Palkkakuitissa lukee: Maksetaan 11 779,98
Voipi vähän reippaammin shoppailla pitkästä aikaa.
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asuntovälittäjä?
Projektipäällikkö, tuli bonarit.
Projektipäällikkö 🤣
Mulla luki palkkakuitissa 984 euro. Näillä mennään.
Vierailija kirjoitti:
Ok, omassa palkkakuitissa luki 11 779,99.
Panen huomenna ranttaliksi ja ostan litran rasvatonta maitoa Prisman sijaan K-Supermarketista.
Ja loppurahalla sähköä. Siinä se sitten oli.
Meillä ei ole mitään kannustimia, joten me kilpailemme sillä kuka pystyy pysymään yritykessä tekemällä vähiten töitä.....ja melko vähään olen jo päässyt.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun jotenkin voisin varmistua sinusta niin 100€ laittaisin vaikka heti tilillesi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun jotenkin voisin varmistua sinusta niin 100€ laittaisin vaikka heti tilillesi
laita joku hömppä mailisi, niin vastaan omallani (salaisella) ja jos laitat kuvan tuosta 984€ palkkakuista (sinne, illman henkilötietoja, eli haluan nähdä: maksetaan ja verot) niin maksan sinulle vaikka paypalilla vartissa tuon 100€.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on brutto jotain 12000 mutta netto 6600 niin että verottaja ja joku vie aika paljon välistä. Eipä ihme että aika moni elelee sossurahoilla leveästi tekemättä mitään hyödyllistä.
No ota lopputili niin eiköhän se siitä sitten .
Bonarit tuli täälläkin ja palkka tulee olemaan kuun lopussa saman suuruinen kuin AP:lla :)
Ai rahat ei normaalisti riitä ja nyt tuhlaat että taas Enid kuussa peeaa
Sait potkujen yhteydessä erorahaa, joten muista, että tuo huomioidaan myös tulevissa päivärahoissa. Et saa ansiosidonnaista moneen kuukauteen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on brutto jotain 12000 mutta netto 6600 niin että verottaja ja joku vie aika paljon välistä. Eipä ihme että aika moni elelee sossurahoilla leveästi tekemättä mitään hyödyllistä.
Ei kukaan elä sossurajoilla leveästi. Korkeintaan siedettävästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ehkä oudolta, mutta tulen toimeen ok. Kiitos tarjouksesta, mutta kiitos ei.
Onnea AP. Kyllähän sitä itselleen jotain kivaa voi ostaakin ja ihan ansaitusti.
Meillä tulee bonarit maaliskuun ja huhtikuun lopussa. 6000 euroa per laaki tulossa. Meneehän niistä tietty vielä lakisääteiset, mutta ylimääräistä kuitenkin. Normaalisti palkka on 6500 euroa.
rivikoodari
Vierailija kirjoitti:
Sait potkujen yhteydessä erorahaa, joten muista, että tuo huomioidaan myös tulevissa päivärahoissa. Et saa ansiosidonnaista moneen kuukauteen.
Jos noin olisikin käynyt, niin kyllähän osaava tyyppi palkataan samantien pois notkumasta, jos itse on halukas vielä töitä tekemään.
Onpa kateellisia paikalla. Eihän noita ilkeitä kommentteja mikään muu selitä.
Vierailija kirjoitti:
ei tuollaista ainakaan rehellistä työtä tekemällä tienaa. taidat olla joku lakimies, poliitikko tai kauppias
Huijari joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Itse saan pärjätä 500 euron perustuloilla. Ja pärjäilenkin.
Joku sen 500e sulle käärii veroja maksamalla, ap maksaa veroilmaan kymmenelle perustulot.
Juu, en ole kunnan tai valtion palveluksessa, mutta ISON Suomalaisen yrityksen kylläkin. Luultavasti ihan jokainen työntekijä sai osansa.