Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nata Salmela mainostaa lapsiperheiden aurinkolomaa, hintalappu 5500€

Vierailija
15.03.2023 |

Yksi viikko Kanariansaarilla luksushotellissa, kaksi aikuista ja kaksi lasta. Olemme ihan normituloisia mutta ei meillä silti ole laittaa tuollaista summaa viikon reissuun.

Kommentit (212)

Vierailija
21/212 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes seuraatte tällaisia "vaikuttajia"? Jotenkin tuntuu että tällaisten seuraajakunta koostuu aivottomista lauman mukana juoksijoista, jotka eivät osaa itse muodostaa mitään mielipiteitä vaan aina pitää olla joku esikuva ja "vaikuttaja", jolta ne voi sitten omaksua.

Vierailija
22/212 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnetusti tämä vaikuttaja elää taloudellisesti eri maailmassa kuin tavan tallaaja. Ei varmaan hänelle tunnu missään, kun taas kohdeyleisönsä ei pysty tollaista kustantamaan.

Sillä on vähän eri geenit. Isosti ja paljon mulle. Viis muista kunhan saan huomiota.

Ihan hyvä, että pitää ääntä. Esim. sen puolesta, että varhauskasvatustyönteijöiden liittojen tulisi yhdistää voimansa, jotta alalle saataisiin jotain järkeä.

Oho, miten hieno ajatus, ei vähääkään populismia, puhdasta konkretiaa huokuu tämä ääni... miten multa on voinut mennä ohi tämä kuuluva ääni? Onko jäänyt minä-minä-upea-rikas-menestyjä-parempi-ihminen äänen alle...

Eri

ihminen, joka tietää miten asialle saa näkyvyyttä on hyvä pitämään meteliä asiasta. Noteerattiin Päämedioita myöten

Ei sitä noteerattu. Ainoa mikä jäi kenenkään mieleen oli korkeintaan et natan muksu käy yksityisessä päiväkodissa, mitä kai mainosti tottakai. Jos kuuntelet podcstia niin käsityksesi natan näkyvyydestä on vääristynyt. Toki omasta mielestään hän on vaikuttaja.

Minusta taas vääristyneeltä kuulostaa se, että seurataan jotain sillä ajatuksella, että halutaan haukkua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/212 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
24/212 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka vielä käy aurinkolomilla, saati lasten kanssa, kun on varsin hyvin tiedossa auringonoton negatiivinen vaikutus terveyteen. Aurinkolomat missä tahansa, Kanarialla tai Seychelleilla, ovat niin last season.

Vierailija
25/212 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on edullinen lomapaketti. Meidän perheellä meni tuplasti tuo.

Vierailija
26/212 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnetusti tämä vaikuttaja elää taloudellisesti eri maailmassa kuin tavan tallaaja. Ei varmaan hänelle tunnu missään, kun taas kohdeyleisönsä ei pysty tollaista kustantamaan.

Sillä on vähän eri geenit. Isosti ja paljon mulle. Viis muista kunhan saan huomiota.

Ihan hyvä, että pitää ääntä. Esim. sen puolesta, että varhauskasvatustyönteijöiden liittojen tulisi yhdistää voimansa, jotta alalle saataisiin jotain järkeä.

Oho, miten hieno ajatus, ei vähääkään populismia, puhdasta konkretiaa huokuu tämä ääni... miten multa on voinut mennä ohi tämä kuuluva ääni? Onko jäänyt minä-minä-upea-rikas-menestyjä-parempi-ihminen äänen alle...

Eri

ihminen, joka tietää miten asialle saa näkyvyyttä on hyvä pitämään meteliä asiasta. Noteerattiin Päämedioita myöten

Ei sitä noteerattu. Ainoa mikä jäi kenenkään mieleen oli korkeintaan et natan muksu käy yksityisessä päiväkodissa, mitä kai mainosti tottakai. Jos kuuntelet podcstia niin käsityksesi natan näkyvyydestä on vääristynyt. Toki omasta mielestään hän on vaikuttaja.

Minusta taas vääristyneeltä kuulostaa se, että seurataan jotain sillä ajatuksella, että halutaan haukkua.

Joo siksipä en varsinaisesti seuraa muuta kuin otsikot mihin törmää

Vierailija
27/212 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, mutta Kanarian saaret onkin sellainen suorittavan tason väen lomapaikka. Eivät hinnatkin voi olla siellä liian korkeita.

