AMK YHTEISHAKU KEVÄT 2023
Niin se taas alkoi.. ja opintopolku kaatui :)
Jospa ennen töihin lähtöä pääsisi laittamaan haut sisään!
Kommentit (2176)
Vierailija kirjoitti:
Huomenna luultavasti jonot liikkuu. Mullekin tuli tänään mahdollisuus ottaa paikka vastaan. Varmaankin monet jää kyllä edelleen odottamaan niitä ylempien hakutoiveiden paikkoja niin kuin itsekin jään.
Itse otan 2. paikan vastaan. Huomasin että se sopiikin minulle oikeastaan paremmin!
Käyttäjä10253 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla päivitty opintopolku, nyt on mahdollista ottaa kakkosvalinta vastaan
Jee! Mulla sama! Paikka vastaanotettu! 😍😍😍🥳
Päätin että teen kaikkeni että pääsen ekalla hakukerralla sisään. Ei tässä iässä jaksa montaa vuotta hakea. Kannatti nähdä vaiva. 😍
Eli mitä teit?
Varasija 1. Ei ensikertalaisena.
Inssialalle Amk. Rukoilen että pääsisin sisään. En jaksa tätä rumbaa taas ensvuonma.
Kfkdjdkhfksjdhdj kirjoitti:
Varasija 1. Ei ensikertalaisena.
Inssialalle Amk. Rukoilen että pääsisin sisään. En jaksa tätä rumbaa taas ensvuonma.
Uskon mahdollisuuksiksi! Enemmän kuin omiini rakennusinsinööriksi, 14. Sija ja 13. Sija Turun AMK. Myös ei-ensikertalainen.
Tänä vuonna edelliseen verraten on kyllä varasijat liikkuneet todella vähän. Viimeistään 7. päivä luulisi alkavan tapahtua enemmän.
Edelleenkään ei ole opintopolku liikkunut päiviin, vaikka omille aloille vielä runsaasti paikkoja vastaanottamatta.
Gcgjcmk kirjoitti:
Edelleenkään ei ole opintopolku liikkunut päiviin, vaikka omille aloille vielä runsaasti paikkoja vastaanottamatta.
Joo ei mullakaan ole vaikka vipusen mukaan viä ihan reilusti paikkoja vastaanottamatta.
Omalle alalle ei juurikaan oltu otettu paikkoja alun jälkeen vastaan, nyt eilen kuitenkin oli vastaanotettujen paikkojen määrä noussut kuudella. Silti vielä on n.15 paikkaa vastaanottamatta :)
On kyllä masentavaa, miten vähän nuo varasijat ovat liikkuneet. Haen nyt toista vuotta tokakertalaisena ja ajattelin, että tänä vuonna ehkä pääsisin sisään kun pääsykoekin meni hyvin, mutta en enää oikein jaksa uskoa, kun varasijat eivät liiku mihinkään! Tietysti mitä vaan voi vielä tapahtua enkä ole varasijoissa edes suhteellisen kaukana... No, syksyllä uutta matoa koukkuun.
Vierailija kirjoitti:
Tänä vuonna edelliseen verraten on kyllä varasijat liikkuneet todella vähän. Viimeistään 7. päivä luulisi alkavan tapahtua enemmän.
Monet ei ota paikkaa heti vastaan kun aikaa on 14.7 asti ottaa se paikka
Vierailija kirjoitti:
On kyllä masentavaa, miten vähän nuo varasijat ovat liikkuneet. Haen nyt toista vuotta tokakertalaisena ja ajattelin, että tänä vuonna ehkä pääsisin sisään kun pääsykoekin meni hyvin, mutta en enää oikein jaksa uskoa, kun varasijat eivät liiku mihinkään! Tietysti mitä vaan voi vielä tapahtua enkä ole varasijoissa edes suhteellisen kaukana... No, syksyllä uutta matoa koukkuun.
Viimekerralla varasijat liikuivat melkein joka ikinen päivä mut nyt ku olen tosi lähellä päästä varasijan kautta sisään ei liikunut ollenkaan ja eikä tuntuu, että tulisi liikkumaan enää. Mulla on tosi pettynyt olo.
Ei kannata olla vielä pettynyt. Voi ihan kohta tulla päiviä, jolloin varasijoissa tapahtuu yhdessä päivässä tosi isoja muutoksia!
Onko kellään opintopolku päivittynyt tänään?
Onko kellään liikkunut varasijat eilen tai tänään?
Ei liiku ei, kakkosvarasija paikkoja 12 joista 9 vastaanotettu.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä10253 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla päivitty opintopolku, nyt on mahdollista ottaa kakkosvalinta vastaan
Päätin että teen kaikkeni että pääsen ekalla hakukerralla sisään. Ei tässä iässä jaksa montaa vuotta hakea. Kannatti nähdä vaiva. 😍Eli mitä teit?
Otin matikan valmennuskurssin ja harjoittelin sitä ahkerasti. Ja harjoittelin niitä päättelytaidon tehtäviä myös.
Tiesin etukäteen että ne on mulle vaikeat kun en oo matikkaa laskenut yhtään sitten 2002 ylppäreiden..
Töitä tehdessä kuuntelin pari kirjaa enkuksi ihan vaan verestykseksi.
Päätin että teen kaikkeni että pääsen ekalla hakukerralla sisään. Ei tässä iässä jaksa montaa vuotta hakea. Kannatti nähdä vaiva. 😍