Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienten lasten äidit! Kuinka usein käytte tuulettumassa?

Vierailija
24.11.2006 |

Tarkoitan oikein tanssimassa, ystävien kanssa? Tekeekö useammin mieli kuin on mahdollista päästä jonnekin?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin mun kavereillakin on kaikilla pieniä lapsia - kauhee säätäminen aina se uloslähtö kun jos yks pääsis niin toinen ei... : )

Vierailija
2/22 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

useamminkin pääsisin, mutta ei tee mieli.

Lapsi 2,5v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehtiihän sitä sitten kun kasvavat vielä vähän.

Vierailija
4/22 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 lasta

Vierailija
5/22 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli vasta vähän aikaa olen käynytkin tuulettumassa kuopuksen jälkeen, kesällä vielä imetin.

Nyt syksyllä tuntuu että menoja on kertynyt, olen ollut menossa omien kavereiden kanssa tai työkavereidenkin (yksi iso projekti kaipaa tekemistä näin mammalomallakin) kanssa niinkin usein että 2 krt/kk ollaan oltu viihteellä. Ja joulukuussa on vieläkin tiukempi tahti kun on 3 pikkujoulut, yhdet ns. iltapukubileet miehen töiden vuoksi ja yksi pikkujouluristeily avecille oman työn puolesta... hoh hoh.

Ensi vuonna kyllä hidastan tahtia, vaikka kivaa on ollutkin, muksut viihtyy isän kanssa kotona tai isovanhempien hoidossa jos ollaan molemmat samaan aikaan menossa.

Vierailija
6/22 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työssäkäyvä äiti ja haluan viettää vapaa-aikani perheen kanssa :)

Käyn kyllä " tuulettamassa" päätäni päivittäisillä juoksulenkeillä ja jumpassa

se riittää :)

Vierailija
7/22 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

käymään halutessani vaikka joka viikko, niin, että mies jää lapsen kanssa kotiin.

Joskus olen käynyt pari kertaa kuussa ja joskus en ollenkaan. Nyt on taas ollut väliä, koska viime kuussa oli kolmen kaverin synttärit, ja niistä kaksilla tanssittiin aamun asti.

Silloin tällöin (no n.kerran viikossa) lisäksi on arki-iltoina tyttöjen pokeri-iltoja joissa käyn jos huvittaa tai ehtii.

Olen erittäin tyytyväinen. Tekisi varmasti enemmän mieli käydä jos en tietäisi, että pääsisin milloin vain. Miehen ansiota!

Vierailija
8/22 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsisin niin usein kuin haluaisin mutta ei tee mieli.

Vierailija
9/22 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavan kerran käyn ehkä kesällä, koska meillä pieni vauva ja imetän varmaankin vielä pitkälle kevääseen. Esikoinen vajaa 2v ja tuo 1v sitten oli ainoa kerta kun olen hänen syntymänsä jälkeen käynyt.

En siis pahemmin kaipaakaan menoja. Ennen kakkosen syntymää oli tarkoitus käydä vielä syömässä kaverien kanssa, mutta oli niin pahat raskausvaivat että oli helpompi jäädä kotiin. Mihinkään baariin ei sillonkaan tietysti olisi lähdetty.

Vierailija
10/22 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis lapset on mammalla yön.. Joskus lähden jonnekkin, joskus en.. Muuten 24/7 lasten kans..

Vierailija
11/22 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna lähden juhlimaan ystävän järjestämiin pikkujouluihin, lapset 5v, kohta 3v ja 4kk vauva. Ei oo hirveästi juhlamieltä, kun sydäntä kouristaa jättää vauva... Mutta toivottavasti mieli piristyy kun näkee ystäviä ja saa jutella ilman häiriötekiöitä :)

Voihan sen ajatella niinkin että kerrankin isä saa olla lasten kanssa rauhassa, kun en ole neuvojani tuputtamassa.

Vierailija
12/22 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi nyt vuoden ja huomenna bailabaila... tää neito tansii kokoyön :D

Vierailija
13/22 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo, enkä polta, kavereiden kanssa käydään bileissä tanssimassa. Kolme lasta, 8kk-6v.

Vierailija
14/22 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahdet häät ja kahdet polttarit. Huomenna tulee kuudes kerta. Kaks kertaa näistä on lapsi ollut yön hoidossa mummolassa.

Vierailija
15/22 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi alle kaksivuotiasta. Molemmat oikeita tissitakiaisia ja yöheräilijöitä. Viimeksi kävin ulkona kavereitten kanssa tuulettumassa kaksi vuotta sitten.

Vierailija
16/22 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolme lasta

Vierailija
17/22 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä tiheämmin ja välillä harvemmin. Lapset ovat jo 3 ja 6. Noin puolet noista " ulkoiluista" on työkavereiden kanssa ja puolet muuten. Miehen kanssa ulkoilen ehkä kerran vuodessa.

Vierailija
18/22 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

10kk söi öisinkin, olisin tietysti voinut käydä jossain klo 21-02 välillä mutta olisin varmaan pyörtynyt väsymyksestä jo baarin ovella tms ;) Nyt en jaksa kun saa vähän paremmin nukkua - eikä tällä paikkakunnalla ole kyllä kavereitakaan :(

Vierailija
19/22 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 3- vuotiaita molemmat.

Oon käyny 2 kertaa laivalla, kerran vielä kerkeen tänä vuonna.

Baarissa tänä vuonna nelisen kertaa, parit häät ollu.

Pääsen tuleen ja meneen kun tekee mieli mennä pippaloimaan. Miehen kanssa on menty vähemmän, kavereiden kanssa sitäkin enempi.

Tänä vuonna oon tainnu olla enempi viihteellä kuin lasten isukki! :D

Vierailija
20/22 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä mua mikään tanssiminen kiinnosta, voi sitä muidenlaistenkin asioiden kautta päästä tuulettumaan! ;-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä