Palkkakuitissa lukee: Maksetaan 11 779,98
Voipi vähän reippaammin shoppailla pitkästä aikaa.
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on brutto jotain 12000 mutta netto 6600 niin että verottaja ja joku vie aika paljon välistä. Eipä ihme että aika moni elelee sossurahoilla leveästi tekemättä mitään hyödyllistä.
Nii. Mitään rahaahan ei mene esimerkiksi sairaaloiden, maanteiden, lapsiperheiden tai vanhusten ylläpitoon ja koulutkin hienosti pyöriinlukukausimaksulla. Kyllä kaikki mitä sulta menee menee sossupummien ylläpitoon, niiden jotka laiskuuttaan ei mee töihin ja elää yltäkylläistä elämää laiskotellen. Just.
Ne sossupummit ei maksa sairaaloiden, maanteiden, lapsiperheiden tai vanhusten ylläpitoa, ne on pelkkä kuluerä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on brutto jotain 12000 mutta netto 6600 niin että verottaja ja joku vie aika paljon välistä. Eipä ihme että aika moni elelee sossurahoilla leveästi tekemättä mitään hyödyllistä.
Nii. Mitään rahaahan ei mene esimerkiksi sairaaloiden, maanteiden, lapsiperheiden tai vanhusten ylläpitoon ja koulutkin hienosti pyöriinlukukausimaksulla. Kyllä kaikki mitä sulta menee menee sossupummien ylläpitoon, niiden jotka laiskuuttaan ei mee töihin ja elää yltäkylläistä elämää laiskotellen. Just.
Niin no menee reilu 5000€/kk, mutta taidan kuluttaa/käyttää noita palveluita keskimääräistä vähemmän ja en varmasti 5000€:lla kuussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä siinä yleensä on lukenu? Jos et muuten oo päässy shoppailee.
3837,15 lukee normaalisti.
Eli sait nyt yhden, kaksi kämppää lisää myytyä.
En oo mikään kauppias (katso viesti nro 6), vaan hoidin hommani kiitettävästi vuonna 2022.
Aika vähällä teillä palkitaan päällikkötason ihmisiä.
Meillä tuon verran saa bonusta vaikka oon ihan tavan raksainssi työnjohdossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo mikään kauppias (katso viesti nro 6), vaan hoidin hommani kiitettävästi vuonna 2022.
Aika vähällä teillä palkitaan päällikkötason ihmisiä.
Meillä tuon verran saa bonusta vaikka oon ihan tavan raksainssi työnjohdossa.
Höpöhöpö.
Mä oon Kela boy ja kalja maistuu!
Vierailija kirjoitti:
ei tuollaista ainakaan rehellistä työtä tekemällä tienaa. taidat olla joku lakimies, poliitikko tai kauppias
Kerran vuodessa mahdollista ja nyt on pari edellistä vuotta mennyt hyvin. Seuraavan kerran vähän isompi "tilipäivä" on kesäkuussa kun lomarahat maksetaan.
Mietipä AP että kukaan ei usko että yli neljän tonnin liksaa tienaava omaisi sellaisen persoonallisuushäiriön että elvistelisi sillä jossain nettipalstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asuntovälittäjä?
Projektipäällikkö, tuli bonarit.
Itse sain tämän kuun alussa bonusta myöskin...6600€. Olen ollut talossa vasta niin vähän aikaa, joten ihan tyytyväinen saan olla. En ole projektipäällikkö.
Vierailija kirjoitti:
Mietipä AP että kukaan ei usko että yli neljän tonnin liksaa tienaava omaisi sellaisen persoonallisuushäiriön että elvistelisi sillä jossain nettipalstalla.
Jospa ap. ei halua elvistelläkään, vaan hän on vain tyytyväinen, kun ilmeisesti hyvin tehdystä työstä joskus vähän palkitaan ylimääräiselläkin.
Vierailija kirjoitti:
En ole elvistelemässä millään, onhan noissa ip. lehdissä vähän väliä otsikko: "se ja se" paljastaa palkkansa.
Ja tässä, kun et usko....voit laskea bruttopalkan ~19 700 näistä, jos katsot omasta kuitistasi tyel %
https://ai poistatämä jaa.com/QB1hZp
Vierailija kirjoitti:
Kippis sulle, maanantai 🍻🥴
Vierailija kirjoitti:
No minäpä kerroin totuuden ja usko tai älä, pidän työstäni, olen ylpeä työnantajastani ja menen sinne joka aamu mielelläni. Tänäänkin heräsin 5:40 ja olin töissä ennen 07:00, vaikka olisin voinut mennä vasta 2h myöhemmin.
-AP-
Kiitos olet ihan kiitettävä veronmaksaja
Vierailija kirjoitti:
Kiitos olet ihan kiitettävä veronmaksaja
...ja olen kateellinen veronmaksukyvystäsi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minäpä kerroin totuuden ja usko tai älä, pidän työstäni, olen ylpeä työnantajastani ja menen sinne joka aamu mielelläni. Tänäänkin heräsin 5:40 ja olin töissä ennen 07:00, vaikka olisin voinut mennä vasta 2h myöhemmin.
-AP-
Hyvä 🥴 mutku tää lama ja kaikki, niin voisitsä mennä vähän aikasemmin töihin et saatais turvattua pojille juomat jatkossakin... eli kiitti jo etukäteen 🥃🥴 Hei tää oikeesti muistetaan 🥂kippis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä maksetaan vasta toukokuussa. Yleensä kans parin kuukauden extrapalkka.
Ja kesäkuussa sit lomarahat :) Hyvin on jäänyt massia sivuun nyt pari vuotta kun ei ole tehnyt mitään.
No niih, päivä takana ja 1300 € meni, mutta hyödylliseen. En ole ostanut vaatteita vuoteen ja tablettikin oli yli 4v. vanha.
Minun tilin saldo on 186000 ja rapiat. Työkkäripä ei tiedä ja siksi olenkin työtön.
Aivan mukava summa! Nuo on kyllä hyviä päiviä, kun työnantaja noin muistaa ahkeraa työntekijää. Hyvän työpaikan olet saanut. Et ehkä ole lähihoitaja kunnan palveluksessa vaan jonkun yrittäjän työntekijänä ellet peräti yrittäjä. Ne taitaa pitää taloutta yllä. Nauti, mutta käytä viisaasti.
Mikä on Sarastia?