Vierailija
28/212 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkistä. Täytyypä varata koska edukas.

Vierailija
29/212 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normihinta minusta. Lentojen osuus tuosta on noin 500 euroa per nuppi, hotellille jää hintaa 500 euroa/yö. Kyseessä on varmaan all-in ja huoneita on joko 2 tai yksi isompi perhehuone. Toki Kanarialle pääsee halvemmallakin, mutta miksi kukaan haluaisi lomalla majoittua kehnommin kuin kotona?

Vierailija
30/212 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi jätettiin lapset hankkimatta. Me tultiin miehen kanssa juuri viikon aurinkolomalta Seychelleiltä ja se maksoi 4000 per henkilö. Ajattele, jos olisi vaikka kaksi lasta niin tuo olisi maksanut 16000 euroa. Tai sitten pitäisi alentua käymään Kanarialla...

Olet taas juopotellut läpi yön.

Vierailija
31/212 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, mutta Kanarian saaret onkin sellainen suorittavan tason väen lomapaikka. Eivät hinnatkin voi olla siellä liian korkeita.

No mitä väliä sillä on, eihän yksi lomapaikka koko ihmistä määritä? Mulla on ainakin lomaillessa vähän eri teemoja, välillä kulttuurimatkoja, välillä rentoutumismatkoja (saat, mökit), välillä aikuisten lomia, välillä lasten kanssa... joku lomapaketti sopii johonkin tarkoitukseen, toinen toiseen. Vai kehtaako enää mennä laivalla Ruotsiin kun se on sellainen nuuskanostajien lomapaikka?

Eri

Vierailija
32/212 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan täällä kaikilla laittaa 10k-30k vuodessa yhden lapsen harrastukseen ja jos sitä vähän kyseenalaistaa, on lasten vihaaja. Että ei tuo 5,5k koko perheen loma ole hinta eikä mikään.

Vierailija
33/212 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka vielä käy aurinkolomilla, saati lasten kanssa, kun on varsin hyvin tiedossa auringonoton negatiivinen vaikutus terveyteen. Aurinkolomat missä tahansa, Kanarialla tai Seychelleilla, ovat niin last season.

Onneksi on. Oli ihanaa, kun sai kulkea pitkiä hiekkarannoilla ihan rauhassa ja nähdä muita ihmisiä pelkästään aamiaisella ja illallisella.

- Se Seychellien kävijä

Vierailija
34/212 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

Joo siksipä en varsinaisesti seuraa muuta kuin otsikot mihin törmää

eli klikkiotsikoita lukemalla olet perillä hänestä noin hyvin😌

Vierailija
35/212 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi on. Oli ihanaa, kun sai kulkea pitkiä hiekkarannoilla ihan rauhassa ja nähdä muita ihmisiä pelkästään aamiaisella ja illallisella.

- Se Seychellien kävijä

No se selittyy sillä että kävit siellä keskellä talvea.

Vierailija
36/212 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanarialla on ihan hyviäkin paikkoja ja näkemistä - riippuu tosin siitä mille saarelle menee ja kuinka aktiivinen viitsii olla. Ei sielläkään ole pakko maata uima-altaan reunalla pelkästään ja syödä Suomi-baarissa. Mutta silti itse käyttäisin tuon summan mieluummin johonkin toiseen kohteeseen. Yksi syy ainakin se, että tällaisten kohteiden lennot ovat yhtä tuskaa kun porukka nyt on mitä on, ja samassa koneessa siellä kaikki ovat, maksoipa loma mitä hyvänsä. Hyvällä matkakohteen valinnalla saa miellyttävät lennotkin.

Vierailija
37/212 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanu Putelta rahaa että voi aivopestä suomalaisia

Vierailija
38/212 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten kanssa reissaaminen vaan maksaa, ei voi mitään.

Vierailija
39/212 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä se itse maksa täyttä hintaa vaan promoo tyhmemmille omalla rahalla maksaville

Ja hölmöt menee perässä, sitä on influensserin työ.

Vierailija
40/212 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et säkään ap varmaan ihan terve ole jos seuraat jotain natalia salmelaa

Ei tarvitse häntä seurata, nuo jutut näkyy Aurinkomatkojen ig:ssä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi