Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin sen mallin Saimi Nousiaisen lastenlääkäriasema Ruusulassa, käyköhän se ja yleensä muut julkimot

Vierailija
24.11.2006 |

yksityisissä neuvoloissa, oli muuten tosi tyylikäs ja hoikka, ja tosi pirteä, pikku vauveli nukkui kun puki sille päälle odotustilassa

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muka miehensä kanssa Ranskassa eikös se äijä tee siellä duunia. Sitten kuiteskin muija pörräää Suomessa, synnytti täällä ja on nähty lääkäriasemalla.

Lentääkö se päivittäin Suomen ja Ranskan välillä. Onko Saimi todellinen vai vitsi?

Ps. Oliko sillä korkkarit jalassa? Oliko sillä kulmakarvoja vai ei? Minusta se on typerän näköinen kun ei ole kulmakarvoja. Freud voisi lausua tästä jotain.

Vierailija
2/3 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootte säälittäviä:DD.

Ja Savonsanomissa " kehui" Sillä,e ttä kun koko raskauden ajan hänelle on hoettu miten noin kapeasta lantiosta ei voi synnyttää ja noin olemattomilla rinnoilla ei voi imettää. Ja kuinkas sitten kävikään alatie synnytys sujui hienosti ja imetyskin lähtenyt hyvin käyntiin.

Te olisitte varmasti toivonut sektiota ja raskauden jälkeistä masennusta tms. jotta olisitte päässeet sanomaan ,että mitäs minä sanoin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ootte säälittäviä:DD.

Ja Savonsanomissa " kehui" Sillä,e ttä kun koko raskauden ajan hänelle on hoettu miten noin kapeasta lantiosta ei voi synnyttää ja noin olemattomilla rinnoilla ei voi imettää. Ja kuinkas sitten kävikään alatie synnytys sujui hienosti ja imetyskin lähtenyt hyvin käyntiin.

Lantion ulkomitathan ei suoraan kerro mitään niistä sisämitoista, jotka synnytyksessä ratkaisee. Mullakin on takapuoli kokoa 34-36 ja pullauttelen yli nelikiloisia vauvoja kuin tyhjää vaan. Ja tuota rintajuttuakin olen kuullut ihan tarpeeksi, jopa oma äiti jolta nämä A-kuppiset olen perinyt sanoi ettei niillä voi imettää, ei riitä maito, ei hänelläkään riittänyt. No onpa vaan riittänyt...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi