Everything Everywhere All at Once
Kommentit (84)
Ei kannata, netistä näkee ilmaiseksi.
Hyvä oli, mutta ei kai enää missään pyöri kun noin vuosi sitten oli teattereissa?
Ärsyttää vaan Yeohin "to all girls who look like me" -kiitospuheet. Nainen on aivan älyttömän kaunis ja 60-vuotiaana paremman näköinen kuin suurin osa 30-vuotiaista.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä oli, mutta ei kai enää missään pyöri kun noin vuosi sitten oli teattereissa?
Ärsyttää vaan Yeohin "to all girls who look like me" -kiitospuheet. Nainen on aivan älyttömän kaunis ja 60-vuotiaana paremman näköinen kuin suurin osa 30-vuotiaista.
Se tarkoitti itäaasialaisia tyttöjä ja naisia. Yksi jatkuva itkun aihe Yhdysvalloissa on sarjojen ja Hollywoodin vähäinen aasialaisedustus.
Kannattaa. Oikeasti hyvä leffa jossa on paljon toimintaa mutta jää hyvä mieli pitkäksi aikaa. Suosittelen!
" Itkun aihe" kuulostaa ikävästi asian vähättelyltä. On oikeasti iso juttu, että ensimmäinen aasialaistaustainen nainen voitti pääosasta Oscarin.
Mä en tykännyt, mutta scifi ei ole mun juttu ollut koskaan. Ehkä.oon rajoittunut.
Kaikkein ärsyttävintä Oscareissa on noi luota itseesi ja uskalla unelmoida isosti, kaikki on mahdollista puheet. Ihan kun toi olis mahdollista muillekin kuin todella pienelle osapromillelle maapallon väestöstä.
Vierailija kirjoitti:
Helvetin sekava ja rasittava.
Ja pitkä. Koko sisältö oli kyllä tullut selväksi jo nimestä, mutta silti sitä alleviivattiin 2,5 tuntia vaikka mitään uutta ei alun jälkeen aiheeseen ollut lisättävää. Todella typerä elokuva.
Uskallanko näin anonyymisti tunnustaa: lähdin kesken pois.
Sen pohjalta mitä nyt Oscareita seurattiin, minä ja mieheni halutaan nähdä lähinnä se irlantilainen Banshees, joka jäi ilman palkintoja. EEAAO ei oikein kiinnosta.
En olisi valmis maksamaan elokuvalippua.
Imasin netistä ja paska leffa. Oscarit jaettiin väkisin tyypeille tossa loskassa. Tuli mieleen, että ura ollu hieno, niin siksi saivat pystit.
Sitä voikin sitten miettiä että annettiinko Oscar parhaimmalle näyttelijälle vai koska piti vihdoin saada ''asian rep''. Omalla kohdallani Oscarit on menettäneet kiinnostavuutensa jo vuosia sitten.
Vierailija kirjoitti:
" Itkun aihe" kuulostaa ikävästi asian vähättelyltä. On oikeasti iso juttu, että ensimmäinen aasialaistaustainen nainen voitti pääosasta Oscarin.
Eikö sen pitäisi mennä niin että paras voittaa etnisyydestä huolimatta?
Vierailija kirjoitti:
Sen pohjalta mitä nyt Oscareita seurattiin, minä ja mieheni halutaan nähdä lähinnä se irlantilainen Banshees, joka jäi ilman palkintoja. EEAAO ei oikein kiinnosta.
Banshees on loistava LOL. Se on niin veeetun huvittava ettei järkeä. Jos tykkää In Bruges leffasta, niin tämä on samaa kamaa. Farrel ja Gleeson tosiaan osaaa tehdä kahden komediaa. Alkukohtaus on mahtava siinä. Mitä se siellä tekee, Juo kaljaa ja polttaa röökiä., Sit kaikki on, että se juo kaljaa ja ei halua olla enää sun ystävä. LOL. Sit farrel menee kysyy miks ei olla enää ystäviä ja leffa alkaa. Mietin, että paljon ne on ite nauranut tehdessä leffaa. Siinä ilmeet ja eleet tulee esiin.
Oscar-gaalassa miljonäärit jeesustelee typeryyksiä. Ketä kiinnostaa. Ymmärtäisivät edes hävetä idioottimaisuuksiaan.
Huono leffa ja se että Jamie Lee Curtis on leffassa oli vaan aasialaisten markkina kikka, aika vähän sitä näytetään.