Mihin sinun kulinarismi perustuu?
Vastaa rehellisesti ja suoraan ilman pelkoa, jos pelkäät niin mene pois aloituksestani kommentoimasta
Kommentit (15)
Omaan makuuni, eli mikä on minusta herkullista. Viis siitä, mitä mieltä muut asiasta ovat. Etenkin "asiantuntijat".
Kieleni, aivojeni ja vartaloni hyviin tuntemuksiin; mielihyvään.
Mielenrauhani vaaliminen joka tilanteessa. Oma rauha ja pätäntöntävalta omasta elämästäni . Itseni hemmottelu. 🥰🥰🥰🥰🌹
Perustuu puhtaisiin makuihin. Pitää löytää raaka-aineen maku. Esim. juhannukseksi ostin valmiiksi maustettua lihaa. Ei kyllä mennyt ollenkaan nappiin. Kukaan ei tainnut tykätä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvään ruokaan, tietenkin.
Höh.
Hyvä ruoka voi olla niukkaravinteista mutta tasapainoitettua jos ymmärtää monipuolisuuden kulinarismistä ja tasapainosta
Jos me ihmiset emme ymmärrä miten ruoat toimii keskenään niin ihmisten älykkyys laskee niin nollalle tasolle että helvetti tulee maan pinnalle
Jos vaikka poltat vahvaa kannabista niin totta helvetissä syöt puhtaampaa ruokaa mitä kannabis on tai sitten täytät epäterveellisellä ruoalla itsesi että kannabis tuhoutuu kehostasi
Annoin nyt esimerkin että miten ei pidä pelätä kannabinistejä
Älkää pelätkö, älkää käyttäkö huumeita
Puhtaat ainekset ruuassa, eli ei eineksiä, sokerisiirappeja tai muuta tulehdusta ruokkivaa prosessoitua skeidaa, jota ruuaksi kutsutaan. Terveys siinä kaiketi taustalla. Sen kyllä huomaa, jos tästä lipsuu eli tulee aika kamala olo.
Vierailija kirjoitti:
Pilluni huuliin
Tuollainen kirjoittaminen on rikollista
Vierailija kirjoitti:
Minullakin perustuu pillulle toimintani keittiössä.
Minua ei kiinnosta tekosyysi miksi teit tuollaisen kommentin, olet roskaa minulle
Kertoisitko ensin omat perusteesi.
Suolan, hspon ja makean tasapainoon. Hyvin valmistettuun.
Vierailija kirjoitti:
Kertoisitko ensin omat perusteesi.
Matematiikka eli kertominen perus teellä , anteeksi, joskus en vain ymmärrä mitä ihmiset jonnettavat ESim
Ja minua huolestuttaa se
Ap
En halua nyt osata avautua, en ole avoin joistain asioista kaikille, jotkut asiat pitää ansaita ja näiden kommenttien perusteella ette ansaitse edes yhtä riisinjyvää
Hyvään ruokaan, tietenkin.
Höh.