Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nata Salmela mainostaa lapsiperheiden aurinkolomaa, hintalappu 5500€

Vierailija
15.03.2023 |

Yksi viikko Kanariansaarilla luksushotellissa, kaksi aikuista ja kaksi lasta. Olemme ihan normituloisia mutta ei meillä silti ole laittaa tuollaista summaa viikon reissuun.

Kommentit (212)

Vierailija
1/212 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi jätettiin lapset hankkimatta. Me tultiin miehen kanssa juuri viikon aurinkolomalta Seychelleiltä ja se maksoi 4000 per henkilö. Ajattele, jos olisi vaikka kaksi lasta niin tuo olisi maksanut 16000 euroa. Tai sitten pitäisi alentua käymään Kanarialla...

Voi se mieli vielä muuttua niin kuin kuuluisalla velalla natalialla

Vierailija
2/212 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa voi elää sosialistisesta valtiovallasta ja kovasta verotuksesta huolimatta siedettävää lämsimaista ellämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/212 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nykyään retroa käydä kanarialla?

Vierailija
4/212 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi jätettiin lapset hankkimatta. Me tultiin miehen kanssa juuri viikon aurinkolomalta Seychelleiltä ja se maksoi 4000 per henkilö. Ajattele, jos olisi vaikka kaksi lasta niin tuo olisi maksanut 16000 euroa. Tai sitten pitäisi alentua käymään Kanarialla...

Ja sit menitte matkan jälkeen kotiin Porvooseen? Tämä ei ollut edes hauska.

Vierailija
5/212 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetusti tämä vaikuttaja elää taloudellisesti eri maailmassa kuin tavan tallaaja. Ei varmaan hänelle tunnu missään, kun taas kohdeyleisönsä ei pysty tollaista kustantamaan.

Vierailija
6/212 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nolo ja huono provo

Vierailija
7/212 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nykyään retroa käydä kanarialla?

Ainakin kahden lapsen kanssa helppo ja suhteellisen takuulämmin kohde matkustaa lähelle, jos lomaa ei ole pitkään.

Vierailija
8/212 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mars haluaa vain huomiota jolla saa elantonsa.

Yäk

Vierailija
9/212 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnetusti tämä vaikuttaja elää taloudellisesti eri maailmassa kuin tavan tallaaja. Ei varmaan hänelle tunnu missään, kun taas kohdeyleisönsä ei pysty tollaista kustantamaan.

Sillä on vähän eri geenit. Isosti ja paljon mulle. Viis muista kunhan saan huomiota.

Vierailija
10/212 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainostaa myös sitä, että köyhänäkin oli ihan kivaa

Vierailija
11/212 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä on vähän eri geenit. Isosti ja paljon mulle. Viis muista kunhan saan huomiota.

Ihan hyvä, että pitää ääntä. Esim. sen puolesta, että varhauskasvatustyönteijöiden liittojen tulisi yhdistää voimansa, jotta alalle saataisiin jotain järkeä.

Vierailija
12/212 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en seuraa tota blogia enää, ihan joka ikinen postaus on pelkkää mainosta, överikaupallisuus etoo. En voi tajuta, kuka vapaaehtoisesti valitsee lukea pelkkää mainosta? Sehän on ku tilais naistenlehden, missä ei oo artikkeleita ollenkaan?

Vierailija
13/212 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ap tuossa nyt sua oikeasti häiritsee ? Nata menee viikoksi perheensä kanssa lomalle ? Kun eihän kaikkien tarvitse mennä Kanarialle ? Kai ? ja kaikki ihmiset eivät tienaa yhtä paljon ? Vai ?

Vierailija
14/212 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nolo ja huono provo

Luulet, että kukaan suomalainen ei voi käydä Seychelleillä lomalla? Ei kaikki ole tyhjätaskuja. Samassa hotellissa oli kaksi muutakin suomalaispariskuntaa, toinen häämatkalla ja toinen vanhempi lapseton pariskunta niinkuin mekin. Kaikki oltiin varattu matka saman matkatoimiston kautta, joten siksi oli tuollainen "suomalaishotelli".

Vierailija
15/212 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä, että pitää ääntä. Esim. sen puolesta, että varhauskasvatustyönteijöiden liittojen tulisi yhdistää voimansa, jotta alalle saataisiin jotain järkeä.

Oho, miten hieno ajatus, ei vähääkään populismia, puhdasta konkretiaa huokuu tämä ääni... miten multa on voinut mennä ohi tämä kuuluva ääni? Onko jäänyt minä-minä-upea-rikas-menestyjä-parempi-ihminen äänen alle...

Eri

Vierailija
16/212 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en seuraa tota blogia enää, ihan joka ikinen postaus on pelkkää mainosta, överikaupallisuus etoo. En voi tajuta, kuka vapaaehtoisesti valitsee lukea pelkkää mainosta? Sehän on ku tilais naistenlehden, missä ei oo artikkeleita ollenkaan?

Mä en seuraa blogiaan enkä instaansa jos semmoinen on, mutta seuraan podcastia, jota pitää toisen sijoittajan kanssa ( podcast ei keskity sijoittamiseen). Välillä oon Natan kanssa täysin eri mieltä, mutta monissa asioissa hänellä on hyviä ajatuksia, esim. aiemmin mainittu varhaiskasvatus, jossa itse työskentelen)

Vierailija
17/212 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ap tuossa nyt sua oikeasti häiritsee ? Nata menee viikoksi perheensä kanssa lomalle ? Kun eihän kaikkien tarvitse mennä Kanarialle ? Kai ? ja kaikki ihmiset eivät tienaa yhtä paljon ? Vai ?

Luulen ettei kukaan saa tosta blogista tippaakaan hyvää mieltä vaan ne harvat vähäiset seuraajat odottavat vesi kielellä että saisivat vihiä jostain epäonnesta, tuleeko ero, ehkä jopa toinen vahinko jonkun randomin tinder-miehen kanssa ja "uu-uuu kaikki on niin hyvin, olkaa kateellisia!"

Se vaikuttaa olevan natan ihan ainoa todellinen viihdearvo. Ei kukaan normaali sitä seuraa, pelkästään ne jotka kärkkyy milloin pääsee pasltailemaan paskaa

Vierailija
18/212 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho, miten hieno ajatus, ei vähääkään populismia, puhdasta konkretiaa huokuu tämä ääni... miten multa on voinut mennä ohi tämä kuuluva ääni? Onko jäänyt minä-minä-upea-rikas-menestyjä-parempi-ihminen äänen alle...

Eri

ihminen, joka tietää miten asialle saa näkyvyyttä on hyvä pitämään meteliä asiasta. Noteerattiin Päämedioita myöten

Vierailija
19/212 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

ihminen, joka tietää miten asialle saa näkyvyyttä on hyvä pitämään meteliä asiasta. Noteerattiin Päämedioita myöten

Ei sitä noteerattu. Ainoa mikä jäi kenenkään mieleen oli korkeintaan et natan muksu käy yksityisessä päiväkodissa, mitä kai mainosti tottakai. Jos kuuntelet podcstia niin käsityksesi natan näkyvyydestä on vääristynyt. Toki omasta mielestään hän on vaikuttaja.

Vierailija
20/212 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole varaa, matka ei ole tarkoitettu teille, ap. Miksi ihmeessä teillä pitäisi olla varaa johonkin, mikä on tarkoitettu varakkaammille? Onko mullakin sitten samalla persun logiikalla oikeus tuohon reissuun, kun saan eläkettä tonnin kuussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi