Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Venlafaxin ja hikoilu

Vierailija
14.03.2023 |

Aloitin venlafaxinin muutama kuukausi sitten ja samoihin aikoihin alkoi aivan järkyttävä hikoilu. Lisäksi hiki haisee aivan kamalalta, eikä ollenkaan normaalilta. Onko muilla tällaista? Hikoilen siis jo vaatteiden päälle pukemisesta. Mietin pitäisikö lopettaa lääkkeen käyttö..

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas varmaan jokin masennuslääke. Voisitte tänne listata kaikki masennuslääkkeet joita syötte niin saataisiin pitkä ketju.

Vierailija
22/31 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas varmaan jokin masennuslääke. Voisitte tänne listata kaikki masennuslääkkeet joita syötte niin saataisiin pitkä ketju.

Taidat olla juuri sellainen ihminen, joka on ollut edesauttamassa yhden, jos ei usemmankin masennuksen puhkeamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hikoilin todella paljon venlafaxinia käyttäessäni. Tästä on jo aikaa, mutta hyvin muistuu mieleen, kuinka piti talvitakkiakin ulkona pakkasella avata. Venlafaxinista pääsee kyllä eroon. Vaatii kärsivällisyyttä, koska vie aikaa.

Vierailija
24/31 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut saman, aiemmin en ole juurikaan hikoillut. Mulla hikoilu on lisääntynyt erityisesti nivusissa ja on pitänyt alkaa käyttää pikkuhousunsuojia, ettei olisi koko ajan läpimärät housut. Ei siis ole emättimestä tulevaa märkyyttä, heti kuitenkin joku tulee hihittelee.

Oletko huomannut, että hiki haisisi jotenkin erikoiselta? Haistan siis itse hikeni ja voin kuvitella, että haisen muiden nenään aivan pultsarilta

Mä lopetin Venlan kun aloin haisee pistävälle juopolle ja jos istui johonkin niin hikoili niin paljon että siihen jäi läikkä pepusta. Todella noloa , haisin ihan hirveältä ja pupillit oli lautaset,lisäksi väsytti ja oksetti niin ei kiitos.

Vierailija
25/31 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venlafaxin 75mg ja kovaan hikoiluun.

"Termostaatti" on rikki, hikoilen kesällä ja työskennellessä. Talvella palelen.

Nyt 5pv takana. Turvotus läksi sormista. Ei oireita. Vaikuttaa että veri kiertää paremmin sormissa ja varpaissa. Ei tartte hanskoja sisällä. Krampit palasi jonkin verran, kesäisin kärsin niistä runsaan hikoilun vuoksi.

Kesä näyttää mitä tulee. Kesän käytin uutta hormoonitonta vaihdevuosilääkettä. Esti krampit. Hikoilin kyllä. Hinta yli 80€/kk

Joudun ottamaan suolaa kramppeihin, nyt ja ennen tuota uutta lääkettä.

Vierailija
26/31 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö Lainee.n Antin kertoa taas totuus tästäkin. Masennuslääkkeillä ei ole tehoa, vaan ainoastaan haittavaikutuksia.

Liikunta on tehokkain apu masennukseen ja tietysti hyvät ihmissuhteet.

Vierailija
27/31 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hikoilitko myös peräsuolesi ulos kolostaan?

Vierailija
28/31 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko vähän yksinkertainen?

Vierailija
29/31 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo "vannehtiva" tunne rintakehän ympäri.

Pallea? Hengitys helpottunut. Ikään kuin saisi hengitettyä isommin.

Vierailija
30/31 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tulla karseita ilmavaivoja kans.

Vierailija
31/31 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla venlafaxin 225 mg ja kärsin itse lähinnä yöhikoilusta. nukkumaan mennessä tuntuu et oon ihan jäässä, mut aamulla saatan herätä aivan läpimärkänä hiestä. hikeä on eniten nivusten alueella. välillä lakanoihin jää valtava märkä läntti, joka näyttää siltä että oisin laskenu alleni. haisee kuitenkin hieltä, niin kuin minäkin joka aamu navasta alaspäin. vaihdan lakanoita normaalia useammin ja silti on kokoajan likainen olo, kun kohta ne on taas hiessä.. en millään haluis vaihtaa taas lääkettä, kun muuten venla sopii niin hyvin mulle.. pitäisi varmaan käyttää jotain pyyhettä alla, mutta olen liian aistiyliherkkä sellaiseen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan