdalta valittuja on 96 paikkoja vastaanottaneet 27 ja varasijat eivät liikkuneet 2 viikko ja olen ihan pettynyt.
Vierailija kirjoitti:
Paikka pitää ottaa 14. 7 klo 15 mennessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä pettymys, kun varasijat ei inssipuolella liikkuneet juuri yhtään vaikka dia tuli eilen. Näin ainakin Turun Amk, mites muut ?
Oon ollu 1. varasijalla (Turku bioanalyytikko, ei ensikertalainen) alusta asti, haluisin niin kovasti just sinne... toi eka varasija on ehkä se julmin paikka, niin lähellä mut ei-ensikertalaiselle se on silti aika kaukana
Minusta tuntuu, ettei tuota vipusta nyt päivitetä, ennenkuin takaraja paikan vastaanottamiseen on tullut? Koska ei tuo nyt ole päivittynyt ainakaan viikkoon, vaikka on niin suosittu ala. No ainakin toivo elää, kunnes kaikki paikat vastaanotettu.
Miksi mitään ei tapahdu?? Onko kellään päivittynyt varasijat??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mun kohdalta valittuja on 96 paikkoja vastaanottaneet 27 ja varasijat eivät liikkuneet 2 viikko ja olen ihan pettynyt.
Jos se on monella 2. tai 3. sijalla? Itse en saa ottaa paikkaani vastaan ennen 7.7. ennen kuin on selvinnyt etten saanut 1. sijalle asettamaani, jossa olen hyvin kaukana jonossa.
8.7. alkaa tapahtua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä pettymys, kun varasijat ei inssipuolella liikkuneet juuri yhtään vaikka dia tuli eilen. Näin ainakin Turun Amk, mites muut ?
Oon ollu 1. varasijalla (Turku bioanalyytikko, ei ensikertalainen) alusta asti, haluisin niin kovasti just sinne... toi eka varasija on ehkä se julmin paikka, niin lähellä mut ei-ensikertalaiselle se on silti aika kaukana
Mitä Vipunen sanoo vastaanotetuista paikoista?
Olen toisella varasijalla Laureaan sairaanhoitajalinjalle. Tein pääsykokeen ja olen 0,4 pisteen päässä. Jos en pääse, se ei ole sitten tarkoitettu. Enää en hae. Pääsykoeruljanssi on liian raskas. En tiedä, mitä sitten teen, mutta enköhän jotain keksi.
Mulla päivitty opintopolku, nyt on mahdollista ottaa kakkosvalinta vastaan
Vierailija kirjoitti:
Olen toisella varasijalla Laureaan sairaanhoitajalinjalle. Tein pääsykokeen ja olen 0,4 pisteen päässä. Jos en pääse, se ei ole sitten tarkoitettu. Enää en hae. Pääsykoeruljanssi on liian raskas. En tiedä, mitä sitten teen, mutta enköhän jotain keksi.
Malttia! Voit hyvinkin vielä päästä!
Vierailija kirjoitti:
Mulla päivitty opintopolku, nyt on mahdollista ottaa kakkosvalinta vastaan
Sama täällä! Nyt rupee jonot liikkumaan!
Äh, mulla ei liikkunut! Varmaan ku oon toiskertalainen 😪
Vierailija kirjoitti:
Tänään illallahan vasta tuli muutos ja seuraava päivitys tulee vasta hu aamulla tai aamupäivällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään illallahan vasta tuli muutos ja seuraava päivitys tulee vasta hu aamulla tai aamupäivällä.
Hei totta! Huomiseen siis, sormet ristiin et liikahtaa kunnolla 🤞🏻
Vierailija kirjoitti:
Ei mullakaan, vaikka olen ensikertalainen.😒
Huomenna luultavasti jonot liikkuu. Mullekin tuli tänään mahdollisuus ottaa paikka vastaan. Varmaankin monet jää kyllä edelleen odottamaan niitä ylempien hakutoiveiden paikkoja niin kuin itsekin jään.
Teillä joilla liikkunut varasijat niin näkyykö myös Vipusessa? Itseäkin kyllä ihmetyttää miksei se päivity