Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkoholin pois jättämisen jälkeen jatkuvasti aivan hirveä nälkä!

Vierailija
14.03.2023 |

Voisin syödä koko ajan jotain. Kova nälkä.
Nyt olen syönyt sitä mitä kaapista löytyy eli ei kovin terveellistä ruokaa (esim. pasta jne) mutta huomenna kun saan rahaa käyn hakemassa juureksia, kasviksia, hapankaalia ja lihaa.

Nyt vaan ruoka on mielessä. Parempi kai sekin kun alkoholi ja epäterveellinen ruoka siihen päälle kun krapuloissaan ei välitä mistään.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholissa on paljon kaloreita, olet poistanut ne ruokavaliostasi. 

Nyt kannattaa syödä hyvin ja monipuolisesti.

Vierailija
2/9 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas alkoholin juominen aiheutti sen, että söin kaikki kaapit tyhjiksi. En voi enää juoda, koska lihon näiden syömisorgioiden takia. Ilman alkoholia syön kohtuullisesti ilman ongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä mietin itekin, tavoitteena monen kuukauden tauko ja nyt tekis mieli poppareita, nuudeleita jne. Jestas miten kauhee nälkä :(

Vierailija
4/9 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runsaaseen alkoholinkäyttöön liittyy usein se, että ravitsemustila ei ole kunnossa. Kun juomisen lopettaa, nälkä voi johtua osittain siitäkin, että elimistö alkaa vaatia niitä ravintoaineita, joista on ollut puutosta.

Vierailija
5/9 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholin kalorit ovat pois, joten on luonnollisesti enemmän nälkä. Kannattaa tuoda ruokavalioon terveellisten kasviksien lisäksi hyviä hiilareita, proteiinia ja rasvaakin, valitsee vain oikein, esim. lohi, jos kukkaro kestää. Kasvikset yksinään eivät pidä nälkää poissa.

Vierailija
6/9 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ihan sama. Yksinkertaisesti vaan päätin, että syön tasan kolmesti päivässä ja suhteellisen terveellisesti eli erilaisia salaatteja, kasvisgratiinia, rahkaa marjoilla, ruisleipää jne. jne. Ja tietenkin pienehköt annoskoot. Sen sijaan join paljon vissyä, kahvia, teetä, mehuja, smoothieita. Parissa viikossa tasaantui ja ruoan himo katosi. Tsemppiä sulle 🙂

Vierailija
7/9 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on usein muutaman päivän putken jälkeen valtava nälkä pari päivää. Kyllä se siitä tasoittuu.

Vierailija
8/9 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti en lihoisi

Vierailija
9/9 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Tuosta se sitten johtuukin.

Taidanpa lähteä konjakkiostoksille