Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sotilas tappoi vauvan, jonka synnytyksen jälkeen vaimo kuoli

Vierailija
24.11.2006 |

http: //www. cnn. com/2006/LAW/11/23/marine. baby. ap/index. html

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo synnytti lapsen, kuoli synnytyksen jälkee -> sotilasisä tappoi vauvan.

Vierailija
2/8 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotilas tappoi vauvan, jonka synnytyksen jälkeen vaimo kuoli.

Ei mitään logiikkaa. Ei kronologisesti eikä muutenkaan, tapahtumat eivät ole aikajärjestyksessä. Lisäksi " vauva, jonka synnytykseen" viittaa siihen, että vauva olisi synnyttyänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hyvin siitä ymmärsi, mikä oli kysymyksessä. Tarviiiko aina alkaa nälvimään??

Vierailija
4/8 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkaa edellinen..

Vierailija
5/8 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voi elämä!!11 Piti käydä ostamassa punaviinii illax, mut eihän siel ollu muuta kun jotain vanhoja litkui. Kuka hullu maksaa 30 euroo jostain viinipullost, joka on tehty 1998 hei!!!!!111

Sit kun mä menin kysyyn kassalta et mis on uudemmat viinit, niin se läski lindexin vaatteis kehtas viel kattoo mua kun jotain hulluu, vaix mulla sentään oli BURBERRyn ruutuosi vaatteet ja laukku!!!1111 Mä en tajuu kuin tollasii korolloilla ajavii taviksii päästetään meidän rikkaitten ja sivistyneitte vestentiläisten joukkooo!!!!!!111

Pitää varmaan mennä hakee Eirasta punkkuu, joka olis pullotettu tänä vuonna!!!!!!111 jos joku tulee jollain kommariskodalla mun tielle, niin mä ajan mun s-mersulla sen kumoon!!!!111

Hyvää viikonloppua av-mamit ;)

Vierailija
6/8 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kenen vaimo kuoli ? Sotilaan vai ? Kuka syntyi vauva vai sotilas ?

Ap on tainnut nukkua äidinkielen tunnilla.

Vierailija
7/8 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotilasisä tappoi vauvan, jonka synnytykseen äiti kuoli,

olisi vähän ymmärrettävämpi

Lyhyesti: Kuwaitissa ja Irakissa sotinut isä kutsuttiin kotiin, koska vaimo oli tajuttomana synnytyksen jälkeen. Äiti oli imettänyt lasta ja kohta sen jälkeen saanut kohtalokkaan aivovaltimonpullistuman ja miehen saavuttua ja annettua luvan koneet sammutettiin. Isä otti lapset hoitaakseen (toinen silloin 15 kk) mutta sekosi jotenkin muutaman kuukauden päästä ja hakkasi kuoliaaksi 3 kk vanhan poikansa. Ísompi lapsi on otettu huostaan.

Vierailija
8/8 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kamala juttu. Vauva, jonka sotilas hakkasi kuoliaaksi, oli 3 kk ja hänellä oli myös 18 kk ikäinen isosisko, joka on nyt otettu huostaan. Vauvalla oli ollut jo lokakuussa käsimurtuma, mutta sosiaalityöntekijät eivät olleet epäilleet pahoinpitelyä.

Huoh :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi