AMK YHTEISHAKU KEVÄT 2023
Niin se taas alkoi.. ja opintopolku kaatui :)
Jospa ennen töihin lähtöä pääsisi laittamaan haut sisään!
Kommentit (2176)
Vierailija kirjoitti:
Nyt toimi Vipunen, onko kellään päivittynyt opintopolku? :D
Ei oo ainakaa mulla päivittyny opintopolku
Mulla liikkunut kaks pykälää viikonlopun aikana 4. -> 2. Varasijaan. Jännäksi menee !!!
Voiko tuohon vipuseen nyt varmasti luottaa, että on ajantasalla? Vkl aikaan varasija muuttu 8-->4, ja ensisijaisille hakijoille laskujen mukaan pitäs olla paikkoja enää 7. Jos siis vipunen on ajantasalla tälle päivää.
Pohdin vain että oonko tuon 7 sisään pääsevän joukossa vai jäänkö todellisuudessa 1. varasijalle.
Vierailija kirjoitti:
Voiko tuohon vipuseen nyt varmasti luottaa, että on ajantasalla? Vkl aikaan varasija muuttu 8-->4, ja ensisijaisille hakijoille laskujen mukaan pitäs olla paikkoja enää 7. Jos siis vipunen on ajantasalla tälle päivää.
Pohdin vain että oonko tuon 7 sisään pääsevän joukossa vai jäänkö todellisuudessa 1. varasijalle.
Ensisij. Oli siis 57 ottanut vastaa, ja koulun sivuilla lukee että niitä otetaan 64.
Ite oon varasijja 1. Diakiin Sosionomiksi. Aamulla soitin kyseiseen kouluun ollessani varasijalla 2, että miltä näyttää onko mahiksia. Sillon sanoivat että kaksi on vastaanottamatta paikkaa. Ahdistaa.
Vierailija kirjoitti:
Ite oon varasijja 1. Diakiin Sosionomiksi. Aamulla soitin kyseiseen kouluun ollessani varasijalla 2, että miltä näyttää onko mahiksia. Sillon sanoivat että kaksi on vastaanottamatta paikkaa. Ahdistaa.
Hei pitäsköhän itekkin soittaa koska varasijalla 1. edelleen. Taidan testata ja katon mitä sanovat :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei pitäsköhän itekkin soittaa koska varasijalla 1. edelleen. Taidan testata ja katon mitä sanovat :)
Huh! Just ehdin soittaa koska heinäkuussa puhelinpalvelu sulkeutuu jo yhdeltä. On kuulemma vielä muutama joille tarjottu paikkaa mutta eivät ole ottaneet paikkaa vastaan koska odottavat ylempien hakukohteiden tuloksia. Eli ihan hyvin voi vielä viikon verran päästä sisään! Sanoivat, että ilmoitus tulee melkeempä heti kun on päässyt. Huhhelihui kun on jännää :D T. Hätähousu
Olen 15 varasijalla, ei varmaankaan ole toivoa päästä sisään. Mutta ei se mitään, syksyllä uusi haku! :D
Vierailija kirjoitti:
Sain opiskelupaikka ja nyt täytyy muutta Kouvolaan, mutta ei vaan löytyy sopiva asunto. Nyt mua ärsyttää että miks otin paikan vastaan ja menetin ensikertalaisuuteni😫😭
Minkälaista asuntoa etsit? Löysin ainakin heti kaksion ja kolmion, jotka on 15min kävelymatkan päässä Kouvolan kampukselta..
Kellään mitään muutoksia tänään ?
Vierailija kirjoitti:
Kellään mitään muutoksia tänään ?
Ei oo tullu muutoksia :(
Ei Vipuseen eikä Opintopolkuun näy muutoksia.
Varasijalla 1 sosionomiks kokkolaan, vähän kyllä nitkkettää jos en pääse :') Mää en osannu sitä vipusta käyttää nii nyt mennää pyhällä hengellä eteenpäin.
Joo, kai se on hyväksyttävä että rannalle jäätiin toiskertalaisena. Toinen varasija pisteillä 73.xx ja alin valittu 61.xx. Hieman pännii, mutta minkäs teet.
Kumpi noista on nyt tälleen illalla ajantasalla vipunen vai opintopolku? Jos vipunen on nyt päivittynyt, niin tarkottaako että huomenna on opintopolussa muutoksia?
Päivällä ei opintopolku päivittyny mut nyt illalla vipunen päivitty.
Minulla ei ainakaan ole päivittynyt opintopolku, tai sitten pisterajat eivät ole muuttuneet missään hakukohteessa...
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ainakaan ole päivittynyt opintopolku, tai sitten pisterajat eivät ole muuttuneet missään hakukohteessa...
Sama homma 😓
Arvatkaa kuka ei pääse kouluun ;)
Joo ei ole liikkunut varasijat juuri mihinkään suuntaan.
Nyt toimi Vipunen, onko kellään päivittynyt opintopolku? :D